רשת הפרסום המקוון Netting ודרונט בשיתוף פעולה

ברת דרונט חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם רשת הפרסום המקוון  Netting(www.netting.co.il), המאגדת  שטחי פרסום באתרים רבים בישראל תחת מערכת ניהול קמפיינים אחת. במסגרת שיתוף הפעולה, פלטפורמת הקמת האתרים של דרונט, המאפשרת הקמה של אתרים דינמיים תוך התאמה אישית, תתמוך בטכנולוגיה  של Netting.  בכך יתאפשר לכל האתרים שנבנו ע"י דרונט להצטרף בקלות לרשת הפרסום המקוון של Netting, וליהנות מהיתרונות שהרשת מעניקה לאתרים החברים בה.

רשת הפרסום המקווןNettingמאפשרת למפרסמים לרכוש שטחי פרסום באתרים העוסקים בתחום מסוים. בלחיצת כפתור יכול מפרסם להיחשף לכמות גדולה שלמבקרים ולקהל ממוקד ומפולח בכל האתרים בעת ובעונה אחת. האתרים ברשת ממפולחים על פי אשכולות בתחומים שונים כגון ספורט ואקסטרים, תרבות ופנאי, נוער, רפואה, עסקים ועוד.

דרונט מתמחה בהקמת אתרים ופורטלים עתירי תוכן. כלי ניהול התוכן המתקדם של החברה מאפשר לעדכן תוכן ללא צורך בידע בתכנות אוHTML. לדרונט כ1000 לקוחות מובילים בארץ ביניהם פורטלי תוכן וסחר רבים.

רשתNettingמתבססת עלAdvantage, מערכת מתקדמת לניהול קמפיינים מביתCheckm8הישראלית, שגייסה לאחרונה 1.5 מיליון דולר. המערכת מאפשרת ניתוח סטטיסטי מתקדם של הקמפיינים הרצים, כולל ניתוח של התנהגות הגולש לאחר ההקלקה (הורדת טופס, ביצוע רכישה וכו'). המערכת מספקת מבחר של יותר מ-70 דוחות שונים בזמן אמת, המספקים את כל האינפורמציה הנדרשת, לניהול יעיל של הקמפיין.

אליק כהן, מנכ"ל דרונט:" באתרי דרונט מובנה כיום קידום במנועי החיפוש המאפשר ללקוחותינו לקבל תנועה בסיסית לאתריהם. לפחות300 מלקוחותינו הינם אתרי נישה הנהנים מתנועה ערה של קהל ממוקד. עד היום ללקוחות אלו לא ניתן היה לנצל את התנועה הזאת למכירת פרסום. באמצעות מערכתNettingנוכל לאפשר גם לאתרים קטנים יחסית ליהנות מהעוגה התופחת של הפירסום ברשת ולתת למפרסמים ערך אמיתי הנובע מפירסום ממוקד ורלוונטי"

 אלון זכאי: "שיתוף פעולה של Netting עם חברת הקמת האתרים המובילה בישראל, תעניק תנופה לרשת, ותאפשר לנו להרחיב את מגוון האתרים המובילים בתחומם החברים ב- Netting. לדוגמא, אתר Doula.co.il  שיצטרף לאשכול הריון ולידה ברשת, ואתר המזון והמשקה המצוין "על השולחן”, שניהם הוקמו ע"י דרונט.