דרונט דיגיטל
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בניית אתרים לעסקים

אנחנו חיים בעידו בו עסקים חייבים להקים ולהחזיק באתר אינטרנט, ובאמת שלא משנה אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, ובאיזה תחום או תעשייה הוא פועל. החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? מעולה, עכשיו אתם צריכים לדעת איך לעשות את זה נכון ולהכיר את שלל האפשרויות שעומדות בפניכם. בניית אתרים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים היא תורה שלמה, ולא כדאי להתייחס לזה בקלות ראש. אתר טוב, מקצועי ומודרני הוא נכס עבור כל עסק, הוא מסוגל למשוך לקוחות, לייצר הכנסות ולעזור לכם לבלוט על פני המתחרים שלכם ואף לגבור עליהם.


בניית אתרים לעסק - מה חשוב לקחת בחשבון?


  • אמינות ומקצועיות – אחת המטרות העיקריות של בניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים, היא הצגתם כבתי עסק רציניים שיודעים על מה הם מדברים ומה הם עושים, ושניתן לסמוך עליהם. אתר שבנוי בצורה נכונה ופשוטה זה הבסיס, ועל כך תמיד אפשר להוסיף ולשפר. אתר אינטרנט שמכיל טפסים ליצירת קשר, מאמרים מקצועיים בתחום העיסוק ומרכיבים נוספים עשוי לסייע לכם להגדיל את בסיס הלקוחות וגם לגרום להם לחזור אליכם שוב ושוב.
  • מראה וחווית גלישה טובה – כמובן שגם אלה גורמים אשר משפיעים על רמת האמינות של האתר. אנשים לא יישארו זמן רב באתר שנראה לא טוב או מיושן, שאינו רספונסיבי למובייל או שנטען לאט מדי. אתם צריכים לסדר ללקוחות שלכם חוויה שתפתה אותם לקנות את המוצרים שלכם / להשתמש בשירותים שאתם מציעים.
  • אבטחה – חשוב מאוד לוודא שהאתר שאתם מקימים לא חשוף לפריצות, להונאות ולגניבה של נתונים. אתר אינטרנט שאינו מוגן כראוי יכול לחשוף אתכם למצבים מאוד לא נעימים וכן להפסדים כספיים מיותרים.
  • קידום בגוגל – בניית אתרים לעסק אמורה למשוך לקוחות, ולשם כך האתר צריך להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, כאשר החשוב ביותר הוא באופן לא מפתיע Google. כדי לעשות את זה, האתר צריך להיות בנוי בהיררכיה נכונה ומסודרת, אבל לא רק. עדכון שוטף של האתר, שימוש במילות מפתח חשובות וכמובן קידום באמצעות כלים שונים, הם דברים שיכולים לעזור לכם להתבלט ולצמוח.
  • מחיר – כמו בכל דבר שגורם להוצאות עבור העסק, מן הסתם מומלץ לצמצם אותן ככל האפשר. בניית אתרים לעסק לא חייבת להיות עניין יקר, וכדי לעשות את זה במחיר סביר חשוב לבחור בחברה הנכונה שתבנה את האתר שלכם ביעילות ותעזור לכם לחסוך.

מהם הסוגים השונים של בניית אתרים לעסקים?

כמובן שלא כל האתרים בנויים באותה צורה, כוללים את אותם רכיבים ועיצובים ומשמשים לאותן מטרות. יש הרבה סוגים של אתרי אינטרנט, ועבור בתי עסק קיימים שני סוגים עיקריים ונפוצים ביותר:


אתר תדמית - כרטיס הביקור האולטימטיבי עבור עסקים שמציעים שירותים מכל סוג. ישנם בעלי עסקים כאלה שעדיין מאמינים שמספיק להם לנהל עמודים ברשתות חברתיות או להירשם לאינדקסים מקצועיים שונים ברשת, אבל זוהי טעות. חשוב מאוד כיום עבור כולם לבנות ולתחזק אתר אינטרנט, באמצעותו אפשר לתקשר עם הלקוחות (ולתת להם אפשרות ליצור קשר עם העסק בכל שעה) ולספק את כל המידע על העסק, השירות המוצע ומדוע כדאי לבחור בכם על פני אחרים. עסק שלא ניתן למצוא בחיפוש בגוגל נמצא בנחיתות משמעותית לעומת עסקים שנמצאים שם.


אתר מכירות - אתר חנות אינטרנטית שלא נועד רק עבור נוכחות דיגיטלית. אם אתם מוכרים מוצר כלשהו או מוצרים רבים, חשוב מאוד לעשות את זה גם ברשת. באתר סחר אפשר לנהל את המוצרים, המלאי וההזמנות, לעצב קטלוגים מושכים ומניעים לפעולה, להתחבר לשירותי משלוחים ולקבל תשלום באמצעים שונים. אין שום סיבה להסתפק בחנות פיזית, כאשר אפשר להישאר פתוחים וזמינים 24/7 ולהגדיל משמעותית את פוטנציאל הרווח של העסק שלכם.


 
ecom



צרו קשר עוד היום. אנחנו לוקחים אחריות להוביל אותך להצלחה שלך באינטרנט 

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
 


 

ההחלטה על בניית אתר עסקי היא אחת ההחלטות החשובות בכל עסק שהוא. בניית אתר לעסק אמורה להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של העסק בפני קהל פוטנציאלי חדש וכמובן לחשוף את מיטב שירותי העסק בפני לקוחות קיימיםקרא עוד
בניית אתר לעסק שלכם היא פעולה אשר הפכה בגדר חובה ולא רק המלצה בלבד, אלא אם אתם רוצים להיכנע לבינוניות והישארות מאחור לעומת המתחרים. אל תחששו, גם עסקים קטנים יכולים להפעיל אתר לעסק שלהם והוא לא חייב להיות אתר בנפח גדול אשר עלותו גבוהה.קרא עוד
בניית אתר מכירות דורשת להבין תחילה את מכלול הגורמים הדרושים להצלחתו. טעות נפוצה היא לחשוב שעצם הרמת אתר מכירות לאויר תייצר הזמנותקרא עוד
אתרי תוכן המשלבים סחר אופיניים הינם אתרי פורטלים תחומיים, או אתרים המיועדים בעיקר להצגת קטלוג מוצרים עם אפשרות רכישה. באתרים אלו, באופן אופייני, תהליך הרכישה פשוט, המכירה הינה אגרסיבית פחות וחלק מהמוצרים עשויים להיות מוצרים וירטואליים כגון תוכן להורדה, וצפיה, תרומות וכדומה.קרא עוד
אתרי מכירות יעודיים הינם אתרים הנבנים במטרה בלעדית של הצגת מוצרים ושירותים המוצעים לקנייה. לפיכך מטרתם לאפשר הצגה נוחה ומהירה של המוצרים המוצעים, תהליך קנייה ברור ופשוט - יחס קנייה למבקרים גבוה, הגדלת המכירה ממוצעת, תמיכת "אחרי מכירה" בלקוח וכמובן כלי ניהול ושיווק מתקדמים למפעיל.קרא עוד
בניית אתר עסקי - את העובדה כי עסק שאינו מחזיק אתר אינטרנט מאבד כלי שיווקי חשוב מאוד, הבינו כבר רוב בעלי העסקים בישראל. כמעט כל יוזמה עסקית או פעילות צרכנית מתחילה באחד ממנועי החיפוש ומשם לאתרי החברות.קרא עוד
כאשר חברה או עסק רוצים לבנות אתר ברשת, עליהם לדעת בראש ובראשונה מה הם היעדים של האתר, תהליך שברוב המקרים מוביל אותנו לבדיקה עצמית של אופי החברה והתנהלות החברה מחוץ לעולם הרשת.קרא עוד
על מנת להצליח בעולם העסקים, יש לקיים שיתופי פעולה מגוונים בין חברות שונות, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. שיתופי הפעולה מאפשרים חדירה לשווקים ולנישות שונות, חדירה שלעיתים לא הייתה מתאפשרת ללא שיתוף פעולה עם חברות אחרות.קרא עוד
דברו איתנו
צור קשרדלג על צור קשר

נשמח לשמוע ממך

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
*
checked
עבור לתוכן העמוד

© כל הזכויות שמורות,1999-2018, דרונט דיגיטל. אין לעשות שימוש בחומר המופיע בדף זה ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.