מדריך לבניית אתרים

אתם בונים אתר! נכון שאתם מתרגשים? אנחנו יודעים מה עובר עליכם: ההתלבטויות הקשות מנשוא, המונחים באנגלית שכל מומחה במשרד זורק לכם במסדרון, האם שילבתם קידום אתרים בתכנון האתר? שואל הילד הצעיר שעובד בהיי-טק, עוד חודש הישיבה הגדולה במשרד ואתם צריכים להציג את התוכנית לאתר החדש של העסק… נשמע לכם מוכר? גם לנו!

לצוות בניית אתרי אינטרנט בדרונט יש נסיון רב בבניית אתרים מקצועית ברשת, אנחנו נשמח לנדריך אותכם איך לבנות אתר, נייעץ לכם כיצד עיצוב אתר אינטרנט יכול לשדר את תדמית החברה שאתם רוצים.

קידום אתרים בגוגל עם דרונט, הוא הקל והמהיר בשוק העסקים, אתרי דרונט ממוקמים במנוע החיפוש גוגל במקומות גבוהים בתדירות בולטת. בדרונט הקמת אתר אינטרנט הוא תהליך בטוח ובראש שקט .

שירות לקוחות הוא חוט השזור בכל עובדי דרונט ללא יוצאים מהכלל. מרכז התמיכה בדרונט נמצא שם בשבילכם וצוות מקצועי יעזור לכם לנהל ולהפיק מהאתר שלכם את מירב התוצאות.

מדריך לבניית אתרים – מה זה בעצם אתר אינטרנט?

ובכן, התשובה לשאלה פשוטה מאוד, לפחות היא הייתה לפני מספר שנים. אתר אינטרנט הוא למעשה דפים הכתובים בשפה המתאימה לתצוגה ע"י דפדפן אינטרנט – היום אתר אינטרנט הוא כבר נושא אחר לגמרי. אמנם התפקיד המקורי של אתרים ברשת נשמר, הצגת מידע לאנשים ברחבי העולם – אבל היום יותר ויותר עסקים בונים אתרים עם חנות, ובעצם עליכם לשאול את עצמכם: מתי פעם אחרונה קיבלתי שירות או קניתי מוצר במקום בלי אתר אינטרנט? מי מאיתנו פותח היום ספר טלפונים או דפי זהב בשביל למצוא מספר? למעשה, גוגל הוא המקום שמחפשים בו, או לחילופין נפוץ במחוזותינו גם חיפוש דרך אינדקס אתרים או פורטל באינטרנט.

בסדר, הבנו שאתר אינטרנט עולה כסף וזמן – איך מחזירים את ההשקעה?

בניית אתרים מקצועית היא דרך חיים בדרונט, אנחנו מייעצים ללקוחותינו בכל התחומים ברשת, כיצד לבנות את האתר נכון כי אתר תדמיתי חיוני לכולם.

קידום אתרים בגוגל עם מערכת ניהול תוכן שמותאמת במיוחד למנוע החיפוש, המנווט את רוב החיפושים בעולם היום. דרונט מציעה לכם קידום אורגני ממוקד, בצד קמפיין PPC בניהול מומחים. אופטימזציה למנועי חיפוש במטרה להביא לאתר תנועת גולשים מאפשר תכנון כלכלי ארוך טווח – מערכת ניהול תוכן באתרים שדרונט בונה  גמישה ונוחה לתפעול, מצב המאפשר לבעלי אתרים להשאר תמיד קדימה במרוץ למיקום טוב על מילות מפתח והתחרות ברשת.

בואו לקרוא את מדריך בניית האתרים שלנו, אלו שלבי העבודה המומלצים מתוך נסיון של אלפי אתרי אינטרנט. מדריך בניית אתרים זה מיועד לתת לכם קצת מידע על בניית אתר מתוך מחשבה מוקדמת על שיווק באינטרנט וגם קידום אתרים במנועי חיפוש.

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...