מבצע לחודש אפריל! הזמן אתר חדש או שידרוג וקבל אתר נגיש (לפי תקן AA)
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

קידום אתרים ב- BING קידום בבינג

BING הוא מנוע החיפוש הנוכחי של ענקית המחשבים מיקרוסופט. קידום אתרים במנוע החיפוש BING הוא קצת שונה מקידום אתרים בגוגל. אף על פי שגוגל הוא עדיין מנוע החיפוש המוביל בעולם, קידום אתרים גם ב-BING יכול לתת לאתר שלך את היתרון שהוא זקוק לו.

מהם ההבדלים בין קידום אתרים בגוגל וב-BING?

אחד מכללי האופטימיזציה הבסיסיים בגוגל הוא כלל כותרת הדף הייחודית; בקידום אתרים בגוגל נהוג להשתמש בכותרת דף קצרה ותמציתית, מכוון שבגוגל ככל שהכותרת קצרה יותר כך האתר רלוונטי יותר. BING, לעומת זאת, מעדיף כותרות דף ארוכות וגדושות באינפורמציה.

מצד שני, כאשר כותרות דפים מופיעות במנוע החיפוש BING, הן נחתכות אחרי המילה השישית, כאשר גוגל מציג עד תשע מילים לפני שהוא חותך את הכותרת. משמעות הדבר היא שכותרות דף אינפורמטיביות באורך כשש מילים יהיו אפקטיביות ביותר לקידום אתרים ב-BING.

העיקרון שמאחורי קידום אתרים באמצעות קישורים חיצוניים ב-BING שונה גם הוא מהשימוש בטכניקה זו בגוגל. BING מייחס חשיבות גבוהה יותר לכמות הקישורים הנכנסים, בעוד גוגל מתחשב יותר באיכות הקישורים.

קריטריונים מחמירים יותר

הקריטריונים של BING לאינדוקס של דפים שונים באותו אתר מחמירים יותר מהקריטריונים של גוגל. כמות הדפים המאונדקסים ב-BING לעומת הדפים המאונדקסים בגוגל קטנה פי שתיים ולפעמים אף יותר. משמעות הדבר היא ששיטות שונות להגדלת נפח האתר כגון השימוש בפורומים או באזור חדשות המתעדכן באופן קבוע, לא ישפיעו באופן משמעותי על הדירוג ב-BING.

נכון לעכשיו, BING אינו מותאם לשפה העברית כמו גוגל הותיק. משמעות הדבר היא שבזמן שגוגל מזהה את הקשר בין מילים שונות בעברית, BING יודע רק לזהות ביטויים מדויקים. לעובדה זאת תהיה השפעה אדירה על תהליך בחירת מילות המפתח לקידום.

BING הוא מנוע חיפוש צעיר ולכן התחרות בו פחות קשה מהתחרות בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, אך אל לנו לשכוח שמיקרוסופט היא תאגיד חזק ושאפתני, כך שסביר יהיה להניח ש-BING רק ילך ויתחזק עם השנים. מומלץ, אם כן, להתחיל לעבוד על קידום אתרים ב-BING על מנת להקדים את המתחרים.