הטרנדים הכי חמים של בניית אתרים לעסקים

בעת בניית אתרים לעסקים, אתם מוכרחים להיות מודעים למגמות החמות והחשובות ביותר. לא משנה אם אתם מתמקדים בפרויקטים של בניית אתרי מכירות או של בניית אתרי תדמית – כדי להצליח אתם צריכים להיות מעודכנים ולבחור חברת לבניית אתרים שפועלת בהתאם לצו השעה.
במאמר זה, נציג לכם כמה טרנדים שכדאי להכיר.

התמקדות בנגישות

האינטרנט צריך להיות נגיש וזמין לכולם באותה מידה. לכן, בניית אתרים צריכה להיעשות עם טכנולוגיות וכלים שמאפשרים גם לבעלי מוגבלויות לגלוש ללא הפרעה.
זה חשוב, לא רק כדי להיות נחמדים או בשביל לעמוד בתקנות הנגישות, אלא גם על מנת להגיע לקהל רחב יותר.
אלה כמה טיפים לשיפור הנגישות באתר:

שימוש בצבעים מנוגדים בין הרקע לטקסט.
הטמעת מחווני מיקוד, המתארים קישורים וצורות בעמוד כאשר מנווטים במקלדת.
הצבת תוויות למתן הוראות והדרכה.
שימוש בתגיות alt בהעלאת תמונות (חיוני גם עבור SEO).

תבניות עם מראה כהה

עיצוב עמודים בצבעים כהים הוא טרנד שקיים כבר זמן מה, ולא עומד להיעלם בקרוב. מותגי ענק, כמו אפל, מרצדס-בנץ וסוני אימצו את המגמה, ומשתמשים בערכות נושא כהות באתרים ובאפליקציות שלהם.
צבעים כהים יכולים להפוך את המראה הכללי של הדפים למלוטש ואלגנטי יותר. יחס הניגודיות המוגבר הופך את אלמנטי העיצוב לגלויים יותר, מה שיכול להועיל מאוד גם לנגישות כאמור. מסכים כהים מקלים על המאמץ של העיניים, מפחיתים כאבי ראש ומשאירים גולשים יותר זמן באתר.

גופנים מודגשים, כותרות גדולות

כותרות גדולות ופונטים נועזים אינם חידושים, אבל לאחרונה הם החלו להשתלט על העולם של בניית אתרים לעסקים ולחברות. למה? כי הם יעילים, מושכים את תשומת הלב של המבקרים ובעיקר – מניעים אותם לפעולה.
בשנים האחרונות, עלתה המודעות לסדר בו גולשים בוחנים את הטקסטים באתרים. אין ספק שהעיניים שלהם נמשכות קודם כל לטקסטים גדולים ו/או מודגשים, ולכן עליכם לוודא שהם משאירים את הרושם הנכון. שימוש בגופנים שונים ובכותרות מתאימות יוצר היררכיה ויזואלית, ומעלה את הסיכוי שהגולשים באמת יקראו.

שימוש יצירתי בצבע ובעיצוב

צבעים משפיעים על אנשים מבחינה פסיכולוגית, ולכן יש להם חשיבות רבה בתהליכים של בניית אתרי תדמית או בניית אתרי מכירות (חנויות וירטואליות). צבעים משפיעים על כושר השכנוע של אתרים, ועל התנהגות הגולשים והסיכויים להמרות.
אנשים מקשרים באופן לא מודע גוונים מסוימים עם רגשות, תרבויות, מסרים חברתיים, רגשות ואירועים מהעבר שלהם. לכן, כדי לעורר את הרגשות הנכונים, אתם צריכים לבחור את ערכת הצבעים שלכם בקפידה.
עיצוב של אתר צריך להיות מסוגל ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים. עליו לספק את הצרכים הרגשיים של קהל היעד שלכם, ומקביל גם לשפר את המודעות למותג.
אחת האפשרויות הכי מענייניות, היא יצירת ערכות צבעים אשר משלבות גוונים שאנשים בדרך כלל לא מצפים לראות ביחד.
כמובן שאתם לא אמורים להכאיב לעיני המבקרים שלכם, ולכן בכל זאת יש להיצמד לכלליים המסורתיים של התאמת צבעים, אבל בהחלט ניתן ליצור ערכה מקורית, אשר משתלבת היטב עם שאר האלמנטים העיצוביים באתר.
זה יעזור לכם להתבלט על פני העיצובים של אתרים מתחרים, ויגרום לגולשים להישאר יותר זמן באתר וגם לחזור אליו בעתיד.

בניית אתרים עם דרונט דיגיטל

דרונט היא חברה לבניית אתרים עם ניסיון רב, שתלווה אתכם בכל שלב בתהליך וגם אחרי שהאתר שלכם יעלה לאוויר. המומחים שלנו מעודכנים בכל הטרנדים הכי חמים, ויודעים כיצד לאפיין, לעצב, לפתח ולקדם אתרים ברמה הגבוהה ביותר.

One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...