בניית אתרים לעסקים

אנחנו חיים בעידו בו עסקים חייבים להקים ולהחזיק באתר אינטרנט, ובאמת שלא משנה אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, ובאיזה תחום או תעשייה הוא פועל. החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? מעולה, עכשיו אתם צריכים לדעת איך לעשות את זה נכון ולהכיר את שלל האפשרויות שעומדות בפניכם. בניית אתרים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים היא תורה שלמה, ולא כדאי להתייחס לזה בקלות ראש. אתר טוב, מקצועי ומודרני הוא נכס עבור כל עסק, הוא מסוגל למשוך לקוחות, לייצר הכנסות ולעזור לכם לבלוט על פני המתחרים שלכם ואף לגבור עליהם.

בניית אתרים לעסק – מה חשוב לקחת בחשבון?

אמינות ומקצועיות –

אחת המטרות העיקריות של בניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים, היא הצגתם כבתי עסק רציניים שיודעים על מה הם מדברים ומה הם עושים, ושניתן לסמוך עליהם. אתר שבנוי בצורה נכונה ופשוטה זה הבסיס, ועל כך תמיד אפשר להוסיף ולשפר. אתר אינטרנט שמכיל טפסים ליצירת קשר, מאמרים מקצועיים בתחום העיסוק ומרכיבים נוספים עשוי לסייע לכם להגדיל את בסיס הלקוחות וגם לגרום להם לחזור אליכם שוב ושוב.

מראה וחווית גלישה טובה –

כמובן שגם אלה גורמים אשר משפיעים על רמת האמינות של האתר. אנשים לא יישארו זמן רב באתר שנראה לא טוב או מיושן, שאינו רספונסיבי למובייל או שנטען לאט מדי. אתם צריכים לסדר ללקוחות שלכם חוויה שתפתה אותם לקנות את המוצרים שלכם / להשתמש בשירותים שאתם מציעים.

אבטחה –

חשוב מאוד לוודא שהאתר שאתם מקימים לא חשוף לפריצות, להונאות ולגניבה של נתונים. אתר אינטרנט שאינו מוגן כראוי יכול לחשוף אתכם למצבים מאוד לא נעימים וכן להפסדים כספיים מיותרים.

קידום בגוגל –

בניית אתרים לעסק אמורה למשוך לקוחות, ולשם כך האתר צריך להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, כאשר החשוב ביותר הוא באופן לא מפתיע Google. כדי לעשות את זה, האתר צריך להיות בנוי בהיררכיה נכונה ומסודרת, אבל לא רק. עדכון שוטף של האתר, שימוש במילות מפתח חשובות וכמובן קידום באמצעות כלים שונים, הם דברים שיכולים לעזור לכם להתבלט ולצמוח.

מחיר –

כמו בכל דבר שגורם להוצאות עבור העסק, מן הסתם מומלץ לצמצם אותן ככל האפשר. בניית אתרים לעסק לא חייבת להיות עניין יקר, וכדי לעשות את זה במחיר סביר חשוב לבחור בחברה הנכונה שתבנה את האתר שלכם ביעילות ותעזור לכם לחסוך.

מהם הסוגים השונים של בניית אתרים לעסקים?

כמובן שלא כל האתרים בנויים באותה צורה, כוללים את אותם רכיבים ועיצובים ומשמשים לאותן מטרות. יש הרבה סוגים של אתרי אינטרנט, ועבור בתי עסק קיימים שני סוגים עיקריים ונפוצים ביותר:

אתר תדמית –

כרטיס הביקור האולטימטיבי עבור עסקים שמציעים שירותים מכל סוג. ישנם בעלי עסקים כאלה שעדיין מאמינים שמספיק להם לנהל עמודים ברשתות חברתיות או להירשם לאינדקסים מקצועיים שונים ברשת, אבל זוהי טעות. חשוב מאוד כיום עבור כולם לבנות ולתחזק אתר אינטרנט, באמצעותו אפשר לתקשר עם הלקוחות (ולתת להם אפשרות ליצור קשר עם העסק בכל שעה) ולספק את כל המידע על העסק, השירות המוצע ומדוע כדאי לבחור בכם על פני אחרים. עסק שלא ניתן למצוא בחיפוש בגוגל נמצא בנחיתות משמעותית לעומת עסקים שנמצאים שם.

אתר מכירות – 

אתר חנות אינטרנטית שלא נועד רק עבור נוכחות דיגיטלית. אם אתם מוכרים מוצר כלשהו או מוצרים רבים, חשוב מאוד לעשות את זה גם ברשת. באתר סחר אפשר לנהל את המוצרים, המלאי וההזמנות, לעצב קטלוגים מושכים ומניעים לפעולה, להתחבר לשירותי משלוחים ולקבל תשלום באמצעים שונים. אין שום סיבה להסתפק בחנות פיזית, כאשר אפשר להישאר פתוחים וזמינים 24/7 ולהגדיל משמעותית את פוטנציאל הרווח של העסק שלכם.

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...