האתר שלך חייב להיות נגיש! הזמן אתר חדש או שידרוג וקבל אתר נגיש (לפי תקן AA)
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

מודול קידום אתרים - שליטה בתגיות

קידום אתרים הוא מלאכה מורכבת המושפעת מגורמים רבים ומשתנה ללא הרף בהתאם לגחמותיו השונות של גוגל ולאופנות החולפות בהתנהגות הגולשים. הסוד מאחורי קידום אתרים הוא למצוא איזון בריא בין פעולות המרצות את גוגל ויצירת תוכן המשביע את רצון הגולשים.

על מנת להתמודד עם האתגרים שקיימים בקידום אתרים, חברת דרונט פיתחה מודול קידום אתרים כחלק ממערכת ניהול התוכן שלה. אחת מהפונקציות החשובות שנכללות במודול היא השליטה בתגיות Meta כגון תגית Title ותגית Description, תגיות בעלות השפעה רבה על קידום אתרים.

תגית Title

טכנית, תגית Title אינה נחשבת לתגית Meta, אלא נמצאת בקטגוריה משל עצמה. עם זאת, מדובר אולי בתגית החשובה ביותר בעולם ה-SEO. תגית Title היא למעשה הכותרת של העמוד, והיא הדבר הראשון שזחלני הרשת של מנועי החיפוש נתקלים בו כשהם ניגשים לדף.

גוגל ודומיו משתמשים בתגית Title כדי לזהות ולשייך את התוכן המופיע בעמוד, ויש לה השפעה רבה על דירוג הדף. אם לא משתמשים בתגית זו, כל הדפים באתר יקבלו כברירת מחדל את אותה הכותרת של עמוד הבית, וזה עלול לגרום לגוגל לחשוד שמדובר בתוכן כפול.

תגית Description

כשמבצעים חיפוש בגוגל מקבלים בתוצאות כותרת (הנקבעת על פי תגית Title), ופסקה קצרה המתארת את העמוד המדובר. פסקה זו נקבעת באופן שרירותי על ידי מנועי החיפוש, אלא אם כן משתמשים בתגית Description.

לתגית Description, אפוא, יש ערך שיווקי רב. אם הפסקה המופיעה בחיפוש בגוגל כתובה באופן מרושל ולא מעניין, הגולשים עלולים להימנע מלהקליק על הקישור. תגית זו עוזרת להעלות את היחס שבין כמות החשיפות לכמות ההקלקות בחיפוש (CTR).

כמו כן, אם הביטוי שחיפשתם מופיע ב-Title ו/או ב-Description, הוא יופיע בתור טקסט מודגש. לפיכך, מטעמים שיווקיים, חשוב לדאוג שהביטוי אכן יופיע בשתי תגיות אלה על מנת למשוך את העין ולשכנע את הגולש להיכנס לאתר.

פיתרון פשוט ויעיל

מודול קידום האתרים של דרונט יעזור לכם לשלוט בתגיות החיוניות האלה בלחיצת כפתור וללא צורך בידע Html. באמצעות המודול תוכלו לוודא שכל עמוד באתר מקבל את ההגדרות המתאימות לו כדי למקסם את החשיפה הן בעיני גוגל והן בעיני הגולשים.