טיפים לבניית אתר אינטרנט

לא משנה אם אתם עומדים לקראת בניית אתר תדמית, כדי להפיץ ולבסס את המוצג שלכם, או לקראת בניית אתר חנות על מנת למכור מוצרים ברשת, המטרה הסופית היא להגדיל רווחים. בניית אתר אינטרנט לעסק עשויה להיות השקעה מאוד משתלמת, מכיוון שלא חייבים להוציא הרבה כסף בשביל להשיג תוצאות טובות. למעשה, לפעמים באופן מידי עסקים חוזים בצמיחה משמעותית לאחר בניית אתר אינטרנט.

עם זאת, כדי שתוכלו באמת להקים אתר מצליח שיהפוך למקור גאווה עבורכם, צריך לדעת לעשות את זה נכון. אלה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

תחשבו מראש על קידום אורגני

האתרים הכי יפים, מושקעים ומקצועיים לא תמיד עומדים בתוצאות, ובלא מעט מקרים זה קורה מכיוון שאנשים פשוט לא מגיעים אליהם מספיק. זה הכרחי להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים, אחרת תצטרכו להשקיע לא מעט כסף בקידום ממומן בשביל למשוך אנשים לאתר.

המחשבה של קידום אורגני מתחילה עוד לפני שמתחילים בניית אתר אינטרנט, אלא כבר כאשר מאפיינים ומתכננים את האתר. ראשית, חשוב לבחור במערכת ניהול תוכן שגוגל אוהב. בניית אתר וורדפרס היא המומלצת ביותר, ועל כך נדבר בהמשך.

שנית, תכננו את ההיררכיה של האתר בצורה מסודרת ונכונה. זה נועד לסייע לגוגל להבין מהו תחום העיסוק שלכם ושל האתר, איזה עמודים חשובים לנו לקידום ועוד. מומלץ לגם להקדיש מחשבה מראש לתוכן שתרצו לפרסם (מילון מונחים, מאמרים, בלוג), ולתקציב שתוכלו להעמיד עבור אופטימיזציה של האתר לצרכי קידום.

תוכן, תוכן, תוכן

דיברנו על תוכן למטרות SEO, אבל כמובן שיש לו חשיבות גדולה גם מעבר לכך. בניית אתרים לעסקים דורשת שימוש נכון בתוכן. כדי שהאתר שלכם יפגין מקצועיות וידע, אתם יכולים לבנות מילון של מונחים מתחום העיסוק שלכם, לנסח תשובות לשאלות נפוצות וכמובן לכתוב מאמרים וטורי דעה מקצועיים. אם תשדרו אמינות ומומחיות, הגולשים תמיד ירצו לחזור.

תבנו את האתר במערכת פתוחה

רבים עושים את הטעות של בניית אתר אינטרנט באמצעות מערכת ניהול תוכן סגורה, כמו וויקס. מערכת כזו מגבילה מאוד את מנהלי האתר, גם בתהליך ההקמה וגם בהמשך הדרך. זוכרים שדיברנו על וורדפרס? זוהי מערכת פתוחה, מה שאומר שכל אחד יכול לעדכן את הקוד שלה ולהשתמש בה כדי לבנות דברים חדשים ולשפר רכיבים קיימים.

בניית אתר וורדפרס טובה כאמור לקידום אורגני, מכיוון שאתרי וורדפרס הם מהירים, מותאמים לכל מכשיר ובנויים נכון. מעבר לזה, מדובר במערכת נוחה לשימוש, אשר מספקת מגוון רחוב מאוד של אפשרויות וכלים ותומכת בהמון שפות כולל עברית. וורדפרס מאפשרת בניית אתר תדמית מושך וגם בניית אתר חנות איכותי ומתאימה לעסקים בכל גודל ותחום.

תשקיעו בעיצוב

בניית אתר וורדפרס טובה גם לנושא העיצוב, מכיוון שהיא מאפשרת שימוש באינספור תבניות שכבר נמצאות באתרים אחרים ומספקות תוצאות משביעות רצון. אתם לא חייבים להשתמש בתבניות המוכנות, ובעצם זה לא ממש מומלץ אם אתם רוצים להתבלט על פני המתחרים ולייחד את המותג. לאתרי וורדפרס אפשר לעצב תבניות חדשות, מותאמות אישית. תשקיעו באלמנטים גרפיים ברמה הגבוהה ביותר, שיספקו חווית וממשק משתמש מעולים.

תשתמשו בחברה מקצועית

כמובן שאתם לא חייבים לעשות את כל זה לבד. בניית אתרים לעסקים מצריכה חברה לבניית אתרים עם הוכחות בשטח. דרונט דיגיטל היא חברת בניית אתרים מנוסה, ויש לה מערך אנשי מקצוע נהדרים אשר מתמחים באפיון, עיצוב, פיתוח וקידום. עם דרונט תוכלו לצאת לתהליך של בניית אתר אינטרנט, בידיעה שאתם בידיים טובות ושבסוף התהליך תקבלו אתר וורדפרס מושקע ותפור למידותיכם.

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...