בניית אתר וורדפרס – הטרנדים הכי חמים לקראת 2023

חושבים על עיצוב מחדש של אתר או בניית אתר וורדפרס חדש לגמרי? זה הזמן להכיר את מגמות הפיתוח העדכניות ביותר של המערכת, כדי לוודא שהאתר שלכם יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. דרונט היא חברת בניית אתרים שמעודכנת תמיד בטרנדים החמים ביותר, כדי שנוכל לספק ללקוחות לנו בניית אתרים ברמה ובאיכות ללא תחרות.

מדוע השימוש בוורדפרס כל כך נפוץ?

וורדפרס אחראית לכ-43% מכלל האתרים ברשת, הרבה יותר מכל מערכת ניהול תוכן אחרת. למה כמעט כל חברת בניית אתרים בוחרת בוורדפרס? בזכות שלל יתרונות.

ראשית, וורדפרס מאפשרת בניית אתרים מכל הסוגים, כולל בניית אתר תדמית מושך או בניית אתר מכירות מקצועי. היא ידידותית מאוד למשתמש, כך שאפילו מנהלי אתרים מתחילים ובעלי עסקים ללא הבנה טכנית, יכולים לבצע עדכונים בסיסיים – כמו הוספת פוסטים בבלוג או פרסום תמונות וסרטונים – ואף מעבר לזה.

יש מגוון רחב של תבניות חינמיות, כולל בעברית, ואפשר גם לעצב לבד את פריסת העמוד ואת חווית המשתמש. וורדפרס מציעה גם ספרייה ענקית של תוספים חינמיים או בתשלום למשתמשים שלה, מה שמספק גמישות רבה והופך את המערכת למושלמת עבור התאמה אישית.

אתרי וורדפרס הרבה פחות פגיעים לפריצות, מכיוון שהם מקבלים עדכונים תכופים אשר כוללים את תיקוני האבטחה החדשים ביותר. כמו כן, הם בנויים בצורה נכונה עבור קידום אורגני במנועי חיפוש.

אחרי שהכרתם את היתרונות, בואו נעבור למגמות החמות.

מבנה ניווט חדש

כיום, מידת ההצלחה של אתר אינטרנט תלויה בגורמים רבים, אך נדמה שאין גורם יותר חשוב מאשר השקעה בחוויית משתמש ללא דופי, מבחינת סגנונות, תבניות וניווט. כדי לאפשר תכנון יעיל וחכם של UI, וורדפרס איחדה את עריכת התבניות והפוסטים, והפכה את העבודה למהירה יותר בזכות בלוק ניווט חזק וקיצורי דרך לגלישה בתבניות.

כלי עיצוב מתקדמים

גם ממשק הסגנונות צפוי לקבל מתיחת פנים ב-2023. המטרה היא להעניק למשתמשים פונקציונליות חזותית מוגברת, מבלי להסתמך במידה רבה על ספריות חיצוניות. זה יאפשר למשתמשים לנהל טוב יותר גופני אינטרנט, ליישם טיפוגרפיה (מבנה טקסט) רספונסיבית ולהרחיב את ערכת הכלים הזמינה לבלוקים.

כלי העיצוב החדשים של וורדפרס ישלטו על הכל: צבעים, מיקום, חיתוך ומדיה ברקע. העדכון יתמקד גם ביצירת כלים שניתן לשתף בקלות וליישם בצורה רוחבית, על פני בלוקים שונים.

בניית אתר מכירות עם וורדפרס

וורדפרס פופולרית בעיקר עבור בניית אתר תדמית או בלוג, אך בכל הנוגע לאתרי מכירות יש מערכות מבוקשות יותר. עם זאת, עושה רושם כי בניית אתר מכירות בוורדפרס עומדת להיות טרנד חזק לא פחות.

תוסף WooCommerce, שמאפשר שילוב של פונקציות מסחר אלקטרוני באתרי וורדפרס, מתייעל ומשתפר כל הזמן, ונדמה שאנשים בהחלט שמים לכך לב.

לקראת 2023, ניתן לומר ש-WooCommerce מציעה את הטוב ביותר משני העולמות. מצד אחד, שלל היתרונות ותכונות האופטימיזציה למנועי החיפוש של וורדפרס, ומנגד שימוש פשוט בכלים כמו שערי תשלום, ניהול מלאי, שירות לקוחות, תכונות שיווק וכו'. כרגע, ווקומרס מפעילה למעלה מ-70 מיליון חנויות אינטרנטיות.

בניית אתר וורדפרס עם דרונט דיגיטל

אנחנו מציעים מספר מסלולים משתלמים עבור בניית אתרים לעסקים, כולם מבוססים על תבניות פרימיום או מותאמות אישית של וורדפרס. בזכות ניסיון עשיר ומגוון מאוד, המומחים שלנו יודעים בדיוק כיצד להתאים לכם את האתר שאתם צריכים, והם ילוו אתכם לאורך כל הדרך.

רוצים בניית אתר וורדפרס? צרו איתנו קשר, ואנחנו מתחייבים לספק את הוצאות הטובות ביותר.

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...