בניית אתרי אינטרנט היא פעולה הכרחית עבור עסקים חדשים, וגם עבור כאלה שכבר מתקיימים אבל מסיבה כלשהי עד היום לא בנו אתר. בניית אתרי תדמית יכולה להזניק כל בית עסק, כי לרוב המפגש הראשוני עם לקוחות מתבצע ברשת. אם תקימו לעצמכם כרטיס ביקור דיגיטלי מדויק ומקצועי, כזה שנותן ערך לגולשים וגם מבליט את המותג שלכם על פני המתחרים תרוויחו בגדול. באותה מידה, אם אתם עוסקים במכירות, בניית אתרי מכירות תעזור לכם להצמיח את העסק במהירות.
למה חשוב לבנות אתר לעסק?
קודם כל, כדי לא להישאר מאחור. כולם נמצאים היום באינטרנט, ואם לא תצטרפו לחגיגה תפספסו לקוחות והזדמנויות. כאשר אנשים מחפשים בגוגל את המוצרים או השירותים שאתם מציעים, כדאי מאוד שיוכלו למצוא אתכם בקלות. על אחת כמה וכמה, אם לקוחות ממליצים עליכם לחברים, סביר להניח שהדבר הראשון שיעשו יהיה לחפש אתכם ברשת, ואתם צריכים לוודא שתהיו שם.
שנית, בניית אתרים לעסקים עשויה להגדיל את הרווחים שלכם. זוהי השקעה יחסית לא גדולה, ואם עושים את זה נכון יכולים להרוויח במהירות, וברמות שאולי יפתיעו אתכם. אתר מקצועי ומושך, אשר מעניק חווית משתמש נעימה ומציע ממשק נוח ומניע לפעולה, מסוגל להביא לגידול משמעותי בכמות הלקוחות ובהכנסות. מעבר לזה, בניית אתרי מכירות מאפשרת ללקוחות לרכוש מכם בכל שעה ומכל מקום, וכך פוטנציאל הרווח שלכם עולה באופן ניכר.
בניית אתרי אינטרנט תאפשר לכם לבסס את המותג שלכם, להציג קו עיצובי ושפה אחידים וייחודיים, למשוך יותר לקוחות ולגרום להם לחזור כמה שיותר פעמים.
שלבי בניית אתרי אינטרנט לעסק
דבר ראשון, כדאי לבצע מחקר מתחרים. חשוב מאוד לגלות על מי אתם צריכים לגבור על מנת שתדעו לתכנן כיצד לעשות את זה. כנסו לאתרים של המתחרים ותנסו להבין מה הם עושים נכון ולא נכון. לאחר מכן, צריך לאפיין ולתכנן את האתר. מה אתם רוצים לכלול בו? מה יהיה המבנה שלו? כיצד האתר ייראה ויתנהג? אחרי שמקבלים את כל ההחלטה צריך לעצב את הרכיבים והתבניות שירכיבו את האתר, ואז מגיעים לשלב האחרון של כל בניית אתרי אינטרנט – הפיתוח.
עוד לפני שמתחילים וגם תוך כדי התהליך, חשוב מאוד לקחת בחשבון מאפיינים של קידום אורגני חכם. כלומר, שימו לב שאתם עושים את הדברים כמו שגוגל אוהב, כדי שלא תשקיעו באתר רק כדי לגלות שאתם לא מופיעים בתוצאות החיפוש. אחד הגורמים שמשפיעים מאוד על יכולות הקידום שלכם וגם על היבטים רבים נוספים של בניית אתרי תדמית או בניית אתרי מכירות, היא הבחירה בפלטפורמה הנכונה. בניית אתרי וורדפרס היא הפופולרית וגם המומלצת ביותר.
מה עושים אחרי שהאתר באוויר?
אחרי שעוברים את כל השלבים וכבר אפשר להתגאות באתר משלכם, זה הזמן להפיק מהנכס הדיגיטלי שלכם את המקסימום. חשוב לעדכן ולרענן את האתר, להעלות תכנים כמו מילון מונחים, בלוג או כתבות מקצועיות על תחום העיסוק והמומחיות שלכם. עסקים שנמצאים לאחר בניית אתרי מכירות, צריכים להשקיע בעדכון קבוע של גלריות המוצרים, הקטלוגים והטקסטים השיווקיים. חשוב להמשיך לעבוד כל הזמן בקידום אורגני של האתר, אם בעזרת תוספים שונים או על ידי אופטימיזציה, יצירת תכנים וקישורים פנימיים.
בחירת חברת פיתוח אתרים
כפי שאתם מבינים, בניית אתרי אינטרנט היא תהליך מורכב שמצריך ידע בתחומים רבים. עליכם לדעת איך לאפיין, לעצב, לפתח ולקדם, או שאתם פשוט יכולים לפנות לשירותיה של חברת פיתוח אתרים מקצועית ואמינה. דרונט דיגיטל מזמינה אתכם לבנות אתר מקצועי ואיכותי לעסק, אתר שיעזור לכם לקחת את העסק למקומות עליהם תמיד חלמתם. בדרונט, בניית אתרי וורדפרס היא הסטנדרט, ואתם יכולים לבחור מבין כמה מסלולים במחירים משתלמים.