מבצע לחודש אפריל! הזמן אתר חדש או שידרוג וקבל אתר נגיש (לפי תקן AA)
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

מאמרי בניית אתרים

גם אם אתם לא מתכוונים לבנות אתר בכוחות עצמכם, תמיד מומלץ לנסות להכיר קצת את התחום לפני שפונים לאיש מקצוע. תוכלו להיעזר בכמות האדירה של מאמרי בניית אתרים הנמצאת באינטרנט על מנת ללמוד את המושגים הבסיסיים ולדעת אילו שאלות לשאול.

 

מאמרי בניית אתרים שונים מתמקדים על אספקטים שונים בתהליך. מאמרים מסוימים יתמקדו יותר על הצד הטכני של בניית אתרים, ולאדם מן השורה שאינו מתמצא בתכנות בשפת HTML יהיה קצת קשה להבין אותם. נסו לחפש מאמרים המשתמשים בתיאורים כלליים יותר, או בכאלה שמסבירים את מושגי התכנות באופן ברור ופשוט.

 

בדרך כלל, מאמרי בניית אתרים ינסו להסביר את שלבי התהליך בכמה פסקאות קצרות ופשוטות. העקרונות הבסיסיים שלרוב יופיעו במאמרים מתעסקים בתוכן, עיצוב, והתאמת אתרים לקידום במנועי חיפוש:

 

תוכן

 

תוכן הוא אולי הגורם המשמעותי ביותר להצלחתו של כל אתר אינטרנט. הרשת מלאה בכמות כמעט בלתי נתפסת של אינפורמציה, והתחרות על תשומת לבו של הגולש רק הולכת וגוברת בעשור האחרון. אתר מוצלח מוכרח להכיל תוכן איכותי, תמציתי וייחודי, אחרת לא תהיה שום סיבה להעדיף אותו על פני אתר אחר.

 

עיצוב

 

רק תוכן טוב כבר לא מספיק. הפיתוחים הטכנולוגיים של העשור האחרון בכלל ובתחום האינטרנט המהיר בפרט פתחו את הדלת לאתרים בעלי עיצובים מרהיבים ומורכבים אשר תופסים את העין ומגרים את החושים. עם זאת, מומלץ לא להקים אתר כבד בעל עיצוב רעשני או מבלבל. העיצוב אמור לשרת את האתר, ולא להיפך.

 

קידום אתרים

 

תחום קידום האתרים תפס תאוצה בשנים האחרונות והפך לגורם חשוב בתהליך בניית אתרים. התאמת אתרים לקידום במנועי חיפוש היא תהליך חשוב הנוגע גם לתוכן המופיע באתר וגם לקוד בו הוא כתוב. ללא עבודת קידום רצינית, לאתרים חדשים יהיה קשה מאוד להצליח.

בניית אתרים היא רק אחד מהשירותים שמוצעים לך כאן בחברת דרונט. אנחנו מודעים לצרכים השונים הכרוכים בהעלאת אתר לאוויר, ויש ביכולתנו להציע לך חבילה מקיפה הכוללת שירותי בניית אתר, אירוח, אחסון ותשתיות.
מה מומלץ להזין לאתר? אילו תכנים ראוי וכדאי לשלב ומהם הדגשים בכתיבה?
ישנם מספר סוגים של תכנים ברשת האינטרנט שכדאי להכיר. תכנים אלו פזורים על פני הרשת וקל מאוד להבחין בסוגים השונים. תכנים אלו משמשים לתפקידים רבים. לדוגמא:
מהן הסגולות של תוכן, שהופכות אותו לכה חביב על מנועי החיפוש? למה אתר שמכיל תוכן רב מקודם הרבה יותר מהר מאתרים אחרים ומהו הקשר בין חברות בניית אתרים לתוכן? על כל אלו, וקצת יותר, במאמר הבא.
יש שיאמרו כי הכול כתוב מלמעלה וכי מה שיהיה, יהיה....
האמת קצת שונה, שכן לכל פעולה שאנו עושים בחיי היום יום יש השפעה על תוצאות אותו היום וכן על העתיד. כך גם בעסקים, קביעת אסטרטגיה וחישוב נכון של פעולות עתידיות, ישפיעו במידה ניכרת על תוצאות רווחיות העסק שלנו.
כדי להוציא לאוויר העולם אתר מעניין ומקורי מחד, אך גם נדרש ורלוונטי מאידך, יש צורך בתהליך מחקר ותכנון יסודי, המבוססים על ניסיון רב. לבעל האתר העתידי נדרשים הידע והניסיון להפוך את הרעיון שלו לנקודת מכירה וירטואלית מצליחה.
אנשי עסקים לא מעטים מתחבטים בשאלה כיצד להוביל את העסק מהפסד לרווח או כיצד להביא את העסק לקפיצת המדרגה הבאה. עסקים רבים נכשלים במהלך שלבים קריטיים אלו, ולאחר לחץ גובר עליהם מצד חייבים, מוצאים את עצמם נסגרים. בין עסקים אלו ניתן למצוא עסקים קטנים רבים.
בחודש מרץ 2005 התקבל תיקון לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות , התשנ"ח – 1998, הוא "פרק הנגישות". לפי הפרק, כל מקום ציבורי וכל שירות ציבורי חייבים להיות נגישים לאנשים עם כל סוגי המוגבלויות. במסגרת חובת הנגישות חלה חובה לספק, בין היתר, מידע נגיש לציבור (סעיף 19י לחוק).
לפני לא הרבה זמן תהליך בניית אתרים היה מסובך וכלל מספר לא מבוטל של שעות פיתוח. כאשר בסופו של התהליך הלקוח היה מקבל את התוצר הסופי, הוא היה די יקר וכל שינוי קטן שלקוח ביקש לבצע באתר דרש התערבות של מתכנת וגרר עלויות נוספות עבור השינויים.
לעיתים קרובות במהלך גלישה באינטרנט אנו נחשפים לאתרים שמוצגים באופן לא תקין בדפדפנים שונים, כאשר ברוב המקרים התופעות הן זהות – תוכן לא קריא ותפריטי ניווט אינם זמינים באופן חלקי ולעיתים קרובות לא זמינים בכלל.
אתרי תדמית מיועדים להעביר, בעיקר באמצעות המסר הגראפי, תדמית ומיצוב של הארגון. באתרי תדמית נפוץ השימוש באלמנטים של אנימציה, צלילים ואלמנטים מיוחדים אחרים. באתרים אלו משתמשים בד"כ בטכנולוגית פלאש המאפשרת יצירת אנימציה ואפקטיים גראפיים דינאמיים המשולבים בצליל.