מבצע לחודש אפריל! הזמן אתר חדש או שידרוג וקבל אתר נגיש (לפי תקן AA)
לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא אחד מעמודי התווך של עולם השיווק העסקי באינטרנט. עיצוב טוב עושה את כל ההבדל בין אתר כושל לאתר מצליח, בין עמוד נחיתה מקרטע לעמוד נחיתה המחולל לידים, מושך לקוחות וסוגר עסקאות, ובין רושם ראשוני חיובי לנזק תדמיתי בלתי הפיך.

בחברת דרונט אנו מבינים את ההשפעה העצומה של עיצוב האתר על הגולשים ועל ביצועי המכירות, ולכן אנו מפעילים מערכת עיצוב אתרים מקצועית היודעת לפעול על פי עקרונות העיצוב העדכניים והאפקטיביים ביותר.


מדוע עיצוב אתרים אפקטיבי חשוב כל כך?

 

כפי שנאמר: תמונה שווה אלף מילים. עיצוב האתר הוא הדבר הראשון שאנחנו רואים, ולכן חשוב ליצור רושם ראשוני חיובי. הגולשים באינטרנט נתקלים באלפי אתרים מדי חודש, ומעצב טוב יודע למצוא את הדרך להתבלט ולהיחקק בזיכרונו של הגולש.

עיצוב אתרים דרך דרונט מבטיח לכם:

 

אתר בעל מראה מקצועי ומרשים
מיתוג ייחודי לעסק שלכם
 
פנייה נכונה לקהל יעד פוטנציאלי
ממשק משתמש נוח ואינטואיטיבי
הנעה לפעולה באמצעות עזרים ויזואליים אפקטיביים

 

עיצוב האתר הוא אולי המרכיב המהותי ביותר במיתוג האתר והעסק אותו האתר מקדם באינטרנט: החל מבחירת צבעים המושכים את עינם של הגולשים ומעבירים להם את התחושות הנכונות ועד לעיצוב הלוגו ועיצוב הממשק למשתמש.

 

One-Stop-Shop – כל השירותים במקום אחד

 

חברת דרונט מספקת שירותי בניית אתרים, עיצוב אתרים וגם קידום אתרים בחבילה אחת – כלומר שאין צורך להתרוצץ בין ספקי שירות שונים – הכל נעשה אצלנו בשיתוף פעולה מלא בין כל המחלקות על מנת לספק לך את המוצר האיכותי ביותר.

EASY CASH - מערכת אישרור הסליקה באינטרנט שמציעה "דרונט" מבוססת על הגדולה במערכות הסליקה ON-LINE הקיימות כיום בישראל. מערכת זו סולקת בחודש מאות מליוני שקלים בעשרות אלפי עסקאות, מול ש.ב.א וחברות האשראי.
אתרי Web 2.0 הם אתרים מהדור השני של האינטרנט ומשמשים לרוב כפלטפורמה לתוכן גולשים, בניגוד לאתרים מהדור הראשון המשתמשים בתכנים שמופקים אך ורק על ידי מנהלי האתרים עצמם. תוכן גולשים הפך בשנים האחרונות לדבר החם ביותר באינטרנט, וכך הפך עיצוב אתרי Web 2.0 לאחד מהתחומים המרכזיים בבניית אתרים.
ההצלחה של אתר אינטרנט תלויה בשימושיות שלו, ובמקרה של אתר מסחר אלקטרוני, בסבירות שלקוח פוטנציאלי יהפוך ללקוח אמיתי. שימושיות מוגדרת על פי מספר גורמים, אך בשורה התחתונה מדובר בשאלה אחת פשוטה – האם האתר נותן לגולשים את מה שהם רוצים?
אחת מהמטרות העיקריות של אתרי אינטרנט עסקיים היא קבלת פניות מלקוחות. לאחר שהאתר הצליח למשוך את עינו של הגולש, והתוכן שבו שיכנע אותו שמדובר בעסק בעל ערך, המטרה הסופית תהיה להוביל אותו ליצירת קשר עם העסק.
אלה מכם שחיפשו "עיצוב אתרים על רגל אחת" בגוגל והגיעו לכאן, כנראה התייאשו מהחיפוש אחר חברות בניית אתרים שונות שיעצבו לכם את אתר הבית המושלם.
בין אם מדובר באתר רשמי של תאגיד, בלוג אישי של חובבת סריגה או חנות מקוונת המוכרת שטיחים ומלחיות, לכל אתר באינטרנט יש מטרה מסוימת. הדרך היעילה ביותר להשיג את אותן מטרות היא על ידי עיצוב אתרים אפקטיביים.
עיצוב אתרי תדמית הוא מלאכה עדינה ומורכבת. אתרי תדמית קיימים על מנת להציג את עסק או חברה באור חיובי ולייצר מותג שיוביל להתעניינות מצד הגולשים, ולשם כך יש להשתמש בטכניקות שונות של עיצוב שיווקי.
פעמים רבות אנחנו נשאלים מהי הדרך הטובה ביותר למשוך את תשומת לבם של הגולשים. האם עיצוב מתוחכם ומרהיב יעורר אצלם סקרנות וישכנע אותם להישאר באתר? האם עלינו לשאוף לאתר בעל עיצוב המקנה לו סטטוס של יצירת אמנות?
הטכנולוגיה בתחום המחשבים עברה תהפוכות רבות בשני העשורים האחרונים, וההשפעה של מגמה זו על בניית אתרים הייתה עצומה בהתאם. מיליוני אתרים שונים פוקדים את האינטרנט ומהווים רשת נרחבת של קולות וסגנונות עיצוב שונים בתכלית. כאשר לכל אתר יש סגנון משלו, כיצד נוכל להגדיר עיצוב אתרים מקצועי?
כמעט כל אתרי האינטרנט מוקמים על מנת לספק איזשהו צורך, ובהתאם לכך גם הגולשים נכנסים לאתרים על מנת לספק את צרכיהם. בין אם מדובר בצורך לא חיוני כמו בידור, או בצורך מיידי כמו השגת איש מקצוע לתפעול תקלה דחופה, עיצוב אתר מונחה מטרה מכוון את הגולשים באופן פעיל למימוש הצורך המדובר.