מבצע לחודש אפריל! הזמן אתר חדש או שידרוג וקבל אתר נגיש (לפי תקן AA)
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

קידום אתרים ב- Yahoo קידום ביאהו

Yahoo הוא אחד מהפורטלים הותיקים ביותר באינטרנט ומנוע החיפוש השני בגודלו ברשת. יאהו כולל רשת אדירה של אתרים, ולכן קידום אתרים ב-Yahoo חיוני לבעלי אתרי אינטרנט השואפים להשיג חשיפה מקסימלית.

אלגוריתם החיפוש של Yahoo פועל באופן קצת שונה ממנוע החיפוש של גוגל, ולכן השיטות בהן נשתמש כדי לקדם אתרים בYahoo ישתנו בהתאם.

כמו בגוגל, קידום אתרים ב-Yahoo תלוי בגורמים הבאים:

  • דחיסות מילות מפתח
  • מבנה אתר
  • קישורים נכנסים
  • ותק

    דחיסות מילות מפתח

    קידום אתרים מסתמך מאוד על התוכן המופיע באתר מסוים. על מנת לשכנע את Yahoo וגוגל שאתר מסוים רלוונטי לנושא מסוים, יש לשלב את מילות המפתח הרלוונטיות בטקסט המופיע באתר.

    התדירות שבה מופיעות מילות המפתח בטקסט מסוים נקראת דחיסות מילות מפתח. בדרך כלל מומלץ להשתמש בדחיסות של בין 2% ל- 4%, אם כי חשוב מאוד להשתדל לא לפגום באיכות הטקסט ולהימנע מלדחוף את המילים לטקסט באופן מאולץ ולא אמין.

    מבנה אתר

    מבנה האתר הוא גורם משמעותי לקידום אתרים ב- Yahoo יותר מאשר כל שאר מנועי החיפוש. מבנה האתר חשוב ב-Yahoo משתי סיבות עיקריות:

  • בנה האתר קובע את הסדר שבו תוכן העמודים באתר יופיע במנועי החיפוש, וכך בעצם נקבעת העדיפות של התוכן.
  • אתר הבנוי בצורה נכונה יכלול פחות קוד ויותר תוכן, מה שיתן לאתר יותר משקל במנוע החיפוש.


    מבנה האתר עוזר לקידום בכל מנועי החיפוש, אך מסתמן שב-Yahoo יש לזה משקל גדול יותר מבמנועי החיפוש האחרים.

    קישורים נכנסים

    בדומה לשיטה של גוגל, Yahoo מעניק לאתר דירוג גבוה יותר בהתאם לקישורים הנכנסים שאותו אתר מקבל, ובהתאם לאיכות והרלוונטיות של אותם אתרים. Yahoo מתחשב במיקום של הקישור - אם הקישור מופיע בתחתית העמוד, ערכו יהיה נמוך מאשר אם הופיע בראשית העמוד. כמו כן, Yahoo נותן משקל גבוה יותר לקישורים חד-צדדיים מאשר לקישורים הדדיים.

    ותק

    ותק הוא גורם משפיע בקידום אתרים ב-Yahoo, אם כי במקרה הזה אין הרבה מה לעשות חוץ מלתת לזמן לעשות את שלו. אתרים חדשים יקבלו משקל נמוך יותר מאתרים ותיקים הפועלים בשוק שנים רבות. עם זאת, Yahoo מחמיר פחות בנושא הזה מאשר גוגל.