בניית אתר תדמית מאפשרת לעסק, ולא משנה באיזה גודל, להציע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים סיור וירטואלי במשרדי החברה. כאשר אנשים רוצים לחקור מותג, או למצוא חברות שמציעות את המוצרים או השירותים שהם צריכים, גוגל הוא הכלי הראשון אליו הם פונים – ואתם צריכים להיות שם.
אתרים שונים מיועדים לשרת מטרות שונות. עם זאת, יש כמה יעדים שמשותפים לכל פרויקט של בניית אתרים לעסקים, לרבות בניית אתר תדמית:
- משיכת לקוחות חדשים
- יצירת ממשק וחווית משתמש רמה גבוהה
- הגדלת מספר הלקוחות חוזרים
- הפצת מודעות למותג
- הנעה לפעולה
כדי לבנות אתר מצליח, אתם צריכים חברת בניית אתרים שתלווה אתכם לאורך כל הדרך. עוד קודם לכן, יש לנו טיפים חשובים עבורכם בשני נושאים – ארכיטקטורת האתר ועיצוב אתר תדמית.
ארכיטקטורה
השלב הראשון בפרויקט של בניית אתר תדמית הוא תכנון, או במילים אחרות: אפיון האתר. זהו השלב בו מונחים היסודות לאתר כולו, מכל מבחינה אפשרית, כולל הארכיטקטורה שלו.
אנחנו מדברים על היררכיית העמודים באתר, לה יש משמעות רבה גם עבור חווית המשתמש, וגם עבור הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. עליכם לחשוב היטב אילו עמודים לכלול באתר, וכיצד אתם מתכוונים להוביל בין עמוד לעמוד.
המטרה שלכם, היא לאפשר לגולשים ולסורקים אוטומטיים לנווט בקלות באתר.
אלה סוגי עמודים נפוצים באתרי תדמית:
עמוד הבית – משמש כחלון הראווה של המותג. העמוד צריך לכלול כותרות מושכות וקופי ייחודי, על מנת לגרום לגולשים להישאר באתר, לקרוא על מוצרים, שירותים ומידע נוסף.
עמוד אודות – משתף את המבקרים בסיפור שלכם ושל העסק. העמוד אמור לכלול סקירה של היסטוריית החברה ואת החזון שלכם.
עמוד יצירת קשר – מספק למבקרים דרכים לדבר איתכם, לשאול שאלות ולברר: טופס יצירת קשר, מספר טלפון, כתובת מייל, מיקום (אפשר להוסיף רכיב מפה). עמוד כזה מראה ללקוחות שאתם נגישים, ומאפשר להם להיות מחוברים למותג בכל שעה ומכל מקום.
מלבד עמודים אלה, בניית אתר תדמית עשויה לכלול עמודים נוספים: מדור חדשות ובלוג, עמוד שאלות נפוצות, המלצות של גולשים, דפי מדיניות, דף שגיאה 404 ועוד.
שימו לב: בניית אתר וורדפרס מומלצת בהיבט הזה, כי היא מקלה על תכנון ההיררכיה ועל יצירת תבניות למגוון סוגי עמודים.
עיצוב
העיצוב של אתר אינטרנט הוא אחד הגורמים המרכזיים בביסוס אמינות לאתר ולעסק. עליכם לעצב אתר שיתאים לקהל היעד של העסק ויגרום לתנועה, מעורבות והמרות.
יש כמה עקרונות חשובים שכדאי לכם ליישם, שתקפים לא רק לאתרי תדמית, אלא גם עבור בניית אתרי אינטרנט מסוגים אחרים. אלה העקרונות:
פשטות -העיצוב צריך להיות ברור, מינימליסטי ובעיקר כמה שפחות צפוף. הצבעים, הגופנים וכו' צריכים להיות זהים בכל עמוד באתר.
ניווט קל – גולשים צריכים לעבור בקלות בין עמודים, ולמצוא את מבוקשם באתר בלי להתאמץ או לחכות.
רספונסיביות – אתרים צריכים להיות פונקציונליים בכל המכשירים, בין אם זה טלפון נייד, טאבלט, מחשב שולחני או לפטופ.
צבעים – ערכת הצבעים באתר מהותית ליצירת מצב הרוח והאנרגיה להם המותג שואף.
שימו לב: את העקרונות הללו קל יותר ליישם באמצעות וורדפרס. המערכת מציעה שלל פתרונות בחינם ובתשלום, שהופכים את האפשרות של בניית אתר וורדפרס לפופולרית מאוד.
בניית אתרי אינטרנט עם דרונט דיגיטל
לא משנה אם אתם פונים ללקוחות b2b או b2c – בניית אתר תדמית עם המומחים של דרונט תשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר. אתם מוזמנים לפנות אלינו עם כל שאלה, ונשמח לבנות לכם את האתר שהעסק שלכם צריך.