הדרך המקובלת בימינו להביא לתנועת גולשים גבוהה יותר היא באמצעות קידום אתרים בגוגל. כל אתר אינטרנט שמכבד את עצמו עוסק בפעילות קידום במידה זו או אחרת. קידום אתרים מורכב מאופטימיזציה של קוד האתר ומהתאמה של התכנים המופיעים באתר למילות המפתח הרלוונטיות לתחום בו עוסק האתר.
אתרי אינטרנט קמים ונופלים על איכות התוכן המופיע בהם. אתר טוב יכיל תוכן איכותי, קצר וקולע המכיל אינפורמציה רלוונטית ושימושית למשתמש. בלי תוכן טוב, כל מאמצי הקידום בגוגל לא יעזרו. גולשים מאוכזבים הופכים ללקוחות נוטשים.
מחקר מילות מפתח
כדי לקדם אתרים בגוגל באופן אפקטיבי, צריך לבחור את מילות המפתח הרלוונטיות לתחום בו האתר פועל. מחקר של מילות מפתח יגלה לכם אילו ביטויים הכי פופולריים בתחום, ומהי מידת התחרות על אותם ביטויים. השימוש במילות מפתח הוא קריטי בשלב האופטימיזציה של קוד האתר ובכתיבת תוכן מותנה SEO.
אופטימיזציה מובנית
אופטימיזציה למנועי חיפוש היא מלאכה בפני עצמה, אך ישנם מספר שיטות שהן גם פשוטות וגם יעילות. למשל: בניית תגית כותרת ייחודית לכל אחד מהדפים המופיעים באתר בהתבססות על מילות המפתח תשפר את הרלוונטיות של האתר בעיני גוגל באופן משמעותי.
קישורים נכנסים וחיצוניים
לקישורים נכנסים יש השפעה גדולה על הדירוג בגוגל. גוגל קובע מהי הרלוונטיות של אתרים על פי כמות הקישורים שהם מקבלים מאתרים אחרים ועל פי האיכות של אותם אתרים מקשרים. קישורים מאתרים סמכותיים, ממשלתיים או אקדמאיים, למשל, נחשבים יותר בעיני גוגל מאשר קישור מבלוג פרטי ולא משמעותי.
טיפ נוסף בנוגע לקישורים: אל תזניחו את הקישורים החיצוניים. קישור שיוצא מהאתר שלכם לאתר חיצוני מוסמך גם כן יסייע לקידום האתר שלכם בגוגל. כמו כן, הרבו להכניס קישורים פנימיים לאזורים שונים באתר בטקסטים המופיעים באתר. צרו תפריט עם קישורים ברורים לכל העמודים המרכזיים באתר.
אלו הן רק מספר עצות לקידום אתרים בגוגל. המשיכו לקרוא מאמרים נוספים על קידום אתרים, ותוכלו לדעת עוד על התחום הזה, אשר לא מפסיק להשתנות ולהתפתח.