הקמת אתר לקבלת לידים איכותיים היא אתגר לא פשוט אך משתלם אם עושים זאת כהלכה. המטרה העיקרית של אתר לידים היא לגרום לקבלת פניות מלקוחות חדשים דרך הטלפון או באמצעות טופס המופיע באתר.
העקרונות החשובים בבניית אתר לקבלת לידים
תוכן עם בשר: הדבר החשוב ביותר שיש להתמקד עליו הוא מה שבאמת מעניין את הגולשים – מה גרם להם להגיע לאתר שלך? אילו פיתרונות יש לך בשבילם? מה השירות שלך חוסך להם? זהה את היתרונות שהשירות או המוצר שלך מציע.
התמקדות בלקוח: הקמת אתר לקבלת לידים שמהללת ומשבחת ללא הרף את סגולותיהם של האנשים שפיתחו את המוצר המדובר היא אפקטיבית בדיוק כמו לחבוש קסדה בצניחה חופשית ללא מצנח. דבר על הלקוח, על הבעיות שלו ועל איך המוצר שלך עשוי לעזור לו.
פחות זה יותר: אל תבנה טופס המבקש מהלקוח יותר מדי אינפורמציה. באופן טבעי, אתה אולי תרצה לדעת הכל על הלקוח, מהשם שלו ועד מידת הנעליים שלו, אבל במציאות, ככל שתבקש יותר כך תקבל פחות.
טקסט ויזואלי: לא מספיק שישטקסטאיכותי ואינפורמטיבי – צריך לפזר אותו כמו שצריך על גבי המסך. בלוקים גדולים של טקסט בלי חלוקה לפסקאות עושים כאב ראש גדול יותר מבחינת הפסיכומטרי. תבליטים וכותרות משנה יוכלו להבליט לגולשים מרפרפים את הנקודות החשובות של הטקסט.
שפה פשוטה: השתמש במילים ובדימויים פשוטים ככל האפשר. אל תשתמש בז'רגון מקצועי אלא אם כן אתה פונה לקהל יעד מאוד ספציפי שמצפה ממך להשתמש בו. שימוש בז'רגון עלול לגרום לאנטגוניזם בקרב אנשים שלא בדיוק מבינים על מה אתה מדבר. דבר אל הגולשים בשפה שלהם.
אחרי שנתת ללקוח הפוטנציאל את כל האינפורמציה הרצויה, הגיע השלב החשוב ביותר: הנעה לפעולה. הקמת אתר לקבלת לידים היא חסרת ערך לחלוטין ללא הנעה ברורה לפעולה. התוכן באתר צריך לשכנע ולהיות בנוי בצורה כזאת שתגרום לגולש לרצות לפנות אליך ולקבל עוד פרטים.