סיפור הצלחה – החברה להגנת הטבע

מנהל שיווק טל קלם:

החברה להגנת הטבע הקימה אתר כבר לפני כעשר שנים אבל זה היה אתר כבד ומיושן. כל עדכון או שינוי קטן שרצינו לעשות באתר נעשה דרך החברה שהקימה אותו ולא הייתה לנו גישה לניהול תכנים.

העלויות הגבוהות של אחזקת האתר והקושי הרב בתפעולו הובילו לכך שלפני כחמש שנים החלטנו לא להמשיך עם האתר. חיפשנו פיתרון למערכת ניהול תכנים חזקה שתאפשר לנו להיות בקשר עם הציבור דרך תוכן המתעדכן לעיתים תכופות.

סדר העדיפויות של החברה להגנת הטבע הוא לא מסחרי אלא אידיאולוגי - אנחנו משקיעים קודם כל בחינוך ובאיכות הסביבה ולא רצינו אתר מנקר עיניים בהשקעה מטורפת, אלא אתר שישרת את הציבור בצורה הטובה ביותר.

הבחירה בדרונט

חיפשנו חברה עם פתרון שגם יתאים לתקציב שלנו וגם יספק לנו מערכת פתוחה ונגישה: ארגון כמו שלנו, שמפוזר ברמה ארצית מדן ועד אילת, זקוק למערכת שתהיה נגישה לנציגים מכל מקום ותאפשר להם להזין תכנים בכל רגע נתון.

לאחר סקירת שוק שבה בדקנו את האפשרויות השונות, מצאנו שהמערכת של דרונט התאימה לכל הדרישות שלנו. מדובר בחברה עם הרבה ניסיון בהקמת אתרים שמציעה פלטפורמה מבנית נוחה שמאפשרת בחירת רכיבים והזנת תכנים באופן פשוט וקל לתפעול.

אכפתיות חברתית

מנכ"ל חברת דרונט אליק כהן החליט לתת עדיפות גבוהה לחברה להגנת הטבע ונתן לנו הצעת מחיר שהתחשבה בעובדה שמדובר בארגון שלא למטרות רווח. הרגשנו בפגישה עם אליק שיש רצון אמיתי לעבוד עם החברה כגוף ששומר על הסביבה בישראל ושיש עניין אמיתי לקדם את האתר. הרגשנו שהוא מוכן לעשות מאמצים בתוך הארגון כדי שנהיה שבעי רצון וכדי שהאתר ימשוך כמה שיותר גולשים וכניסות.

הרגשנו כך גם לגבי אנשי המכירות והשיווק שעובדים מולנו לאורך השנים: אורי עובד מולנו היום וגם לו יש עניין אישי כמו אליק בתחום הזה וזה חשוב לו ברמה האישית. כנ"ל לגבי אנשים אחרים שעבדו איתנו לאורך השנים על האתר: מדי פעם מישהו מדרונט מתקשר אלינו ומציע רעיון חדשני שיכול לקדם את האתר באופן שלא חשבנו עליו עדיין. תמיד הרגשנו שיש איזושהי חשיבה ושלא מקבלים אותנו כמובן מאליו.

יצרנו פורטל שוקק חיים

כשבנינו את האתר החלטנו שהמבנה שלו יהיה מבנה של פורטל ולא של אתר תוכן סטטי. האתר נבנה בצורה כזאת שיש בו עולם תוכן שמתעדכן לעיתים תכופות, כמו שגולש נכנס ל-Ynet כמה פעמים ביום. השאיפה היתה שאנשים יכנסו לאתר מדי יום על מנת להתעדכן במה שקורה בפעילויות השונות המוצעות לציבור.

כיום, תנועת הגולשים לאתר עלתה ועימה החשיפה לפעילויות והמידע השוטף. האתר החדש מספק עדכונים ומידע על מגוון הפעילויות שהחברה מקדמת במשך השנה. בפורטל לוח אירועים שמתעדכן באופן שוטף, מידע על מסלולי טיולים באתרי טבע ברחבי הארץ, חיפוש טיולים מתקדם על פי אזורים, סוגי טיולים ורמות קושי, המלצות, קטעי וידאו ועוד.

המשך עבודה משותפת

כיום אנו עובדים עם דרונט על חנות מקוונת באתר שהמטרה העיקרית שלה היא להציג את החברה כגוף שמוכר שירותים כגון קייטנות, טיולי שדה וכדומה. היתרון של החנות המקוונת הוא שהיא תספק שירותים למשתמש 24 שעות ביממה, כך שבנאדם שמחליט שהוא רוצה לצאת לטיול ברגע האחרון יוכל להזמין באתר טיול ב-12 בלילה ולצאת בבוקר למחרת ללא בעיות, במקום לחכות לבוקר ולהתקשר למוקד טלפוני ולהמתין למענה.