האתר שלכם חייב להיות נגיש! חוק הנגישות נכנס לתוקף ואתם חייבים להיות מוכנים
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

פרוייקטים אינטרנטיים

מה הדבר המשמעותי ביותר להצלחה של פרויקט אינטרנטי? הבנת טובה של צרכי הלקוח, יכולת תשתיתית וניסיון. בדרונט ביצענו פרויקטים בכל קנה מידה- מבניית אתרי תדמית קטנים, פורטלים ועד מערכות שפותחו לתהליכים ייחודיים. הדוגמאות הבאות מדגימות כיצד עזרנו ללקוחותינו בתכנון ויישום מוצלח של פרוייקטים:

התממשקות למערכות ארגוניות

עבור אורנג ביצענו פרויקט שחיבר לאתר ממשקים של שבע מערכות פנימיות שונות בארגון והעברנו לאתר האינטרנט שירותים שניתנו עד אז בצורה פרונטאלית או טלפונית.

ביצוע הזמנות ושיפור השירות

אמישראגז וסופר גז רצו פתרון יעיל שיעזור בהיבטי השירות והרכישה. הקמנו מערכת ניהול לקוחות שמאפשר ללקוחות להתעדכן דרך כרטיס הלקוח שלהם ולרכוש מוצרים בסנכרון עם מערכת ERP ייחודית.

אינטראקציה וקשרי לקוחות

חברה טובה נהנים מאפליקציה המאפשרת למתנדבים כיחידים או כקבוצות להציע את עצמם להתנדבות באלפי פעילויות שונות או לייצר בעצמם פעילויות התנדבות. האפליקציה מתפקדת כפורטל חברתי, מאפשרת תקשורת בין הגולשים, אלמנטים של ווב 2.0, דירוגים והמלצות על הפעילויות.

במקביל נבנתה מערכת ניהול מתוחכמת ומורכבת הכוללת אלמנטים של CRM ומאפשרת את ניהול שיוך פעילויות המתנדבים ויצירת דוחות מנהלים ברמות איזוריות וארציות על ידי מנהלים בעלי הרשאות מתאימות.

מנוע לוגי וזירת מסחר

אופק חדש פועלים דרך מערכת זירת המסחר עם ממשק למערכת ERP הכולל פתרון B2B משוכלל. המערכת מאפשרת ללקוחות עסקיים לבצע הזמנות מוצרים ולבדוק מצב התחשבנות. המערכת מאפשרת לוגיקה מתקדמת של הצגת מגווני מוצרים שונים ללקוחות שונים, ניהול מחירונים ייחודיים לכל לקוח, ניהול הזמנות הלקוח, היסטוריית פעולות וכדומה.

מערכת לדילרים ומנוע לתכנון מכולות

עבור בייגל אנד בייגל פיתחנו אפליקציה שמאפשרת למפיצים ולסוכנים ברחבי בעולם לבצע הזמנות של מגוון מוצרי החברה בהתאם תנאי מסחריים שונים (רמת המחירים, מגוון המוצרים, תנאי תשלום וכדומה).

בנוסף פיתחנו יכולת באמצעות האתר המאפשרת לתכנן את אופן המילוי הפיזי של המכולה, לראות כמה אפשר להכניס למכולה ולקבוע אם להשתמש במכולה מלאה או חצי מכולה. תכנון מילוי המכולה מתבצע לפי מאפיינים כמו נפח המוצרים. המערכת מחוברת ישירות למערכת הERP של החברה (SAP) ועובדת במוד מקוון דו-כיווני.

רשת חברתית

עבור BDO פותחה אפליקציה שמטרתה ניהול קשר החברה עם הבוגרים סטז'רים ו/או עובדי החברה לשעבר. המטרה היתה למנף את הקשר עם אנשים אלו כשגרירים לקידום עסקי וקשרי החברה. היישום נעשה באמצעות בניית רשת חברתית ייעודית המאפשרת לבוגרים לתקשר זה עם זה, למצוא הזדמנויות עבודה ולהעביר ולקבל מידע מקצועי רלוונטי.


שלח לחבר

כתבות נוספות