הדבר היחיד שגרוע יותר מעסק ללא אתר אינטרנט, הוא השקעת זמן וכסף על בניית אתר אינטרנט לא טוב או לא מתאים. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, ולהיות הבעלים הגאים של אתר שמושך לקוחות ועוזר לכם לצמוח, תצטרכו לקבל שורה של החלטות קשות. במאמר זה נסקור את הדילמות הנפוצות ביותר בעת בניית אתרים לחברות.
מה הציפיות שלכם מהאתר?
רבים פונים אל חברת בניית אתרים עם בקשה עמומה, להקים אתר לעסק שלהם, מבלי לדעת בדיוק מה הם מקווים להשיג. הם פשוט מבינים שהם חייבים אתר, אבל לא ממש מודעים לאפשרויות השונות ולמשמעות של כל אחת מהן.
כדי לגבש ציפיות ריאליות, עליכם לשאול את עצמכם כמה שאלות בסיסיות, ולכאורה פשוטות:
מי אתם?
מה אתם עושים?
למה אתם עושים את זה?
איך מה שאתם עושים ייחודי, ועדיף על פני מה שמתחרים מציעים?
באיזו פלטפורמה כדאי להשתמש?
יש כל מיני זירות שמיועדות עבור בניית אתרים לחברות, חלקן בקוד פתוח ואחרות בקוד סגור. אלה פלטפורמות שמאפשרות את הקמת האתר, עיצובו ותפעולו, כאשר הוא באוויר.
זוהי החלטה שעליכם לקבל עוד לפני בחירה של חברת בניית אתרים, מכיוון שכל חברה עובדת עם פלטפורמה מסוימת. אנחנו בדרונט דיגיטל עובדים עם וורדפרס, מכיוון שאנחנו מאמינים שזו הבחירה הטובה ביותר עבור עסקים.
בניית אתרים בוורדפרס זולה יחסית, מספקת גמישות כמעט אין סופית ומספקת לכם את כל התנאים להצלחה. אחד היתרונות הבולטים של הפלטפורמה: היא אהובה מאוד על ידי גוגל, בזכות מספר סיבות, אז קל יותר לקדם אתרים שנוצרו בה בתוצאות החיפוש, לעומת זירות אחרות של בניית אתר אינטרנט.
איזה תוכן כדאי לכלול באתר?
עם בניית אתרים בוורדפרס, אפשר להתאים אישית את האתר מכל בחינה, ולהקים תבניות שונות עבור סוגי תכנים שונים. כעת, אתם רק צריכים להחליט אילו תכנים אתם צריכים לכתוב ולפרסם. הכי מפתה לכתוב ללקוחות כמה אתם נהדרים, אבל זה לא מה שמשנה להם, בטח לא במפגש הראשוני עם העסק שלכם.
אם אתם רוצים שישאירו פרטים, או ייצרו קשר, אל תספרו להם על עצמכם, אלא עליהם. לשם כך, אתם צריכים להבין למי אתם פונים, מה אתם רוצים שיעשו באתר, באיזה מצב רוח עליהם להיות בשביל זה, כמה הם מוכנים להצעה שלכם ובעיקר – איך גורמים להם לבצע את הפעולה המבוקשת?
כיצד קובעים את המבנה של האתר?
אף פעם לא כדאי לדחוס את כל המידע במקום אחד. אנשים שונאים עמודי אינטרנט עמוסים בטקסט, פופ אפים, קישורים ותמונות. תדאגו לשמור על פשטות בעיצוב האתר, וגם בקביעת המבנה וההירכיה שלו. היררכיה נכונה, תורמת גם לקידום אורגני של האתר בגוגל.
תחלקו את האתר לקטגוריות ולתתי קטגוריות, אך אל תייצרו יותר מדי עמודים.
העמוד הראשי צריך להיות פשוט מאוד, ולהוביל את הגולשים למקומות שהם מחפשים או צריכים.
אל תוציאו אנשים מהאתר, גם לא לרשתות חברתיות שלכם.
תהיו מודעים לסיפור של המותג שלכם, ותדבקו בו.
באילו צבעים כדאי להשתמש?
בחירת הצבעים, התמונות, הסרטונים ושאר האלמנטים העיצוביים, היא חלק משמעותי מאוד מכל תהליך של בניית אתרים לחברות. לכל צבע משמעות פסיכולוגית כלשהי, אז אתם צריכים לבחור באופן שיעביר את המסר הנכון.
באיזו חברה לבחור?
זוהי החלטה פשוטה. אם תבחרו בנו עבור בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם, תקבלו שירות מקיף מקצה לקצה, וליווי בכל שלבי התהליך, עד ליצירת האתר הטוב ביותר עבורכם. דרונט היא חברת בניית אתרים ותיקה, עם קבלות ברורות להצלחתה.