דרונט דיגיטל
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בניית אתרים לעסקים

פעמים רבות טועים מנהלי עסקים לחשוב כי המטרה היחידה של בניית אתר לעסק היא להוות כרטיס ביקור וירטואלי המשמש את הלקוחות על מנת לראות, להתרשם וליצור קשר.

עבור החברה, בניית אתר לעסק יכול להוות מקור מצויין ליצירת אפיק תקשורתי עם הלקוחות


דרך האתר יכול האירגון ללמוד, ישירות מהלקוחות, על העדפותיהם, בעיותיהם ועל שינויים שהם עוברים. מידע זה יכול להיות יקר ערך עבור כל חברה החיה בעולם תחרותי וזקוקה לכל ייתרון אסטרטגי מול מתחרותיה.

דרך האתר יכול האירגון ללמוד, ישירות מהלקוחות, על העדפותיהם, בעיותיהם ועל שינויים שהם עוברים. מידע זה יכול להיות יקר ערך עבור כל חברה החיה בעולם תחרותי וזקוקה לכל ייתרון אסטרטגי מול מתחרותיה.

  ליצירת אפיק תקשורת שכזה יש צורך בשני כלים עיקריים האמורים להימצא בכל אתר אינטרנט מודרני:

1. מערכת ניהול תוכן גמישה ליצירת תכנים איכותיים באופן עצמאי ללא התערבות אנשי מקצוע.

2. מערכת לרישום, שיווק וניהול קשרי לקוחות - מבוססת דואר אלקטרוני.

מה מייחד אתר לעסק?

"מעבר להיותו אתר תדמיתי עבור החברה, אתר לעסק צריך למשוך את הלקוחות, והדרך היחידה לעשות זאת היא למקם בו תכנים ושירותים שהלקוחות יכולים להיעזר בהם. לדוגמא, טופס פנייה למחלקת התמיכה של החברה, מדריכים מורחבים לשימוש במוצר, מאמרים, חדשות, ואפילו הצעות אטרקטיביות לרכישה של מוצרים משלימים.

כלים יעודיים כגון סקרי שביעות רצון, פורומים טכנים וכדומה מאפשרים לקבל "מפי הגולש" מידע על התייחסות הלקוח למוצרי ושירותי הארגון."

בניית אתרים לעסקים בשילוב כלים מוסווים כגון ניתוח חיפושים באתר או במלאי המוצרים, מדידת כמות הכניסות של הלקוחות לחלקים השונים באתר, מדידת מימושים (הפעלת הגולש לביצוע סדרת פעולות מתוכננת) וכדומה מספקות לארגון מידע התנהגותי שלא ניתן לקבל באופן ישיר ומדויק מהלקוח.
 
ecom



צרו קשר עוד היום. אנחנו לוקחים אחריות להוביל אותך להצלחה שלך באינטרנט 

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
 


 

ההחלטה על בניית אתר עסקי היא אחת ההחלטות החשובות בכל עסק שהוא. בניית אתר לעסק אמורה להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של העסק בפני קהל פוטנציאלי חדש וכמובן לחשוף את מיטב שירותי העסק בפני לקוחות קיימיםקרא עוד
בניית אתר לעסק שלכם היא פעולה אשר הפכה בגדר חובה ולא רק המלצה בלבד, אלא אם אתם רוצים להיכנע לבינוניות והישארות מאחור לעומת המתחרים. אל תחששו, גם עסקים קטנים יכולים להפעיל אתר לעסק שלהם והוא לא חייב להיות אתר בנפח גדול אשר עלותו גבוהה.קרא עוד
בניית אתר מכירות דורשת להבין תחילה את מכלול הגורמים הדרושים להצלחתו. טעות נפוצה היא לחשוב שעצם הרמת אתר מכירות לאויר תייצר הזמנותקרא עוד
אתרי תוכן המשלבים סחר אופיניים הינם אתרי פורטלים תחומיים, או אתרים המיועדים בעיקר להצגת קטלוג מוצרים עם אפשרות רכישה. באתרים אלו, באופן אופייני, תהליך הרכישה פשוט, המכירה הינה אגרסיבית פחות וחלק מהמוצרים עשויים להיות מוצרים וירטואליים כגון תוכן להורדה, וצפיה, תרומות וכדומה.קרא עוד
אתרי מכירות יעודיים הינם אתרים הנבנים במטרה בלעדית של הצגת מוצרים ושירותים המוצעים לקנייה. לפיכך מטרתם לאפשר הצגה נוחה ומהירה של המוצרים המוצעים, תהליך קנייה ברור ופשוט - יחס קנייה למבקרים גבוה, הגדלת המכירה ממוצעת, תמיכת "אחרי מכירה" בלקוח וכמובן כלי ניהול ושיווק מתקדמים למפעיל.קרא עוד
בניית אתר עסקי - את העובדה כי עסק שאינו מחזיק אתר אינטרנט מאבד כלי שיווקי חשוב מאוד, הבינו כבר רוב בעלי העסקים בישראל. כמעט כל יוזמה עסקית או פעילות צרכנית מתחילה באחד ממנועי החיפוש ומשם לאתרי החברות.קרא עוד
כאשר חברה או עסק רוצים לבנות אתר ברשת, עליהם לדעת בראש ובראשונה מה הם היעדים של האתר, תהליך שברוב המקרים מוביל אותנו לבדיקה עצמית של אופי החברה והתנהלות החברה מחוץ לעולם הרשת.קרא עוד
על מנת להצליח בעולם העסקים, יש לקיים שיתופי פעולה מגוונים בין חברות שונות, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. שיתופי הפעולה מאפשרים חדירה לשווקים ולנישות שונות, חדירה שלעיתים לא הייתה מתאפשרת ללא שיתוף פעולה עם חברות אחרות.קרא עוד
דברו איתנו
צור קשרדלג על צור קשר

נשמח לשמוע ממך

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
*
checked
עבור לתוכן העמוד

© כל הזכויות שמורות,1999-2018, דרונט דיגיטל. אין לעשות שימוש בחומר המופיע בדף זה ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.