נניח שאתה יזם שרוצה להכנס לתחום חדש. מה הדבר העיקרי שמונע ממך להתקדם ? ערפול וחוסר מידע. אם היית יודע הכל על המתחרים- החוזק של אתרי האינטרנט שלהם, תמחור המוצרים, מאפייני קהל היעד,היית נמצא במקום אחר. היית יכול להחליט אם להכנס או לוותר ולחסוך את הסיכון.
אף אחד לא רוצה לבזבז עשרות אלפי שקלים רק כדי לגלות אחרי חודשיים שעלות הכניסה לשוק חדש היא מיליון דולר לשנה. אף אחד לא רוצה להתמודד בדיוק מול נקודות החוזק והיתרונות של המתחרים המבוססים והגדולים יותר. אנחנו מחפשים את החולשות, את השווקים שבהם לאף אחד אין יתרון. את הפעילות שמתאימה לתקציב השיווק שלך.
מחקר שוק אינטרנטי
דרונט מבצעת מחקר שוק עבור לקוחות המעוניינים לבדוק ביסודיות סביבה עיסקית חדשה מחקר שוק אינטרנטי הוא הרבה יותר ממחקר מילות מפתח. דרכנו תקבל תשובות לשאלות הבאות:
- מי באמת המתחרים העיקריים שלך ?
- מה החוזקות של האתרים בשוק ?
- מי קהל היעד שלהם ?
- כמה תנועה הם מקבלים לאתר ?
- מה בדיוק הם מציעים ובאיזה חזית כדאי להתמודד מולם ?
ויש לנו עוד נתונים שאנחנו בטוחים שתשמח לדעת לגבי המתרים שלך.
מחקר השוק כולל עבודת איסוף נתונים רבים והצגת ממצאים ומסקנות בצורה ברורה. גם מי שאינו חיית אינטרנט יבין את השוק שאליו הוא עומד להכנס. מחקר שוק אינטרנטי מאפשר תכנון אסטרטגי נבון בהתאם לתמונה המתגלה. המידע המוקדם מאפשר סימון נתיבי התקדמות ברמת סיכון נמוכה וקבלת החלטת עצירה או בדיקה מייצגת של היבטים מסויימים.
למי מיועד מחקר שוק אינטרנטי
אנחנו ממליצים לכל הלקוחות העומדים בפני מהלך שיווק באינטרנט בתקציב בינוני (100,000 ש"ח) ומעלה לבצע מחקר שוק אינטרנטי עוד לפני בניית האתר. ברוב המקרים באינטרנט יש מספיק כלים ונתונים שיצבעו את השוק בצבעים עמוקים וברורים ויספקו לכם תובנות יקרות.