האתר שלך חייב להיות נגיש! הזמן אתר חדש או שידרוג וקבל אתר נגיש (לפי תקן AA)
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

נחתם הסכם שת"פ בין חשבשבת לדרונט

"לקוחות חשבשבת ייהנו משירותי חנות הוירטואלית המחוברת ישירות לחשבשבת."

"אליק כהן , מנכ"ל דרונט: המהלך יאפשר ללקוחות חשבשבת להעביר את פעילותם העסקית במלואה לאינטרנט בעלות אטרקטיבית במיוחד."

--------------------------------------------------------------------------------

חברת דרונט - חברת בניית האתרים

הגדולה בארץ וחשבשבת חתמו על הסכם שיתוף פעולה ופיתוח המאפשר ללקוחות חשבשבת להעביר את פעילותם העיסקית לאינטרנט. הפיתוח המשותף הניב מספר מוצרים המותאמים במיוחד לצרכי לקוחות חשבשבת על מנת לאפשר את ניהול הפעילות מסחרית ושיווקית של אתרי הלקוחות באמצעות תוכנת החשבשבת.

הפיתוח החדש מאפשר למעשה להלביש על תוכנת חשבשבת מעטפת של מוצרי דרונט שנועדו לנהל תוכן מוצרים ולקוחות. עד לא מכבר לקוח של חשבשבת שרצה להקים חנות וירטואלית היה נאלץ לפנות לחברה חיצונית שתעצב לו את האתר, תטמיע מערכת תוכן, תבצע אינטגרציה לתוכנת החשבשבת, תתחזק את האתר ותארח אותו. הפיתוח החדש מאפשר ללקוחות חשבשבת לקבל את כל השירותים האלו במסגרת מוצר אחד עם "אבא" אחד שמספק את שירותי התמיכה והתחזוקה.

עלות בניית חנות וירטואלית המחוברת לחשבשבת ירדה מסדר גודל של כ 15 אלף דולר לעלות ממוצעת של כ4000 דולר בלבד כולל מערכת תוכן משוכללת.

במהלך זה הופכת חשבשבת לתוכנת הניהול היחידה שמציעה פיתרון אינטגרלי מלא של מערכת ניהול עסק –ERP עם אתר אינטרנט.

החיבור לחשבשבת מאפשר בניית ועדכון קטלוג הפריטים באינטרנט דרך החשבשבת ומאפשר ללקוחות להקים קטלוג או חנויות למכירת מוצרים על בסיס קימעונעי (B2C) ו/או סיטונאי (B2B).

מידע רב מהחשבשבת כגון מחירוני לקוחות עסקיים, מצב חשבון, הזמנות עבר, ניהול תקציב ועוד מוצף לאתר ומאפשר ללקוחות חשבשבת לייעל את השירות אותו הם מספקים ללקוחותיהם.

בנוסף במעטפת לאתר המסחרי, יהנו הלקוחות ממערכת ניהול התוכן של דרונט המאפשרת קידום האתר במנועי החיפוש ושפע של מודולים שיווקיים אחרים כגון ניהול רשימות דיוור, מועדון לקוחות, התאמת המלצות ללקוח על סמך אינטלגנציה מלאכותית (BI) ועוד.

לדברי אליק כהן, מנכ"ל דרונט, המהלך יאפשר ללקוחות חשבשבת לפתוח ערוצים עסקיים חדשים בעלות נמוכה מאוד.

"החיבור שבין שתי התוכנות מאפשר חסכון במערכות כפולות כיוון שניהול האלמנטים המסחריים באתר מתבצע דרך החשבשבת, מצד שני הפיתוח מאפשר להציג באינטרנט את קטלוג המוצרים כשהוא מעודכן תמיד ועל ידי כך לחסוך את הצורך בהפקת והדפסת קטלוגים. ברמת התהליך הפנימי, ההזמנות שמתקבלות דרך המערכת נרשמות מיידית בחשבשבת, בתיק הלקוח המתאים, המלאי מתעדכן, יתרת הכרטיס נרשמת וכן הלאה".

עוד מוסיף המנכ"ל כי: "לגולש באתר מוצג מידע רלוונטי מהמערכת כגון מצב חשבון, הזמנות עבר, מחירון ייחודי ללקוח וכן מתאפשר תשלום לפי הסדרי התשלום והאשראי בין הגולש לעסק (ללקוח עסקי). בשיטה זו נמנעות טעויות אנוש ונחסך כוח אדם מול השיטות המקובלות" (הלקוח מזמין באתר, מתקשר או שולח פקס וההזמנה מוזנת ידנית על ידי עובד הספק).

החלק התוכני/תדמיתי של האתר מאפשר לבעל האתר לקדם את עצמו במנועי החיפוש, להציף מסרים כגון מבצעים ומוצרים חדשים ובמקביל לנהל את קשרי הלקוחות באמצעות ניוז לטר הנשלח מהאתר. נתוני הלקוחות מועברים למודול ניהול הלקוחות CRM בחשבשבת כך שפעילות הלקוח באינטרנט מתועדת גם בעסק הפיזי.

למעשה הלקוח פותח סניף אינטרנטי מלא של העסק בעלות של אלפי דולרים בודדים.

בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה מציעות דרונט וחשבשבת פתרונות אתרים נוספים עבור לקוחות אשר בשלב זה מחפשים רק נוכחות בסיסית באינטרנט (אתרי תדמית ושיווק).

ללקוחות אלו מוצעים אתרי תוכן שיווקיים בשתי רמות מחיר נמוכות יותר כאשר האתרים בנויים עם יכולת עתידית לממשק לחשבשבת, כך שהלקוח יכול להתחיל את הפעילות העסקית באינטרנט בשלבים.

"מנכ"ל חשבשבת אברהם מידן אמר בתגובה: אנו זיהינו את חברת דרונט כחברה בעלת גישה עסקית פרקטית התואמת את הפילוסופיה העסקית שלנו כנותני פיתרון ערך ללקוחותינו ולפיכך לשותף היחיד בארץ המתאים לפיתוח כזה. באמצעות המוצר המשותף אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו כניסה יעילה ויחודיית לעולם העסקי האינטרנטי בעלות ואופן שיאפשר להם יתרון יחסי על פני מתחריהם".

אלמנט חשוב נוסף בשיטת עבודה זו הינו התאימות לחוקי המס: היום אתרי סחר רבים ביודעין או שלא – מפירים את חוקי המס בעניין קבלת תשלום מול הנפקת הניירת המתאימה.

חיבור האתר לתוכנת החשבשבת פותר בעייה זו ומונע את חשיפת הלקוחות לסיכון זה.

"לדברי מידן, שילוב מוצרי שתי החברות מאפשר, בנוסף, חסכון גדול בעלויות הרכישה הראשונית והתפעול של הלקוח". תמיכת הלקוחות תעשה על ידי סניפי התמיכה של שתי החברות בהתאם כאשר דרונט תספק ללקוחות את שירותי האירוח התחזוקה ותמיכת המשתמשים למערכת התוכן בעוד חשבשבת תספק את התמיכה בתוכנת ניהול החנות/קטלוג.כהן מוסיף: "אנו מאוד גאים בפתרון המוצע המאפיין את המגמה הכללית לייעול מערכות על ידי אינטגרציה של מערכות ווב ומערכות פנים ארגוניות.

לדרונט ניסיון רב בבניית מערכות כאלו "לפי מידה" ללקוחות גדולים כמו אורנג ואסם. עד היום פתרון כזה היה מחוץ לתחומי התקציב של ארגון בינוני/קטן וחייב השקעת מאמץ גדול בפיתוח והטמעה. המוצר החדש מהווה קפיצת דרך בענף ויאפשר לעסקים רבים להשתלב בעולם האינטרנט המסחרי באופן מיידי ויעיל. אנו מתכננים להציע את הפתרון המשןלב גם בשווקים מחוץ לישראל בהם אנו פעילים"לפי מקורות בענף לחשבשבת כ-40 אלף לקוחות בארץ כך שפוטנציאל המכירות של המוצר החדש בישראל מוערך במליוני דולרים בשנה.