בניית אתר מכירות אמורה לספק ללקוחות שלכם חווית קנייה נוחה, שתגרום להם לחזור אליכם שוב ושוב. עם זאת, הרבה פרויקטים של בניית אתרים בתחום האיקומרס מסתיימים במפח נפש, ולא מצליחים לספק את התוצאות הרצויות.
על מנת שלכם זה לא יקרה, אתם צריכים לקבל את ההחלטות הנכונות.
איך תתארו ותציגו את המוצרים שלכם?
תכנון עמודי המוצרים הוא החלק המרכזי של בניית אתרי אינטרנט לקניות אונליין. אם תשלבו אלמנטים ויזואליים נכונים ותיאורי מוצרים טובים, תגדילו את הסיכוי שגולשים יבצעו רכישות.
כדי להציג את המוצרים שלכם, עליכם להשתמש בתמונות באיכות גבוהה, שיכולות למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. תחשבו היטב על גודל התמונות, ותשלבו תמונות איכותיות שמראות כיצד המוצרים נראים באמת.
כדי להעניק ללקוחות שלכם חוויה טובה, תנסו לצמצם את כמות המוצרים שמופיעים בעמוד אחד. אל תערבבו מוצרים מסוגים שונים באותו עמוד, כי זה עלול לבלבל את הגולשים.
תימנעו מתיאורים לא מדויקים, למשל לגבי צבע או גודל המוצרים, מכיוון שזה משדר חוסר אמינות ועלול להרתיע אנשים מלחזור לאתר.
תשתדלו לתאר אתה המוצרים בצורה מפורטת ככל הניתן. מכיוון שזו לא חנות פיזית, שבה לקוחות יכולים לגעת במוצר כדי לראות אותו, המידע שאתם מספקים עוזר להם לדמיין את המוצר. חשוב שתתארו אלמנטים כמו צבע, סוג, עובי, מידה, גזרה, משקל והתאמה, במיוחד עבור בגדים. במידת האפשר, מומלץ להשתמש בתמונות שצולמו מזוויות שונות.
איך תעצבו את עגלת הקניות?
הרבה פעמים, מתעלמים מעגלת הקניות בעת בניית אתר מכירות – וחבל שכך. עליכם לתכנן את האזור הזה באתר, כך שיעניק למשתמשים כמה שיותר אפשרויות: הוספה, הסרה ושינוי פרטים בהזמנה בקלות ובמהירות.
אתם יכולים לכלול בעגלה המלצות על מוצרים דומים, שורת חיפוש נוחה, סיכום הזמנה, אפשרות להמשיך בגלישה וביקורות.
איך תאבטחו את הנתונים?
אתר מסחר אלקטרוני חייב להיות מאוד מאובטח. אתם עומדים לטפל בנתוני כרטיסי אשראי ופרטי תשלום, כמו גם בפרטים אישיים אחרים, כגון מספרי טלפון וכתובות מייל. הלקוחות שלכם מצפים שכל הנתונים שלהם יהיו בטוחים, ואם ירגישו לא בנוח הם פשוט לא יקנו מכם.
בניית אתר וורדפרס מאפשרת שימוש בתוספי אבטחה טובים, אבל זה לא מספיק. אל תאחסנו פרטים רגישים במסד הנתונים שלכם בשרת, על מנת למנוע סיכון גדול ללקוחות ולעסק שלכם.
איך תהיו נגישים ללקוחות?
אתם צריכים לתת ללקוחות קיימים ופוטנציאלים שלכם להבין, כי אתם נמצאים במרחק פנייה באתר, שיחה, צ'אט או אימייל בלבד.
הצרכנים מחפשים חנויות בהן ירגישו שמעריכים אותם, מסייעים ומעניקים להם שירות אדיב, מסור ומהיר. מומלץ לכלול באתר שלכם אפשרות ליצירת קשר 24/7, למשל באמצעות שירות של צ'אט אוטומטי.
איך תמנעו נטישה בשלב התשלום?
גם אם האתר שלכם מעוצב היטב, המוצרים מוצגים בצורה ברורה וחווית המשתמש נהדרת, אתם עלולים לאבד מכירות רגע לפני התשלום.
כדאי לאפשר ללקוחות לשלם מבלי להירשם לאתר או למסור יותר מדי פרטים. אתם יכולים ליצור מסלול של תשלום לאורחים, או לחילופין לאפשר להם להזדהות על ידי חיבור לחשבון גוגל, פייסבוק וכו'. התהליך צריך להיות קל ככל האפשר.
בניית אתר מכירות עם דרונט דיגיטל
בניית אתרי אינטרנט עם דרונט היא בחירה מעולה, מכיוון שאנחנו מומחים בכל סוגי האתרים ומסוגלים להשיג עבורכם תוצאות מצוינות. נלווה אתכם החל משלב האפיון, דרך העבודה על העיצוב ועד בניית אתר מכירות שיקפיץ את העסק שלכם קדימה.
יש לכם שאלות? מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע.