דרונט דיגיטל
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בניית אתר חנות

בניית חנות וירטואלית מעולם לא הייתה הכרחית, כפי שהיא היום. משבר הקורונה שינה במידה מסוימת היבטים רבים בחיים של כולנו, ובפרט השפיע בצורה ניכרת על הרגלי הצריכה של הרבה אנשים. לא רק שאנחנו קונים אונליין יותר מאי פעם, אנחנו מתכוונים להמשיך לעשות את זה ופתוחים לחוויות קניה חדשות.

על פי נתוני סקר שהתפרסמו בספטמבר 2021 בגלובס, אנשים פשוט קונים יותר. גם כי "התפנה" כסף שטרום הקורונה היה הולך לטיסות, חופשות ואירועים, וגם כנראה כדי לפצות על התקופה העגומה. כמעט מחצית מהמשתתפים בסקר השיבו כי התנסו לאחרונה בשיטות קניה חדשות, וכשליש דיווחו כי ניסו חנות, רשת או מותג חדשים. ומה לגבי קניות ברשת? ובכן, כ-70% מהצרכנים הישראלים קונים אונליין, ו-44% מצהירים שימשיכו לעשות זאת גם לאחר הקורונה. בעידן הנוכחי, אם אתם מוכרים מוצרים ואין לכם אתר, הסיכוי שלכם להצליח נמוך מאוד.

איך לא נשארים מאחור?

למרבה המזל, ביחס ישיר לחשיבות הגבוהה של בניית אתר חנות, עומדת הפשטות שבה ניתן לעשות את זה, יותר מאי פעם. יש פלטפורמות וכלים מעולים שמיועדים במיוחד עבור בניית אתר מכירות, וכן ניתן להשתמש בשירותיה של חברה לבניית אתרים, כדי להקים עבור כל עסק את האתר המתאים והטוב ביותר. אז איך מנצלים את התנאים הנוחים ואת הביקוש האדיר של ישראלים לקניות אונליין? על מנת להשיג את כל המטרות – צמיחה של העסק, הגדלת המכירות וניצחון על פני המתחרים – חשוב להכיר את השלבים של בניית אתר אינטרנט שנועד לשמש כחנות.

אפיון: מתחילים מחשיבה לגבי מבנה האתר, הרכיבים השונים והאופי שהאתר אמור לשדר. מהי הדרך הכי טובה להציג את המותג שלכם ואת המוצרים? האם אתם רוצים לכלול באתר בלוג או תכנים אחרים? איך ייראו התפריטים, איפה ישולבו באנרים ופופ אפים, ואיך אתם יכולים לייצר עבור הלקוחות את החוויה הנעימה ביותר, כך שיחזרו ויתרבו? על השאלות הללו ואחרות חשוב לענות לאחר מחשבה עמוקה, ובסופו של דבר להרכיב אפיון מדויק שילווה אתכם בתהליך בניית אתר חנות וגם לאחר עליית האתר לאוויר. אפיון נכון הוא הבסיס להכל, ולכן המשמעות שלו אדירה.

עיצוב ופיתוח: אחרי שמבינים מה האתר אמור לכלול ובאיזה שפה עליו לדבר, מגיע שלב ההקמה. לוקחים את האפיון ועל פיו מקימים את האתר. חשוב להקים את האתר כך שיספק את כל התנאים שמספקת חנות פיזית, ויותר מכך. ממשק נוח, יפה וחכם עושה את כל ההבדל בין אתר מדשדש לאתר מצליח שמנפק הכנסות.

פרסום: בשלב העלייה לאוויר צריך לקחת בחשבון דברים כמו רכישת דומיין (כתובת לאתר), רכישה של מקום אחסון לקבצים שלכם, חיבור למערכת סליקה (כדי שלקוחות יוכלו לשלם בכרטיסי אשראי) ועוד. גם אחרי הפרסום, אסור לזנוח את האתר. עליכם לעדכן אותו כל הזמן עם תכנים חדשים, מבצעים ובכלל – להיות קשובים ללקוחות ואם צריך, לשדרג את האתר על מנת שיתאים לצרכים ולרצונות שלהם. כמובן שחשוב גם לקדם את האתר באופן אורגני (SEO) או ממומן בגוגל, ברשתות החברתיות ובאמצעים נוספים.

הפלטפורמה הכי מומלצת

יש מגוון רחב של מערכות לניהול תוכן, באמצעותן ניתן להקים ולתחזק אתר אינטרנט, ואתר מכירות בפרט. המומלצת מכולן היא וורדפרס. בניית אתר וורדפרס משלבת פשטות, נוחות, מחירים שפויים ואת כל התנאים הדרושים להצלחת האתר. וורדפרס היא מערכת בקוד פתוח, אשר מאפשרת גמישות מרבית והתאמה אישית של האתר לעסק שלכם.

בניית אתר חנות עם דרונט דיגיטל

דרונט מכירה היטב את היתרונות של וורדפרס ומומחית בהקמת אתרי מכירות מעולים וממירים. אתם יכולים לבחור מבין שני מסלולים עבור בניית אתר חנות: או הקמה של האתר על בסיס תבנית פרימיום של וורדפרס ווקומרס (תוסף ייעודי למכירה אונליין), או הקמה של האתר בהתאמה אישית כולל ניהול פרויקט, ייעוץ וליווי עד לעלייה לאוויר. נשמח לעמוד לשירותכם, להשיב על שאלות ולייצר עבורכם אתר מנצח.

היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר >>

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דברו איתנו
צור קשרדלג על צור קשר

נשמח לשמוע ממך

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
*
checked
עבור לתוכן העמוד

© כל הזכויות שמורות,1999-2018, דרונט דיגיטל. אין לעשות שימוש בחומר המופיע בדף זה ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.