בניית אתר מכירות מול בניית אתר תדמית

אתר אינטרנט בעל ביצועים גבוהים הוא מרכיב מהותי בביסוס החברה והמותג שלכם בעידן הדיגיטלי. בניית אתרים נכונה תוביל במהירות לתוצאות טובות, ותצדיק את ההשקעה בזמן ובכסף.
מהי בנייה נכונה? אמנם יש עקרונות שמשותפים לכל תהליכי בניית אתרים לעסקים, אבל קיימים הבדליים מהותיים בין שני סוגי האתרים העיקריים. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין בניית אתר מכירות לבין בניית אתר תדמית לעסק שלכם, כדי שתוכלו לקבל החלטות מושכלות לקראת הפרויקט הבא שלכם.

אחרי שתבינו איזה אתר אתם רוצים לבנות, ובמה זה כרוך, תוכלו לבחור חברת בניית אתרים שתספק לכם את התוצר הטוב ביותר.

מהו אתר תדמית?

בניית אתר תדמית נועדה להציע מידע לקהל הרחב, לגבי העסק שלכם, היתרונות שלו, מידע מקצועי על תחום הפעילות וכו'. אתרי תדמית מתאימים לחברות שמספקות שירותים, בין אם B2C (ללקוחות) ובין אם B2B (לעסקים אחרים).
מטרתם למשוך לקוחות לעסק, ולגרום להם לשוב אליכם גם בפעמות הבאות, בעזרת מידע שימושי, קריאה לפעולה ונתיבי יצירת קשר איתכם ועם שירות הלקוחות.
בניית אתר תדמית מתמקדת ברקע, בשירותים וביכולות של החברה, על מנת לעודד את הלקוחות להאמין ולבחור בכם על פני המתחרים.
גם חנויות וחברות שמוכרות מוצרים יכולות להחזיק אתר תדמית, שמספר עליהן, על שעות הפעילות ועל המוצרים השונים. עם זאת, כיום רובן בוחרות באפשרות של בניית אתר מכירות – ויש אפילו עסקים שמוותרים לגמרי על הקמת חנויות פיזיות.

מהו אתר מכירות?

אתר מכירות נועד לקיום מסחר אלקטרוני, ולמעשה מנסה לחקות כמה שיותר את התחושה והחוויה של רכישה בחנות פיזית, ואף לשדרג אותה.
אחד המאפיינים הבולטים של בניית אתר מכירות היא קיומה של עגלת קניות מקוונות, אליה לקוחות יכולים להוסיף מוצרים ושירותים. גם אתר כזה צריך להציג סוגים שונים של מידע, אך המוצרים (הפיזיים או הדיגיטליים) והשירותים (כמו למשל מנויים) הם העיקר.
באתרים כאלה, לעומת אתרי תדמית, המטרה היא לא להניע לפעולה שתוביל להכנסה עתידית, אלא להכנסה מיידית – רכישה. מסחר אלקטרוני הוא אחד הטרנדים החמים ביותר כיום, וכמות אתרי המכירות מטפסת כל הזמן.
רוצים להצטרף למהפכה? בואו נדבר על כמה מההבדלים הכי משמעותיים בין שני סוגי הפרויקטים – בניית אתר מכירות מול בניית אתר תדמית.

אבטחת אתר ונתונים

מסחר אלקטרוני מאפשר לאנשים לחלוק פרטי כרטיס אשראי עם אתר אינטרנט של חברה, בתמורה לסחורות ושירותים. אנשים סומכים על אתרים אלה, שישמרו על המידע שלהם מפני פענוח, פריצה וגניבה.
כלומר, בניית אתר מכירות דורשת תשומת לב רבה יותר לאבטחת מידע ונתונים, ולבטיחות האתר כולו. כמובן שגם בניית אתר תדמית מצריכה רמת אבטחה מסוימת – זהו גורם שעשוי להשפיע על דירוג בחיפושים בגוגל.
פונקציונליות האתר
אתרי תדמית ואתרי מכירות דורשות מאפיינים שונים של עיצוב, יצירת חווית וממשק משתמש ופיתוח. אתרי מסחר מכירות נועדו לשמש כמרכז קניות לצרכנים. זה אומר שמערכת ניהול התוכן צריכה להיות מחוברת לכלי ניהול מלאי, מכירות, משלוחים ועוד.
התפעול של אתר תדמית פשוט יותר, אם כי אין לזלזל בחשיבות של יצירת UX/UI ברמה גבוהה ושל פיתוח אתר פונקציונלי וקל לניווט.

SEO

לא משנה מה אתם בוחרים, בניית אתרים לא מסתיימת לאחר שהאתר באוויר, ודורשת ניהול תמידי של האתר. בין השאר, זה כולל SEO – אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש, כלומר קידום אורגני של האתר.
הבחירה בין שני סוגי האתרים, תשנה את האופן שבו אופטימיזציה זו תצטרך להתבצע, וחשוב להיות מודעים מראש להבדלים.

בניית אתרים עם דרונט דיגיטל

לא בטוחים איזה אתר מתאים לכם? יודעים מה אתם צריכים, ומחפשים חברת בניית אתרים שתהפוך את החזון שלכם למציאות? המומחים של דרונט מחכים לפגוש אתכם, ומתחייבים לתוצאות הטובות ביותר במחירים נוחים, על פי צרכי העסק שלכם.

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...