האתר שלכם חייב להיות נגיש! חוק הנגישות נכנס לתוקף ואתם חייבים להיות מוכנים
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

בניית אתר עסקי

בניית אתר עסקי – כרטיס הביקור של העסק ברשת
ההחלטה על בניית אתר עסקי היא אחת ההחלטות החשובות בכל עסק שהוא. בניית אתר לעסק אמורה להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של העסק בפני קהל פוטנציאלי חדש וכמובן לחשוף את מיטב שירותי העסק בפני לקוחות קיימים. על שלושה דברים ייפול ויקום אתר:

  • על העיצוב
  • על התוכן
  • ועל החתירה למטרה.

בניית האתר – עיצוב
"אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשון" אומר פתגם אנגלי ישן. אופי ההתנהלות ברשת מאשש את הפתגם והופך אותו רלוונטי מתמיד. גולש ממוצע באינטרנט נחשף לכל כך הרבה מידע, עד כי דרוש משהו באמת יוצא דופן בכדי לגרות אותו ולגרום לו להיכנס לאתר כלשהו, לא כל שכן לאתר של עסק שמעוניין, בסופו של עניין, למכור לו את מיטב שירותיו/ מוצריו. בניית אתר עסקי מחייבת מיקוד וחשיבת קונספט באלמנטים עיצוביים על מנת לגרום לגולשים/ מבקרים שהגיעו לאתר, להישאר בו לנווט ולקרוא מידע נוסף ולבסוף לחזור אליו להמשך עדכונים. למרות הררים של חומר כתוב המצוי הן בספרים והן ברשת, בניית אתר עסקי נתונה בסיכומו של עניין לשיקול דעתו של המעצב, שלרוב משתף את בעל האתר. החלטה נכונה יכולה להזניק את האתר קדימה בדרך למינוף עסקי על ברכי השיווק והיצירתיות.

התוכן – מהות האתר
ואולם עיצוב לבדו לא יגרום לגולשים להישאר באתר או לבקר בו בהמשך הדרך. החומר המצוי בתוכו – כן, חומר איכותי, שיש בו ערך מוסף לגולש והוא כתוב וערוך בצורה עניינית, בלא שגיאות כתיב ובלא שגיאות עריכה, יביא את הגולש להישאר באתר ולהמשיך "לצרוך" את המידע או התכנים שבו. הגולש הממוצע הוא אינטליגנט ומבין בדיוק מתי מדובר בדבר מהותי ומתי בניסיון פתטי למשוך גולשים. בניית אתר עסקי כוללת, אם כן, הקניית ערך מוסף לאתר מבחינת פירוט ורלוונטיות התוכן לצורכי הגולש.

המטרה – הנעה לפעולה
בסיכומו של עניין, לכל אתר עסקי מטרת על – הגברת המכירות של המוצרים או השירותים שהוא מציע או מאידך, הגברת החשיפה, המיתוג ומיצוב העסק\חברה כחדשנית ורלוונטית. לפיכך, בניית אתר עסקי מחייבת אף לקיחת ביצוע פעילות עסקית מהאתר בחשבון. אמנם עד לא מזמן היו אתרים שבסיכומו של עניין הפנו את הגולשים למספר טלפון של מוקד הזמנות, כיום תהיה הפנייה זו כטעות. יש לתת לגולש הזדמנות לבצע פעולות מיידיות המשמשות כאינטראקציה של הגולש עם בית העסק באופן וירטאולי ומיידי: קנייה, הצטרפות לרשימת תפוצה, השארת פרטים, מתן תגובה או כל פעולה אחרת. מניעת ההזדמנות הזו תגרום ללקוח, שוב, לעזוב את האתר.