האינטרנט הפך בעשור האחרון לחלק בלתי נפרד מכמעט כל אספקט של חיינו, והוא צפוי לתפוס תפקיד מרכזי אף יותר בעשור הקרוב. כשלכל חברה ועסק יש אתר משוכלל ומרהיב, בשביל שאתר יגיע להישגים משמעותיים צריכים מומחה קידום אתרים.
מומחה קידום אתרים הוא אדם שבקיא בכל הטכניקות, הטריקים והאיסורים של מלאכה מודרנית זאת. הוא שולט בשפה בה מדברים מנועי החיפוש ויודע איך לקחת אתר מסורבל בעל קוד מיושן ותוכן דהוי ולהפוך אותו לאתר קליל, מלא בתוכן איכותי ונגיש למנועי החיפוש.
מה עושה מומחה קידום אתרים?
בגדול, מומחה קידום אתרים אחראי על תכנון והתאמת קוד האתר ושכתוב תוכן האתר באופן כזה שגוגל יבין שהאתר שלך רלוונטי יותר לתחום בו הוא עוסק מאתרים אחרים. רוב העובד מתבצעת באמצעות התאמה של האתר למילות המפתח במנועי החיפוש.
בהתאם למשימה (ולתקציב) מומחה קידום אתרים ימשיך לעדכן את האתר בהתאם למגמות המשתנות בשוק, ולפעול כדי לחזק את מעמדו של האתר במנועי החיפוש גם באמצעות פעילות מחוץ לאתר.
חוקי המשחק של עולם קידום האתרים תמיד משתנים, כך שחשוב מאוד להמשיך ולהשקיע בקידום האתר שלכם. אם האתר שלכם איכותי, עבודת קידום נכונה ומתמשכת תוכל למקם אותו בראש הטבלה.
איך בוחרים מומחה קידום אתרים?
שוק קידום האתרים הוא תחרותי ביותר. מדי יום קמים עוד ועוד אתרים, עוד ועוד עסקים מחליטים להרחיב את פעילותם אל האינטרנט, ואיתם קמות עוד חברות לקידום אתרים, כאשר כולם מתחרים על אותה המשבצת. לא משנה מה היכולת, חשוב מה הלקוחות מקבלים ולכן מומלץ לבקש המלצות מלקוחות.
זאת הסיבה שצריך לשים לב למה שאותו מומחה מציע לכם: הישמרו מפני אנשים המבטיחים לכם את המקום הראשון בגוגל בזמן קצר מאוד. סביר להניח שהם מתכננים להשתמש בשיטות שנפסלו על ידי גוגל, ובסופו של דבר יגרמו לחרם על האתר שלכם.