דפי נחיתה הם דפי אינטרנט שאליהם מפנים את התנועה מאפיקי שיווק וקמפיינים שונים. לפעמים דפי נחיתה כוללים טפסים ליצירת קשר ובגלל שכל נער שלמד html יכול לייצר טפסים הם הפכו ברבות הימים לאחד מההיבטים הכי פחות מוערכים בשיווק באינטרנט. אך הסיבה העיקרית היא בגלל שמעטים יודעים כיצד לתכנן ולבנות אותם נכון.
התאמה ותוצאה
דפי נחיתה הם אחד הגורמים שישפיעו בצורה הכי דרסטית על המטרות העסקיות של האתר שלך. הם אולי נראים פשוטים אבל בכל דף נחיתה, אפילו הכי פשוט- צריך לקבל החלטות מתחום המסחר, העיצוב, והקופירייטינג:
- מה להציע ללקוח ?
- באיזה צבעים להשתמש ?
- היכן למקם את הקריאה לפעולה ?
- איך מבטלים התנגדויות מכירה ? -ויש עוד…
- הבדל בין הצלחה לכישלון
בכל דף נחיתה פשוט מסתתרות עשרות שאלות מהותיות שמעצבי אתרים, או מתכנתים גם אם הם מנוסים- הם לא האנשים שצריכים לענות עליהם. כמעט בכל קמפיין PPC תמצאו דפי נחיתה שתוכננו בצורה לקויה- התוצאה, הקמפיין כולו אינו ריווחי והלקוח מפסיק את הפעילות באפיק השיווק.
דף נחיתה מוצלח עולה מעט אבל שווה זהב
מתולוגיית העבודה שפיתחנו בדרונט מאפשרת ללקוחותינו לפעול דרך דפי נחיתה אופטימליים המספקים מענה לסיטואציות וסביבות שוק שונות- כגון, התנגדויות מכירה, חסמי פניה והצטרפות ותמחור מדוייק.
בדרונט מאמינים שדפי נחיתה המתוכננים בצורה מדוייקת בהתאם למטרות העיסקיות, קהל היעד ואפיקי השיווק שווים כל מאמץ. לכן אנחנו משקיעים בהם הרבה מחשבה וזמן. עם דפי הנחיתה של דרונט, תוכלו להמיר בצורה גבוהה יותר, מה שיגרום בסופו של דבר- לעסק שלכם להרוויח יותר. צרו עימנו קשר עוד היום, וקבלו הצעת מחיר.