מה חשוב לדעת לפני שמתחילים בבניית אתר אינטרנט לעסק?

אם אתם מתכוונים לבנות אתר לעסק שלכם, כבר עשיתם החלטה אחת נכונה. בעידן של היום, לעסקים ללא אתר אינטרנט כמעט ואין זכות קיום, ואת זה לא אנחנו אומרים אלא הגולשים והמציאות בשטח. עם זאת, בניית אתר אינטרנט היא לא תהליך כל כך פשוט, בוודאי אם המטרה היא לא רק לסמן וי על עלייתו לאוויר, אלא גם הצבת יעדים ברורים להצלחתו, כפי שאמור להיות.

כמובן שאתם לא צריכים לעשות את זה לבד, אלא לבחור חברת בניית אתרים מקצועית וטובה שתאפיין, תעצב ותפתח את האתר עבורכם, אבל זה ממש לא אומר שלכם לא יהיה חלק בתהליך. על מנת שתהיו מרוצים מהתוצאה הסופית, ותיהנו מאתר שיקפיץ את העסק קדימה ויגדיל את הרווחים, יש כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שתתחילו בניית אתר אינטרנט.

חייבים להגדיר מראש את מטרות אתר

קודם כל, עליכם להבין איזה סוג של אתר אתם צריכים להקים. האם אתם זקוקים לאתר תדמית, כדי שיהווה מעין כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם, או שאתם מעוניינים למכור מוצרים או שירותים אונליין באתר מכירות? שאלה זו תכריע רבות באשר למבנה, למרכיבים ולעיצוב של האתר שלכם.
הגדרת המטרות לא מסתיימת כאן. לפני בניית אתר אינטרנט לעסק אתם מוכרחים לדעת בדיוק לאיזה קהל יעד הוא אמור לפנות, באילו חברות הוא עתיד להתחרות ואילו מסרים אתם מעוניינים לשדר לגולשים. אלה פרטים שיעזרו לכם לתכנן קדימה יחד עם חברת בניית אתרים, ולצאת לדרך בראש שקט.

לשם הדומיין יכולה להיות השפעה גדולה

אחרי שהאתר שלכם יהיה באוויר, תצטרכו לעבוד קשה כדי שאנשים יגיעו אליו, אם באמצעות חיפוש בגוגל או דרך קישורים ברשתות החברתיות. אחת הטעויות שעסקים רבים עושים בתחום הזה, ושעולה להם בסופו של דבר בכניסות לאתר, היא קביעת שם דומיין מסורבל שקשה לזכור.
דומיין הוא למעשה הכתובת של אתר, אותן אותיות שיש להקליד בדפדפן על מנת להגיע לאתר. כל בניית אתר אינטרנט מתחילה בבחירת דומיין, ואסור להקל בכך ראש. עליכם לתת לאתר שם שקשור למותג ו/או לתחום, קצר ככל הניתן ולהימנע משימוש בסימנים ומספרים (וכמובן, לוודא שהשם פנוי).

עדיף לתכנן כמה שיותר מראש

אתר אינטרנט לא אמור להיות סטטי. להיפך, לאחר עלייתו לאוויר יש לעדכן אותו כמה שיותר, על מנת לשמור על אופיו המקצועי והאמין. למרות זאת, מאוד לא מומלץ למהר לעלות עם אתר מצומצם, במחשבה שתוכלו להרחיב אותו בהמשך.
תכננו מראש אילו תכנים וסוגי עמודים אתם רוצים לכלול באתר, והקפידו על יצירת עמוד צור קשר מניע לפעולה. אם חשוב לכם לעלות במהירות האפשרית לרשת, עם מידע על מוצר או שירות מסוים שלכם, תוכלו להקים דף נחיתה במקום בניית אתר אינטרנט.

כדאי לבצע בניית אתר בוורדפרס

אתם בוודאי רוצים לפשט את התהליך ולצמצם עלויות כמה שניתן. לשם כך, חשוב שתחברו במערכת ניהול התוכן המתאימה ביותר. המערכת הנפוצה והטובה ביותר היא וורדפרס, שמאפשרת גמישות כמעט אינסופית תוך שמירה על תקציב שפוי. בניית אתר בוורדפרס לא רק מאפשרת לכם לייצר אתר שתפור למידות ולצרכים שלכם, אלא גם מקלה על התחזוקה שלו לאחר מכן.

מומלץ לבחור חברת בניית אתרים מנוסה

אחרי שמקבלים את כל ההחלטות ועושים את הבחירות הנכונות, צריך חברת בניית אתרים שתדע ליישם הכל ולהבטיח את התוצאות הטובות ביותר. דרונט דיגיטל פועלת בתחום למעלה מ-20 שנה, מקימה אתרים מכל הסוגים ובכל הגדלים ומעניקה ללקוחות ליווי צמוד, כך הדרך עד להקמת האתר ועוד הרבה מעבר לזה.

One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...