סיפור הצלחה - אליהו חברה לביטוח

סמנכ"ל מחשוב אפרים אקרלינג: לאחר עשורים של פעילות בתחומים שונים בענף ביטוח, החלטנו שהגיע הזמן להקים אתר אינטרנט מקצועי שישרת את החברה ואת המבוטחים שלה בשלוש שכבות:

  • יצירת נוכחות חזקה של חברת אליהו באינטרנט על מנת להגביר את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים.
  • ייעול שיטת העבודה של החברה ברמה התפעולית והארגונית ושימוש באתר לצרכי עבודה שונים כגון העברת מסמכים וטפסים לקהל הרחב, והצגת מידע רלוונטי על פעילות החברה בתחום הרגולציה, פרסום מאזנים של החברה ודוחות של החברה המונפקים לפי הוראות משרד האוצר.
  • בניית אזור מאובטח באתר שיאפשר למבוטחים להתחבר לאתר ולקבל אינפורמציה פיננסית

    חיפשנו מערכת יציבה שתספק לנו מנוע דינאמי שבאמצעותו נוכל לעדכן את התכנים באתר מבלי שנצטרך בכל פעם לפנות לחברה שבנתה את האתר.

    הבחירה בדרונט

    קיבלנו המלצות משותפים עסקיים רבים שעבדו בעבר עם המערכת של דרונט ולכן פנינו לחברה. לאחר היכרות עם מערכת ניהול התוכן של דרונט, הבנו שבאמצעותה נוכל לעשות הכל מהבית בקלות וללא תלות בחברה לאחר השלמת בניית האתר.

    בחרנו בשירות של דרונט המספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים במקום אחד: גם בניית האתר, עיצוב האתר והתאמתו לצרכים שלנו, וגם פיתרונות טכנולוגיים אחרים הכוללים אירוח אתרים ואבטחת מידע.

    אוזן קשבת ומקצועיות

    אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה עם דרונט לאורך כל תהליך בניית האתר. בכל פעם שפנינו לחברה מצאנו שיש אוזן קשבת, יש אנשי מקצוע, יש פתיחות לרעיונות חדשים וסבלנות אדירה. עבדנו ישירות מול המנכ"ל אליק כהן, וכמו כן עמדנו בקשר מול אנשי התמיכה ואנשי ניהול הפרויקט שתמכו בנו לאורך כל הדרך וסייעו לנו בכל צורה אפשרית.

    מבחן התוצאה

    האתר שקיבלנו מדרונט ענה על כל הדרישות שהצבנו. קיבלנו אתר יעיל המעביר לציבור את כל המידע הרלוונטי בלחיצת כפתור. האתר מציע כל מיני פיצ'רים המותאמים במיוחד לתחום שלנו, כמו מנוע חיפוש המאפשר למבוטח לחפש מוסך, רופא או שמאי המאושרים על ידי החברה לפי נושאי התמחות.

    המערכת של האתר שדרונט בנתה לנו מאפשרת לאיש ניהול התוכן של אליהו להעלות תכנים בעצמו ולעדכן את האתר באופן עצמאי, נוח ופשוט, וזה היה היעד העיקרי שלנו.