עיצוב אתר לקבלת פניות

אחת מהמטרות העיקריות של אתרי אינטרנט עסקיים היא קבלת פניות מלקוחות. לאחר שהאתר הצליח למשוך את עינו של הגולש, והתוכן שבו שיכנע אותו שמדובר בעסק בעל ערך, המטרה הסופית תהיה להוביל אותו ליצירת קשר עם העסק.

עיצוב אתר לקבלת פניות הוא תהליך עדין המורכב ממספר שלבים. אתר עסקי המעוצב היטב יזרום בצורה כזאת שתגרום לגולש לרצות ליצור קשר עם העסק באופן טבעי. הקו בין שכנוע יעיל ומניפולציה זולה הוא דק למדי, והגולשים באינטרנט רגישים אליו מאוד.

איך להכין את הקרקע

על מנת לגרום לגולש לפנות לעסק יש להציג בפניו את הצורך במוצר שהאתר מוכר. האתר צריך להציג בפני הגולש בעיה ואז להציע לו את הפיתרון. כמו כן, יש לשים דגש על ההטבה שהגולש עשוי להפיק מהפנייה.

מספר מוגבל של הנעות לפעולה ייחודיות

אפשר לתת לגולש מספר אפשרויות, אבל חשוב לא לבלבל אותו עם יותר מדי הצעות. למרות שאין הסכמה ברורה על מספר ההנעות לפעולה שכדאי להשתמש בהן, אם יש מספר הנעות לפעולה דומות, יש לצמצם אותן לאפשרויות ייחודיות בלבד.

השתמשו במילות ציווי!

הנעה לפעולה צריכה להודיע לגולשים בשפה ברורה וחד-משמעית מה הם אמורים לעשות. מילים כמו: התקשר, קנה, הירשם וכדומה מעודדות פעולה באופן מובהק.

על מנת ליצור תחושה של דחיפות ניתן להוסיף הצהרות כגון: הצעה לזמן מוגבל ו/או קנה עכשיו וקבל אייפון במתנה (בכפוף לתנאי המבצע)

מיקום נכון עושה המון

עיצוב אתר המיועד לקבלת פניות מוכרח להציב את ההנעה לפעולה שלו במיקום משמעותי. לרוב מיקום זה יהיה בראש העמוד בעמודה המרכזית, אך זה תלוי באלמנטים שונים בעיצוב האתר.

מלבד למיקום עצמו, הסביבה שבה נמצאת ההנעה פעולה תשפיע מאוד על התוצאה. הנעה לפעולה המוקפת בחלל ריק תמשוך יותר תשומת לב, בזמן שהנעה לפעולה המוקפת בתוכן מכל הכיוונים תלך לאיבוד ולא תהיה אפקטיבית.

למשוך את העין עם צבעים יוצאי דופן

השימוש בצבעים בהנעה לפעולה מאוד אפקטיבי לקבלת פניות, במיוחד אם שאר האתר מבוסס על פלטת צבעים סולידית יחסית. אל תסתמכו אך ורק על השימוש בצבעים – גולשים רבים הם עיוורי צבעים.

הגודל קובע

גדול יותר זה לא תמיד טוב יותר כשמדובר במושגים הכללים של עיצוב אתרים, אבל כשמדובר בעיצוב אתר לקבלת פניות, הנעה לפעולה גדולה תהיה לרוב אפקטיבית יותר. כשמוסיפים גודל למיקום, ריווח וצבעים, יוצר מצב בו הגולש לא יוכל להתעלם מהקריאה לפעול.

הנעה לפעולה בכל עמוד

הנעה לפעולה צריכה להופיע בכל עמוד באתר בצורה זו או אחרת. אם הגולש מגיע למבוי סתום, אסור לתת לו לעזוב מבלי להגיב להנעה לפעולה. אפשר להשתמש בניסוחים שונים בעמודים שונים, כל עוד זה מקרב את הגולש למטרה האולטימטיבית.

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...