קידום אתרים בהסתכמות על משאבים בתוך הארגון הוא אפשרי ומומלץ במקרים שהידע המקצועי ומשאבי כוח האדם והזמן הנדרשים זמינים.
הידע הנדרש עבור קידום אתרים
חיפוש אחר SEO בגוגל יבטיח לכם הררי מידע בנושא והאתגר העיקרי יהיה כיצד לבחור ולסנן מהתוצאות מקור אמין ובדוק שאת הנחיותיו אפשר יהיה לאמץ ללא חשש – התשובה: אי אפשר.
סמוך עלי? – כנראה שלא
כנראה שלא תוכל למצוא אף גוף שיגבה את המלצותיו החינמיות שלו באופן חוזי או כזה שתוכל לסמוך עליו בעיניים עצומות. הפיתרון בהקשר זה הוא להזמין יועץ שיווק או מקדם אתרים כדי שיעביר את הידע לעובדי הארגון.
ידע שווה זהב
איש קידום אתרים מנוסה יוכל להדריך את העובדים מה לעשות ומה לא לעשות כדי לשפר את מיקום האתר בתוצאות בגוגל. הדרכה מקצועית יכולה לשפר את תוצאות האתר במאות אחוזי לעומת המצב הנתון אבל יש עניין קטן שכדאי להבין.
ההבדל בין מקצוען למישהו שמשתדל
מקצוען מנוסה בתחום קידום אתרים יוכל תמיד להשיג תוצאות טובות יותר אם העבודה תתבצע תחת ניהולו, ואת הידע המצטבר לאחר שנים של עבודה קצת קשה להעביר בסדרת הרצאות או הנחיות כתובות. עובד עם ראש פתוח – גם אם ישתדל מאוד לא יצליח לייצר את אותם תוצאות.
אז אפשר לקדם אתר לבד?
התשובה העקרונית היא כן. קידום אתרים הוא לא נחלת מקצוענים ולמעשה כל אחד יכול לקדם אתר ברמה כזו או אחרת. אם הארגון שלך פועל בתחום לא תחרותית המשאבים והידע המקצועי קיימים כדאי להתנסות בתהליך. מומלץ להצטייד בקצת סבלנות מדובר בתהליך שלרוב רואים את פירותיו רק לאחר מספר חודשים ושבועות-שיהיה בהצלחה.