האתר שלכם חייב להיות נגיש! חוק הנגישות נכנס לתוקף ואתם חייבים להיות מוכנים
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

שיווק ברשתות חברתיות

המהפכה שחוללה רשת האינטרנט בשני העשורים האחרונים נוגעת כמעט בכל פן של חיינו. השפעתה ניכרת לא רק על עולם העסקים והטכנולוגיה, אלא גם על האופן שבו אנחנו מתקשרים עם זולתנו. עלייתן של הרשתות החברתיות שינו לחלוטין את כללי המשחק באינטרנט וכיום הן מציעות דרכים שונות ומגוונות לשווק את העסק שלכם.

שיווק ברשתות חברתיות אינו שווה ערך לפרסום רגיל בשלטי חוצות; מדובר בנושא עדין ורגיש והאדם שמנהל אותו צריך להיות בעל מודעות אינטרנטית גבוהה ויכולת לקרוא את התנהגות הגולשים ולדבר איתם בשפה שלהם.

מדוע להשקיע בשיווק ברשתות חברתיות?

אתם בטח שואלים - אם מדובר בנושא כל כך מסובך ורגיש, למה לטרוח, מדוע לא פשוט להשקיע כסף בשלטי חוצות ובפרסומות בטלוויזיה?

התשובה היא פסגת החלומות של כל סנכ"ל שיווק: באמצעות שיווק ברשתות חברתיות תוכלו להגיע באופן ממוקד לקהל היעד הכי רלוונטי למוצר שלכם ולהיות איתו בקשר ישיר. במילים אחרות, אתם יכולים לירות אלף חיצים לכיוון מטרות רבות ולקוות שאחד מהחיצים יפגע, ואתם יכולים להשקיע בכיוון הקשת ולירות חץ אחד שיפגע בול במטרה.

המידע שכל מפרסם חולם עליו

כשאנשים פותחים פרופיל ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, הם מספקים מידע רב על עצמם כגון גיל, התחום בו הם עוסקים, תחומי עניין ותחביבים, הישוב בו הם מתגוררים ועוד פרטים רבים שבאמצעותם ניתן למצוא את קהל היעד הרלוונטי ביותר. אין באינטרנט מידע אישי באיכות גבוהה כמו המידע שנמצא בפייסבוק, לינדין, ופלטפורמות נוספות כמו מערכות בלוגים ופורומים.

מדלגים מעל עיוורון פרסומות

רוב אנשים כבר התרגלו לשיטות הפרסום הקונבנציונלי; רבים מאיתנו מעבירים תחנה ברגע שעוברים לפרסומות ומתייחסים בחשדנות לכל שלט חוצות, מודעה בעיתון או פרסומת ברדיו. באנרים לדוגמא, לפי מחקרים רבים סובלי מתופעה הנקראת "עיוורון גולשים". לפי מחקרים רבים, בחלק מהמקרים אף אחד לא רואה אותם.

לעומת זאת, לשיווק באינטרנט דרך רשתות חברתיות יש את היכולת להפתיע בדרכי שיווק מקוריות המערבות את קהל היעד בפעילויות שונות למטרות מיתוג, מכירה דרך התקשרות בין הארגון לקהל היעד.

צורת השיווק הזו מאפשר לכם ליצור קשר עם הגולשים באופן ישיר ורוחבי על גבי פלטפורמות שונות באתרים שונים לפי קהל היעד.

ניהול נכון של רשתות חברתיות

במחלקת השיווק באינטרנט של דרונט יודעים ומשתמשים במידע היקר הזה על מנת לשרת מטרות עיסקיות. אנו מבינים מהי הדרך הנכונה לפנות לאנשים ובאילו רשתות חברתיות כדאי להשקיע על מנת להשיג בשבילך לקוחות חדשים.