מרבית בעלי העסקים כבר מבינים שהם צריכיםלבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם, ומחזיקים באתר תדמית או באתר מכירות, אבל ביותר מדי מקרים האתרים הללו לא מספקים את התוצאות הרצויות ולא מצליחים למשוך לקוחות. למה זה קורה? ובכן, לא מספיק להקים אתר אינטרנט, צריך גם לדאוג שאנשים יגיעו אליו כאשר הם עורכים חיפושים שונים ברשת. קידום ובניית אתרים הם שני דברים שהולכים ביחד, מכיוון שאתר אשר אינו מקודם פשוט נשאר מיותם ממבקרים, ולא משנה כמה יפה הוא מעוצב או כמה מקצועי הוא נראה.
לאתר שנבנה עבור בית עסק יש בדרך כלל כמה מטרות עיקריות: להביא לעסק לקוחות פוטנציאליים, לפתח אותו, להגדיל את הרווחים, לשפר את התדמית ולעזור לו לבלוט על פני המתחרים. כל זה לא יכול לקרות אם האתר לא מופיע בתוצאות הראשונות של חיפוש בגוגל, וכדי שזה יקרה צריך לבנות אותו בצורה נכונה, וגם להקפיד על דברים מסוימים לאחר עלייתו לאוויר. לכל התורה הזו יש שם – SEO (Search Engine Optimization, או בעברית, אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש). זה הזמן להבין בדיוק מזה אומר ואיך עושים את זה נכון.
איך בונים אתר נכון לצרכי SEO?
שילוב של מילות מפתח – עוד לפני שמתחילים בתהליך הבנייה, כדאי מאוד לבצע מחקר מילות מפתח, אשר משפיעות על האלגוריתם של גוגל, שקובע אילו אתרים להציג עבור כל חיפוש. גוגל סורקת את כל הדפים ברחבי הרשת וכך יודעת לאילו תחומים וביטויים לשייך כל אתר. כאשר ניגשים לתהליך של קידום ובניית אתרים, חשוב לעשות את זה על בסיס המחקר. שימוש במילות המפתח הנכונות בעמודים השונים, יעזור לגוגל להבין במה עוסק האתר שלכם.
מבנה מותאם ל-SEO – חשוב לבנות את אתרי אינטרנט עם היררכיה ברורה ונכונה. לדוגמה, לא כדאי לערבב נושאים ותחומים שונים באותו עמוד, אלא להתמקד בנושא אחד מרכזי.
שימוש בוורדפרס – זוהי מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם, ויש לכך הרבה סיבות טובות. קודם כל, זוהי מערכת חינמית בקוד פתוח, אשר מאפשרת גמישות מרבית והתאמה של אתר לצרכים של כל עסק, ויש לה עוד המון יתרונות. גם בכל הקשור ל-SEO בניית אתר בוורדפרס עושה עבודה נהדרת – האתרים שבנויים על המערכת נטענים מהר, מותאמים למובייל ובנויים נכון. בנוסף, ניתן להתקין תוספים והרחבות ייעודיים לקידום אתרים.
איך מקדמים אתר בגוגל?
כאמור, העבודה לא מסתיימת לאחר שהאתר עולה וגם לא אחרי הסריקה הראשונית שגוגל מבצע עליו. קיימת חשיבות גבוהה לשמירה על חוקי ה-SEO על פיהם נבנה האתר, גם כאשר מעדכנים אותו באופן שוטף, מוסיפים ומסירים עמודים וכו'. אלה הדברים העיקריים עליהם צריך להקפיד:
- הזנת Meta Titles (תגיות מטא) ומטא דיסקריפשן (תיאור עמודים עבור מנועי חיפוש)
- פתיחת חשבון גוגל אנליטיקס (Google Analytics)
- פתיחת חשבון גוגל סרץ קונסול (Google Search Console)
- הכנת מפת אתר והגשתה לגוגל
קידום ובניית אתרים – דרונט דיגיטל
כל זה נשמע לכם מסובך או מבלבל? אתם ממש לא לבד ואין שום סיבה שתתמודדו עם זה ללא עזרה. קידום ובניית אתרים הם פעולות שמומלץ מאוד לבצע באמצעות חברה מקצועית, אשר יודעת גם להתאים לכל בעל עסק את האתר המתאים לו, וגם לדאוג שהאתר יעזור לו להצליח ולשגשג. עם דרונט אפשר לבנות אתרי תדמית ואתרי מכירות מקצועיים אשר מבוססים על תבניות פרימיום של וורדפרס במגוון מסלולים, וכן לשלב בפרויקט שירות של ליווי SEO. בנוסף, גם אחרי שהאתר מוכן, אפשר להמשיך ליהנות מהמקצוענות חסרת הפשרות של דורנט, ולקדם בעזרת החברה את האתר באופן שוטף.