בניית אתר תדמית – מה העקרונות לאתר מוצלח?

בניית אתר תדמית מאפשרת לכם להציג את עצמכם, ואת העסק שלכם, בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים. האתר משמש בתור כרטיס ביקור דיגיטלי, אמצעי תקשורת משמעותי וכלי לקידום העסק ולהגדלת הרווחים.
נשמע טוב, נכון? הפוטנציאל של בניית אתר אינטרנט לחברה בהחלט גבוה, ואפילו מעורר תיאבון, אבל הוא יתממש רק אם יהיה לכם אתר מקצועי, מעוצב וידידותי למשתמש. אם תפעלו – בעזרת חברת בניית אתרים טובה – על פי העקרונות הבאים, סיכויי ההצלחה שלכם יעלו משמעותית.

פשטות היא לא מילה גסה

אל תעצבו את האתר יתר על המידה. אם תכניסו לכל דף יותר מדי אלמנטים, אתם עלולים להסיח את דעת המבקרים באתר מהמטרה העיקרית שלו, לפספס לקוחות חדשים ולפגום בפעילות העסק. בניית אתר תדמית צריכה להיות פשוטה, כדי שגולשים ימצאו בו את מה שהם צריכים, ויצליחו להבין את המסרים שאתם מנסים להעביר.

שמירה על עיצוב עקבי

האלמנטים העיצוביים באתר שלכם צריכים להיות עקביים. כלומר, עליכם ליצור מכנה משותף ברור בין מראה העמודים השונים באתר. שימו לב שאתם חוזרים על אותם גופנים, גדלים, ביטויים, כפתורים, טפסי לידים וכו'.
כדי לעשות את זה, מומלץ לתכנן את כל זה מראש. עוד בשלב האפיון של חברת בניית אתרים, יש לקבוע שפה עיצובית ברורה ולהשתמש בה לאורך כל הפרויקט של בניית אתרים בוורדפרס.

תכנון וסידור של תוכן

אם אתם רוצים לספק לגולשי האתר מידע, ערך מוסף וקריאה לפעולה, חשוב שתשקיעו בטקסטים הכתובים באתר שלכם.
ניסוח – טקסטים ברורים, שמנוסחים באופן שמתאים לקהל היעד שלכם. הטקסטים צריכים גם לקחת בחשבון את הסריקה של גוגל, שתקבע איפה האתר שלכם יהיה מדורג בתוצאות החיפוש. לכן, חשוב לשלב בטקסטים מילות מפתח.
מבנה – הטיפוגרפיה של הטקסטים צריכה להיות מושכת, ולהקל על חווית הקריאה של הגולשים. יש לבחור גופנים ברורים עבור חלקי התוכן השונים (כותרות, גוף הטקסט, כפתורים ועוד), להשתמש בבולטים ולהשתדל לכתוב משפטים קצרים.

התאמה לנייד

בהתחשב בשימוש ההולך וגדל בסמארטפונים ובטאבלטים, בניית אתר אינטרנט חייבת לקחת בחשבון את כל סוגי וגדלי המסכים. אם עיצוב האתר שלך לא יתמוך בכל המסכים, יש סיכוי גבוה שתפסידו בקרב מול המתחרים שלכם.
אתם יכול לבדוק את ערכות הנושא הרספונסיביות, הזמינות במסגרת בניית אתרים בוורדפרס, ולקבל קצת השראה.

בחירת צבעים

שילוב צבעים מושלם מוביל את המשתמשים לקרוא את המידע שחשוב לכם להציג, או לבצע את הפעולה שקוויתם שיעשו. מנגד, שילוב צבעים גרוע יכול להוביל להסחות דעת.
הצבעים שתבחרו צריכים ליצור אווירה נעימה. כמו כן, תימנעו משימוש ביותר מדי צבעים. 3 או 4 גוונים עבור כל האתר מספיקים כדי להשיג עיצוב מושך, ברור ומינימלי .

טעינה קלה

גולשים לא אוהבים אתרים שנטענים לאט, ורובם לא ימתינו יותר משנייה או שתיים לפני שיחליטו לנטוש. מעבר לזה, טעינה איטית תגרום לגוגל לדרג אתכם פחות טוב.
בעת בניית אתר תדמית ואחרי עלייתו לאוויר, כדאי לבצע אופטימיזציה של גדלי תמונות ולהשתמש בכלים שונים לשיפור זמני טעינה.

ניווט ידידותי למשתמש

מחקרים מראים שמבקרים נשארים זמן רב, יותר באתרים עם ניווט קל ואינטואיטיבי. לניווט אפקטיבי, תצטרכו ליצור היררכיית עמודים הגיונית, תפעלו על פי "כלל שלושת הקליקים", כדי שהמבקרים יוכלו לקבל את המידע הנדרש תוך שלוש לחיצות.

בניית אתר תדמית עם דרונט דיגיטל
בניית אתר אינטרנט עם דרונט, תספק לעסק שלכם בדיוק את מה שהוא צריך. אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור.

One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...