אם אתם עומדים לבנות חנות וירטואלית, אתם ודאי רוצים להעניק לגולשים את חווית הקניות הטובה ביותר שאתם יכולים. אחת הדרכים לגרום ללקוחות להגיע לאתר, לרכוש מוצרים ולחזור פעמים נוספות, היא באמצעות התאמה אישית של התכנים לכל אחד ואחת מהם.
כאשר אנשים מגיעים לחנות ופוגשים עובדים שכבר יודעים מה הם אוהבים, מה הכי מתאים להם ומה רכשתם בעבר, הם מרגישים הרבה יותר בנוח. עד לא מזמן קראו לזה חווית קניות אקסקלוסיבית, אבל בעידן המסחר האלקטרוני כל חברה, בכל גודל, יכולה להתייחס ללקוחות שלהם כאלה לקוחות בלעדיים.
התאמה אישית גורמת ללקוחות להרגיש מיוחדים, מה שמייצר נאמנות למותג שלכם ואחוזי המרה גבוהים יותר לחנות שלכם. במאמר זה, נציג כמה דרכים טובות לייצר התאמה אישית במסגרת בניית חנות וירטואלית.
דפי בית מותאמים אישית
דפי הבית הם דלת הכניסה לחנות המקוונת שלכם, וכאשר לקוחות פוטנציאליים פותחים את הדלת עליכם לברך אותם בצורה הטובה ביותר. התאמה אישית היא המפתח לכך: שלא כמו חנויות פיזיות, לחנויות אונליין יש את האפשרות להכיר את המבקרים שלהן מקרוב גם לאחר ביקור אחד בלבד – הודות לעוגיות (cookies).
איסוף עוגיות מאפשר לכם לדעת הרבה על הגולשים, ובעזרת כלים שונים ומגוונים אתם יכולים להשתמש במידע הזה, כאשר הגולשים יחזרו לביקור נוסף. בפעם הבאה שיגיעו לדף הבית שלכם, כדאי להציג להם מידע ופריטים שיגרמו להם לבצע פעולות באתר.
מדריכים מותאמים אישית
נכון שתשמחו להציע עוזר קניות אישי לכל לקוח ולקוחה? זה יכול להיות מאוד נחמד, אבל כמובן שזה גם נורא יקר. למרבה המזל, עם חנות וירטואלית אפשר להציע שירות מאוד דומה. אם אתם מציעים סיוע לגולשים שלכם בדרכים שכוללות איסוף מידע, תוכלו להפיק מכך תועלת בהמשך. למשל: מסייעים ללקוחות לקבל החלטות רכישה באמצעות חידונים, ואז משתמשים במידע כדי להתאים להם מוצרים, מבצעים, מידות וכו'.
הצגת פריטים שנצפו לאחרונה
לא פעם, אנשים גולשים באתרי מכירות ללא כוונה אמיתית לרכוש שום דבר, ויוצאים. אם וכאשר הם חוזרים לאתר שוב, הם לא תמיד זוכרים את כל המוצרים שבחנו בפעם הקודמת, וזה חבל, כי אם צפו במוצר כלשהו, זה אומר שהם מתעניינים בו במידה מסוימת. זה התפקיד שלכם להציג להם מוצרים שכבר בחנו ושקלו לקנות בעבר, ולא רק.
על סמך היסטוריית הגלישה שלהם, תוכלו להציע גם מוצרים דומים. זוהי דרך מעולה לגרום ללקוחות להיחשף לקטגוריות למוצרים, גם כאלה שלא בהכרח חשבו עליהם לפני הביקור. הצגת פריטים מותאמת אישית מגדילה את הסיכויים שיבצעו רכישה.
התאמה אישית של מוצרים על פי מיקום
בין אם באמצעות קבצי עוגיות או על ידי סימון של הגולשים בטפסים אלקטרוניים, רוב אתרי המסחר יודעים מהיכן מגיעים המבקרים שלהם או לאן הם רוצים שהמוצרים יישלחו. כדאי להשתמש במידע יקר ערך זה כדי לספק תוצאות מדויקות יותר עבור המשתמשים. לדוגמה: ניתן להציע להם כרטיסים לאירועים שקרובים אליהם.
בניית אתרי מכירות מותאמים אישית עם דרונט דיגיטל
חשוב לזכור שכיום, הצרכנים מצפים להתאמה אישית. לא משנה כמה המוצרים שלכם טובים, אם החוויה שאתם מספקים באתר לא מספיק טובה, לא תצליחו למכור בכמויות שאתם שואפים. צרכנים נוטים יותר לקנות מחברות שזוכרות אותם ומספקות הצעות רלוונטיות. יתרה מכך, רבים מהם מוכנים גם לחלוק את הנתונים שלהם בתמורה לחוויה מותאמת אישית.
רוצים אתר מכירות מותאם אישית, ברמה הכי גבוהה? דרונט דיגיטל בונה אתרים לעסקים משנת 1999 והמקצוענים שלה יודעים בדיוק כיצד לפתח ולעצב אתר ממיר. אנחנו נלווה אתכם בכל התהליך, ובין השאר נעזור לכם להטמיע כלים להתאמה אישית.