מהם היתרונות בבניית אתר וורדפרס?

דרונט דיגיטל ילוו אתכם בפרויקט בניית אתר וורדפרס מקצועי  המביא לידי ביטוי את מגוון יכולות המערכת  ומבליט את הייחודיות  של העסק שלך בעיצוב מותאם אישית  ומניע לפעולה

וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן שהושקה בשנת 2003, והיתרון הגדול ביותר שלה הוא העובדה שהיא חינמית ומבוססת על קוד פתוח.

המשמעות היא שכל אחד יכול לשנות את הקוד ולהוסיף לו, ואכן לאורך השנים נוצרו אינספור הרחבות ותוספים למערכת וגם התפתחה קהילת מפתחים עצומה מכל רחבי העולם. בזכות כל זה, בניית אתר וורדפרס מאפשרת גמישות מירבית ופתרונות רבים עבור עיצוב האתר, העדכון השוטף שלו, קידום בתוצאות החיפוש ועוד. כשליש מכל האתרים ברשת הוקמו על גבי וורדפרס, שמתאימה גם למי שרוצה להקים אתר קטן עבור בלוג או פורום וגם למי שצריך אתר גדול ומורכב עבור העסק שלו. מתוך 100,000 האתרים הגדולים בעולם, מעל 31% החליטו כי בניית אתר וורדפרס היא הצעד הנכון.

החלטם לבנות אתר לעסק? מעולה. בימינו, לאף עסק אסור לוותר על נוכחות דיגיטלית, לא משנה מה הגודל שלו ובאיזה תחום הוא פועל, ואתר מקצועי ומעוצב יכול לעזור מאוד לעסקים לצמוח ולהצליח. כדי להקים אתר אינטרנט טוב לעסק שלכם, אתם צריכים לבחור במערכת ניהול תוכן (CMS) שתאפשר לכם לבנות את האתר שיתאים לכם, באופן הפשוט ביותר ובלי להוציא הרבה כסף. בניית אתרים בוורדפרס מספקת את כל התנאים הללו ועוד הרבה יותר, ולא במקרה וורדפרס היא המערכת הפופולרית ביותר בעולם להקמה וניהול של אתרים, קטנים או גדולים.

היתרונות הבולטים של בניית אתר וורדפרס

  •  קידום בגוגל (SEO) – להקים אתר זה לא מספיק, חשוב מאוד גם לדאוג שיתברג כמה שיותר גבוה בתוצאות במנועי חיפוש, ובעיקר ב-Google כמובן. בניית אתרים בוורדפרס היא מעולה עבור הצורך הזה, מכיוון שהאתרים שמבוססים על המערכת בנויים בהיררכיה נכונה ומסודרת. בנוסף, הקוד של וורדפרס יחסית לא שוקל הרבה, מה שמאפשר טעינה מהירה של האתר. אתרי וורדפרס גם מותאמים למובייל, גורם חשוב מאוד גם עבור גוגל ובכלל. מעבר לכל זה, ניתן להתקין באמצעות המערכת תוסף SEO שמשדרג את היכולות הבסיסיות של האתר שלכם בתחום.
  • תוספים והרחבות – סביר מאוד להניח שלכל בעיה או מחסור בהם תיקלו בבניית האתר שלכם, מישהו כבר מצא פתרון. יש תוספים לניהול מדיה והצגה של גלריות, תוספים שמאיצים את האתר באמצעות כיווץ קבצים, הרחבות להקמה אתרי סחר, תוספי נגישות והרשימה עוד ארוכה מאוד. דוגמה בולטת נוספת היא תוספי Builders, שמפשטים עוד יותר את בניית האתר. באמצעותם אפשר לגרור רכיבים של האתר ממקום למקום ולשלב אותם בדיוק בסדר ובמבנה שאתם רוצים וצריכים.
  • עיצובים ותבניות – כמובן שחשוב להחליט לא רק מה יכלול האתר שלכם, אלא גם כיצד הוא צריך להיראות. בוורדפרס אפשר להשתמש במגוון עצום של תבניות (למעשה, בכל שנה מתווספות כמה אלפי תבניות חדשות), אשר חלקן מתאימות גם לאתרים בעברית. חלק מהתבניות גמישות יותר מאחרות, אבל כמעט כולן מתממשקות עם וורדפרס בצורה פשוטה ונוחה. חוץ מהתבניות הקיימות, אתם יכולים לעצב תבנית ייחודית עבור האתר שלכם ולמתג אותו בצורה שתבליט אותכם על פני המתחרים.

בניית אתרים בוורדפרס בדרונט דיגיטל

רוצים להקים לעסק שלכם אתר בוורדפרס? דרונט מציעה מגוון מסלולים אטרקטיביים עבור בניית אתר תדמית או בניית אתר מכירות – חנות אינטרנטית, על גבי תבניות פרימיום של וורדפרס. נקים לכם אתר מותאם אישית בשלושה שלבים:

אפיון – בדרונט מבינים שאפיון נכון הוא אבן היסוד להצלחת האתר.

עיצוב – אתר שבנוי נכון מבחינה ויזואלית מניע לפעולה. נייצר לכם קונספט ייחודי ומותאם אישית ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית.

בנייה –  בניית אתר וורדפרס מבוצעת על ידי צוות מקצועי, האתר נבנה בצורה נכונה ומושכלת שתאפשר לכם גמישות לשנים בעתיד.

One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...