דרונט דיגיטל
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בניית אתר חנות וירטואלית - השלבים בתהליך

בניית אתר חנות היא דרך נפלאה להרחיב עסק קמעונאי קיים, להתנסות במכירת מוצרים חדשים ואפילו, להתחיל מאפס הקמה של חנות וירטואלית. מקימים עסק חדש? מעולה. הרוב המכריע של הצרכנים בארץ ובעולם קונים אונליין באופן קבוע ובתדירות גבוהה, כך שאין זמן יותר מתאים מזה לקפוץ על העגלה. אבל איך עושים את זה נכון?

הכנו לכם מדריך קצר על השלבים השונים בתהליך שלבניית אתרי אינטרנט עבור חנויות חדשות. שימו לב: במדריך אנחנו מתייחסים באופן ספציפי לתהליך של בניית אתר בוורדפרס, באמצעות הרחבת WooCommerce. זוהי הפלטפורמה המומלצת ביותר, למטרה של בניית אתרים לחברות שרוצות למכור מוצרים או שירותים ברשת.

שלב 1: החליטו מה אתם מוכרים


קודם כל, עליכם להחליט מה בדיוק אתם רוצים למכור. אם כבר יש לכם מוצרים או רעיון אתם יכולים לדלג לשלב הבא, אבל אם לא, חשוב שתכירו את האפשרויות העומדות בפניכם. אלה כמה מסוגי המוצרים הנפוצים ביותר למכירה בחנויות וירטואליות.

מוצרים בעבודת יד - פריטים שאתם מכינים בעצמך, כמו תכשיטים, ביגוד, רהיטי עץ או אוכל. זוהי אפשרות מצוינת אם אתם רוצים שליטה מלאה על הייצור ורוצים לצמצם עלויות תפעול, אך קחו בחשבון שקשה יותר להתרחב כאשר מייצרים הכל לבד.

מוצרים מיוצרים - פריטים שמיוצרים בבתי מלאכה על ידי צד שלישי, שאתם מוכרים ושולחים. המוצרים יכולים להיות איפור, מוצרי אלקטרוניקה, כלי מטבח וכו'. זה מתאים אם אתם לא רוצים לייצר בעצמכם, אך כרוך בעלויות תפעול גבוהות יותר בשל הצורך לרכוש מלאי מראש.

מוצרים דיגיטליים - פריטים המועברים באינטרנט ולא נשלחים פיזית, כמו ספרים אלקטרוניים, מוזיקה, קורסים מקוונים, מנויים וסרטוני אימון. למוצרים כאלה עלויות תפעול וייצור נמוכות מאוד.
שירותים - משימות המבוצעות עבור לקוחות ללא כל אלמנט פיזי. למשל: אימון, ייעוץ, עיצוב גרפי, תכנון אירועים, הזמנת מלונות ועיצוב פנים. השירותים מבוצעים באופן וירטואלי או באופן אישי.

שלב 2: הגדירו את קהל היעד שלכם

הצלחה של בניית אתרים לחברות תלויה במידה רבה, ביכולת שלכם להגדיר בצורה מדויקת את קהלי היעד ולהבין כיצד כדאי לפנות אליהם. שלב זה קריטי לעיצוב חווית המשתמש, למאמצי השיווק לאחר העלייה לאוויר ובאופן ישיר, ליכולת שלכם לעמוד ביעדי המכירות והצמיחה של העסק. חשוב לזהות את הלקוחות הפוטנציאליים ואת הצרכים שלהם, כדי לתת להם מענה מתאים. 

שלב 3: הקימו את האתר

עכשיו הגענו לשלב העיקרי של בניית אתרי אינטרנט, השלב בו כל התכנונים והרעיונות מיושמים, והפאזל כולו מורכב, חתיכה אחר חתיכה. 
  • רכישת דומיין ושטח אחסון
  • התקנת וורדפרס ואת התוסף ווקומורס עבור בניית אתר חנות
  • בחירת שירות של קבלת תשלום מלקוחות
  • בחירת תבנית עבור בניית אתר בוורדפרס - רגילה או פרימיום
  • שימוש בתוספים והרחבות לשיפור הפונקציונליות והניראות של האתר
  • יצירה והתאמה אישית של עמודים ושל מוצרים
  • הטמעת טכניקות SEO לקידום האתר במנועי חיפוש
  • התקנת כלי שיווק בניוזלטרים, רשתות חברתיות ועוד

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

בניית אתר בוורדפרס אמנם אפשרית לבד, אך כדי לנצל עד תום את הגמישות ושלל התכונות שמאפשרת הפלטפורמה, אתם צריכים חברה לבניית אתרים מקצועית. אנחנו בדרונט, מציעים כמה מסלולים משתלמים עבור בניית אתר חנות, ויודעים בדיוק כיצד לבצע את כל שלבי התהליך בצורה נכונה ויעילה. מעבר לאפיון, עיצוב, פיתוח וליווי אישי בפרויקט, תקבלו מאיתנו גם דומיין ואחסון קצבים, ולמעשה את כל מה שאתם צריכים להקמת אתר מצליח.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דברו איתנו
צור קשרדלג על צור קשר

נשמח לשמוע ממך

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
*
checked
עבור לתוכן העמוד

© כל הזכויות שמורות,1999-2018, דרונט דיגיטל. אין לעשות שימוש בחומר המופיע בדף זה ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.