האתר שלך חייב להיות נגיש! הזמן אתר חדש או שידרוג וקבל אתר נגיש (לפי תקן AA)
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

מאמרי קידום אתרים

מאמרי קידום אתרים יעזרו לכם להבין את תחום ה- SEO יותר לעומק, וכך תוכלו לבחון הצעות שתקבלו מחברות קידום אתרים או אפילו לבצע את העבודה בעצמכם. קידום אתרים הוא תחום מתפתח שתמיד נמצא בתנועה, ולכן כדאי לסרוק את הרשת בתכיפות על מנת להישאר בעניינים.


להתעדכן בשינויים במדיניות של גוגל

מומלץ לחפש חומר על קידום אתרים בשפה האנגלית על לדעת מה קורה בתחום ברמה העולמית. כדאי גם לעקוב אחרי הודעות רשמיות של גוגל ומנועי חיפוש אחרים - לשינויים במדיניות ובאלגוריתם של גוגל יש השפעה גדולה על תחום ה- SEO .


קידום אתרים בישראל

כמובן שגם חשוב לקרוא מאמרים בעברית, המכילים אינפורמציה שלא תוכלו למצוא במאמרים באנגלית. בתחום קידום האתרים בעברית ישנם אתגרים שונים, כמו אותיות קישור אשר מקשות על תהליך בחירת מילות המפתח. כמו כן, הקריטריונים של גוגל ישראל שונים קצת מהקריטריונים של גוגל העולמי, וכמובן כמות האתרים והגולשים נמוכה יותר.

אופטימיזציה של אתרי אינטרנט לקידום במנועי חיפוש מתבצעת בשני מישורים: תוכן וקוד. את התוכן המופיע באתר יש לשכתב על מנת שיכלול את מילות המפתח שנבחרו לקדם את האתר בדחיסות המתאימה. באופן דומה, יש לשכתב את קוד האתר בהתאם לאותן מילות מפתח.


שימוש במאמרים לקידום

גופים שונים הפעילים בתחום כותבים מאמרי קידום אתרים ומעלים אותם לאתרי הבית שלהם וכמו כן לאתרים חיצוניים שונים. פעולה זו משרתת שתי מטרות: מצד אחד, היא מספקת אינפורמציה חשובה לקהל הגולשים, ומצד שני, היא עוזרת לקידום האתרים של אותם גופים במנועי החיפוש!


שימוש במאמרים לקידום

גופים שונים הפעילים בתחום כותבים מאמרי קידום אתרים ומעלים אותם לאתרי הבית שלהם וכמו כן לאתרים חיצוניים שונים. פעולה זו משרתת שתי מטרות: מצד אחד, היא מספקת אינפורמציה חשובה לקהל הגולשים, ומצד שני, היא עוזרת לקידום האתרים של אותם גופים במנועי החיפוש!

 

התפתחותו המהירה של האינטרנט הביאה לכך שכיום מצויים ברשת עשרות מיליוני אתרים, אשר בעזרת מנועי החיפוש מצויים במרחק מספר הקלקות ממחשבו של כל גולש. פירוש הדבר הוא שהתחרות על כל גולש מעולם לא הייתה עזה יותר.
קידום אתרים התפתח מאוד בשנים האחרונות, עם התפתחות האינטרנט ועליית הפופולריות של מנועי חיפוש בכלל וגוגל בפרט, ששמו להם למטרה למיין את כל התוכן באינטרנט.
האם כדאי לחפש קידום אתרים בזול ? בוודאי, כמו כל שירות אחר תמיד אפשר למצוא מישהו זול יותר. זה לא אומר בהכרח שהתוצאות יהיו יותר טובות או פחות טובות או מה רמת הידע והניסיון והאם מדובר בחברה או עוסק מורשה. מצד שני זה כן אומר שזמן העבודה המושקע באתר ובלקוח יהיה מוגבל לעומת הצעה יקרה יותר.
קידום אתרים תלוי במרכיבים שונים, והחשובים שבהם הם תוכן האתר ומבנה האתר. אופטימיזציה של האתר לצורך קידום אתרים דורשת ממך לעקוב אחר מספר כללים בסיסיים. במאמר זה נבקש לסקור את חמשת "כללי היסוד" של קידום אתרים.
קידום אתרים נתפס לא פעם כתחום ערטילאי שרוחשות בו הרבה שמועות ומונחים מעורפלים שגורמים ללקוחות להתבלבל לא פעם כשהם ניגשים לבחור ספק מקצועי. המאמר הבא יפריח כמה מהמיתוסים הנפוצים בתחום קידום אתרים ויעזור לך לבחור ספק בצורה מושכלת.
קידום אתר אינטרנט במנועי חיפוש מוגדר כאוסף הפעולות הגורמות לאתר להופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. עם התפתחות ההבנה והמודלים העסקיים באינטרנט התבררה חשיבותם המכרעת של המיקומים במנועי החיפוש.
קידום אתרים בהסתכמות על משאבים בתוך הארגון הוא אפשרי ומומלץ במקרים שהידע המקצועי ומשאבי כוח האדם והזמן הנדרשים זמינים.
הבנת העיקרון הבסיסי בהתאמת אתרים למנועי חיפוש, קידום אתרים למעשה מתייחס בעיקר להתאמת אתר האינטרנט למנועי החיפוש. מטרתו העליונה של מנוע החיפוש היא להציג לגולש בדיוק את מה שהוא רוצה, שהרי כך בדיוק יוכל להיות אהוב יותר על הגולשים ופופולרי יותר. אבל כיצד יכול לדעת מנוע החיפוש מה רוצה הגולש?
קידום אתרים הוא אחד התחומים הכי חשובים כיום לכל אתר אינטרנט. כאשר מקימים אתר חדש, חשוב לבצע אופטימיזציה שלו למנועי חיפוש, אחרת ייתכן מאוד שהאתר יישאר ריק מגולשים – פשוט כי איש לא ימצא אותו.
Yahoo הוא אחד מהפורטלים הותיקים ביותר באינטרנט ומנוע החיפוש השני בגודלו ברשת. יאהו כולל רשת אדירה של אתרים, ולכן קידום אתרים ב-Yahoo חיוני לבעלי אתרי אינטרנט השואפים להשיג חשיפה מקסימלית.