האתר שלכם חייב להיות נגיש! חוק הנגישות נכנס לתוקף ואתם חייבים להיות מוכנים
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

מכתבי תודה

הלקוחות שלנו הם הנכס החשוב ביותר, ואזור זה באתר מוקדש אליהם. מתחת לטופס יצירת קשר תמצא רשימה של מכתבי תודה שהתקבלו מלקוחותינו לאות הערכה על רמת שרות ומקצועיות ללא פשרות, ועל כך גאוותנו .

ויקטור, אנחנו לא נפרדים ולבטח עוד נדבר לא מעט כך שאלה לא מילות סיכום אלא סיכום ביניים. אני רוצה להודות לך על שירות מצויין ומקצועי שקיבלנו. אני לא מכיר את כל החבורה שעמלה על האתר ואני מבקש שתודה לכולם בשמי...

לפעמים צריך גם להגיד כמה מילים טובות לכאלה שעושות עבודה יפה במחלקת התמיכה

ברצוני לשבח את מחלקת התמיכה שלכם , אני נעזר במרכז התמיכה ולמרות כל השינויים שערכתם רציתי לציין שהתומכות החדשות הפכו לכוכבות כל אחת ואחת, מקצועיות ושירותיות מאוד רוזה , תהילה מיכל ואילה ואין מה לעשות ולהרבות במילים על הוותיקות גילה ורלי תענוג לקבל כזה שרות
פילו, מגזין ים.
לאחר קשיים והתלבטויות עם איזו חברת SEO כדאי לעבוד, כשהצעות המחיר עורמות על שולחני
היום, לאחר חצי שנה של עבודה משותפת - אני יודעת שקיבלתי את ההחלטה הנכונה הבחירה בכם כחברה שתלווה אותי גם בקידום אתר אלטמן מתחברת בצורה הוליסטית עם שאר ההיבטים..

תודה רבה על המסירות הרבה, ועל העמידה בלוח זמנים. עמדת נפלא בכל ההטרדות שלנו, והצלחת להרים את האתר החדש בשיתוף פעולה שלא היה קל...
התקנתי לאחרונה לינוקס, וחששתי מאתרים שלא יתמכו בדפדפנים שאינם IE. רציתי להודות לכם על העבודה היפה והכתיבה תואמת הסטנדרטים - תשלום חשבון באתר סופר-גז עבד היטב עם FF על UBUNTU. ישר כוח, המשיכו כך...
לאחר תחרות קשה ובתום קרב צמוד זכה הפורטל הירוק של ישראל, בכתובת: http://www.getgreen.co.il , פרי פיתוח של חברת דרונט בניית אתרים בפרס ראשון בקטגורית אינטרנט ירוק.
גילה והילה שלום 9.10.2013
לאחרונה שדרגנו את אתר האינטרנט שלנו, פרויקט גדול וחשוב.
אני רוצה להביע את הערכתי ותודתי, לכן ולצוות המדהים שליווה אותנו במהלך הפרויקט.
היו לנו דרישות גבוהות ועמדתן בכולן בהצלחה רבה, ולשביעות רצוננו המלאה.
האתר יצא מדהים!
אני רוצה להודות גם לבנות בתמיכה וגם למעצבת המדהימה שגילתה סבלנות רבה.
בברכה
כרמן גויכמן
מנהלת אדמניסטרטיבית ואבטחת איכות
דור אלון טכנולוגיות גז בע"מ
למנהלי חברת דרונט שלום ! 20/10/2013

רציתי להודות על השינוי הנפלא שנעשה בחברתם. קיבלתי לידי את אורלי שרגא – מנהלת פרויקט
ולירון כהן – מקשרי לקוחות, שמתפקדות בצורה מקצועית וראויה.
כל בקשה מטופלת בזריזות, וביסודיות, אכפתיות מדהימה, כל חברה הייתה גאה בעובדיםעם תפקוד כזה.
אין לי ספק שמראה כזו , צריך רק לשכפל בכל ארגון. עושה חשק לתקשר ולקדם עוד נושאים מולכם.
על כך ישר כוח גדול !!!!!!!
בברכה
פדידה סמי
מנהל אגף מיחשוב
החברה העירונית ראשון לציון
הילה שלום , 10/12/2013

בהזדמנות זאת ארצה לשבח ולהודות על השירות המצויין של חברתכם , בפרט את השירות של תהילה מהתמיכה וכמובן שלך !!
מרב גרינוולד – מנהלת שיווק

יום נעים


גילה שלום, 7/1/2014

כפי שאת בוודאי יודעת סיימנו את רוב עבודת הזנת התוכן באתרים החדשים שלנו.
אני מבקשת להודות לצוות הבנות הנהדרות שעבד איתי – חיה ואיילה על העבודה המקצועית שעשו.

נפלה בזכותי לעבוד באופן צמוד ואינטנסיבי עם איילה זוהר. אני מבקשת להביע כאן את מלוא הערכתי לעבודתה המקצועית של איילה, הגישה השירותית, מוסר העבודה הגבוה והנכונות לסייע בכל עת.
היה פשוט תענוג ומי ייתן וירבו אנשים ועובדים כמוה.
בהזדמנות זו, ראוי לציין לטובה כמובן גם את יתר הבנות הנהדרות במוקד התמיכה. כולן ללא יוצא מן הכלל שירותיות מאוד, עושות כלל יכולתן על מנת לסייע והכל עם חיוך ואדיבות.
אני מבקשת שתביאי את תוכן מכתבי גם לידיעתן, ולידיעת הגורמים הממונים בהנהלת דרונט.

תודה רבה ויישר כח!

בברכה,

אביגיל אהרוני
מנהלת שיווק
אנו מודים לכל אחת ואחת מכן על היחס הלבבי, המקצועיות והרצון הטוב לעזור ולפתור כל שאלה מצידנו, ואנו בטוחים שגם מצד הלקוחות הרבים של דרונט, שפונים אליכן.
שלום רב לכולם, 1/1/2014

רציתי לציין לשבח את מחלקת התמיכה שלכם אשר עזרה לי לכל אורך הדרך בעיצוב, הכנסת תוכן וכל מה שקשור לאתר האינטרנט של חברת טרנסטכניקה.
בתור האחראי מטעם חברת טרנסטכניקה על האתר הנ"ל היה לי תענוג לעבוד מול מחלקת התמיכה שעזרו לי בכל שאלה ואף חזרו אלי ברגע שהבעיה נפתרה.
תודה רבה גדולה לכולם במחלקה, בפרט לרוזה, מיכל ותהילה !!!!!!
אני מאמין שעוד אצטרך את עזרתכם ואהיה יותר משמח לפנות אליכם !!!!! ישר כוח תמשיכו במתן השירות המעולה אשר לא נתקלתי בו עדיין !!!!

בברכה,
וינגרטן חן
טרנסטכניקה בקרת זרימה ואטימה 2001 בע"מ
תודה לכם 'דרונט' על שבניתם אתר נח לשימוש. הרבה בזכותם אנו נכנסים לאתר זה מדי יום. כנראה שבניית אתרי אינטרנט זו המומחיות שלכם. כל הכבוד לכם...
אני מבקש להודות למחלקת התמיכה הטכנית ובמיוחד לגילה כהן שמצאה לנכון לעזור לנו בצורה מקצועית יעילה וזריזה. תודה על שיתוף הפעולה...
שלומי בוקר טוב, 2/9/2013
ברצוני להביע את הערכתי הרבה על עבודתה ועזרתה המסורה של אדרת.
הפרויקט התנהל בלחץ זמנים מטורף ובעומס עבודה בלתי רגיל ואדרת תמיד הייתה שם כדי לעזור ולסייע, גם מעבר לעבודה לה היא נדרשת והרבה מעבר לשעות העבודה ההגיוניות.
אדרת היתה בשבילנו לכל שאלה ובקשה וניהלה את הקשר מול משרד העיצוב בצורה יעילה שחסכה מאיתנו הרבה כאב ראש.
אני מתנצל בשמי ובשם כל מי שהיה בקשר עם אדרת על הלחץ, היחס והאמוציות שלפעמים יצאו מפרופורציות.
אנו מודים לאדרת על כך שהבינה את הלחץ וסייעה לנו גם בדברים שלא היו רלוונטיים אליה ועל כך בעיקר תודתנו הרבה.
כיף לעבוד עם מישהו שמחייך אליך בטלפון גם בפעם העשירית שאתה מדבר איתו בשעה ותמיד נכון לעזור.
אדרת היוותה, מבחינתי לפחות, את הסיבה העיקרית שהפרויקט הצליח לעמוד בלו"ז שהוגדר לו.

אדרת -
תודה רבה לך!!!

שלומי, תודה רבה לכולכם על הסיוע בהרמת הפרויקט.
יישר כח ולהמשך שיתוף פעולה פורה.

אורן לוי
מנהל תקשורת שיווקית