כמה עולה לבנות אתר ובמה זה תלוי?

אחד השלבים המהותיים ביותר בתהליך של בניית אתר אינטרנט הוא תכנון התקציב. כיום, אסור בשום אופן לוותר על אתר לעסק, אך אל דאגה – ניתן לבצע בניית אתר מכירה או בניית אתר תדמית במחירים לא גבוהים, בהתאם לצרכים וליכולות שלכם.
כמה עולה לבנות אתר לעסק שלכם? זה תלוי בגורמים הבאים:

סוג אתר

באופן כללי, בניית אתר מכירה עולה יותר מאשר בניית אתר תדמית. זה הגיוני, בהתחשב בעובדה שאתר מכירה מהווה חלק משמעותי מיצירת ההכנסות של העסק, ובמקרים מסוימים אפילו מהווה את העסק כולו (אם הוא מתקיים ללא חנויות פיזיות).

פלטפורמה

חשוב לבחור פלטפורמה להקמת האתר ולניהול התוכן, שתתאים לסוג האתר ותאפשר לכם להקים את הנכס הדיגיטלי לו אתם זקוקים בקלות. כל מערכת כרוכה בעלויות אחרות, וחשוב לקחת בחשבון את וורדפרס – שמאפשרת בניית אתר אינטרנט בחינם ושימוש בשלל תוספים (בחינם או בתשלום) לשיפור ושדרוג האתר.
בניית אתר מכירה מתבצעת באמצעות ווקומרס – הרחבת וורדפרס למסחר אלקטרוני.

עיצוב

העיצוב הכולל באתר הוא גורם מרכזי המשפיע על עלות האתר. יש פלטפורמות, ביניהן וורדפרס, שמאפשרות בחירה בין שימוש בתבניות מוכנות מראש לבין עיצוב מותאם אישית. כמובן שהאפשרות השנייה יקרה יותר, אבל גם הרבה יותר משתלמת בטווח הארוך.

רכיבים ומורכבות

אם בוחרים בבניית אתר מותאם אישית, יש הרבה מאוד החלטות שצריך לקבל, לגבי האלמנטים השונים שיהיו כלולים בו. כמובן שכל תוספת מצריכה תשלום נוסף, אז חשוב לבצע אפיון ותכנון מדויקים מראש.

תוכן

כמה תוכן אתם צריכים לייצר? כמה עמודים? כמה אתם מתכוונים להשקיע במיקרו-קופי ובמאמרים מקצועיים? יש הבדל בין תוכן אינפורמטיבי שיוצר מודעות, לבין תוכן ממיר ומניע לפעולה, וכמובן שגם כמות התוכן משפיעה על העלויות.

דומיין ואחסון קבצים

יש כל מיני אתרים שמאפשרים רכישת דומיין ופתרונות אחסון, והמחירים משתנים. בדרך כלל, הכי משתלם לקבל את הדברים האלה כחלק מחבילה שלמה של בניית אתר אינטרנט על ידי חברה מקצועית.

אבטחה

אבטחה היא היבט מהותי מאוד באתרים כיום, במיוחד אם אתם מאחסנים פרטי תשלום ומידע אישי של לקוחות. ניתן להיעזר בתוספים בתשלום ובשלל שירותים להגנה על האתר.

הטמעת מערכות

עסקים עובדים עם שלל מערכות עסקיות, לניהול קשרי לקוחות, מכירות, מלאי, דוחות פיננסיים ועוד. אם אתם מקימים אתר שיהווה חלק מרכזי בעסק שלכם, כדאי שיהיה מקושר למערכות השונות. זה יקל עליכם מאוד, אבל כמובן שגם מעלה את המחיר.

ניתוח נתונים

ברגע שיש לכם אתר, אתם צריכים לעקוב אחר הביצועים שלו. יש כלים שמאפשרים לעשות את זה בחינם, אבל אם אתם רוצים לעקוב אחר KPI מורכבים וכו', אולי תעדיפו לרכוש תוספים בתשלום.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

פעולות SEO נועדו להגדיל את הדירוג האורגני של האתר שלכם בגוגל, וגם להגדיל את מספר הביקורים באתר, ובכך את כמות הלידים והמכירות. אילו פעולות אתם צריכים לעשות, כמה ובאיזה מחיר? זה כבר תלוי באתר ובאסטרטגיית השיווק שלכם.

כמה עולה לבנות אתר עם דרונט?

הזכרנו פה הרבה מאוד נושאים, ואנחנו ממש לא מצפים מכם להבין בכולם. בשביל זה אנחנו כאן!

עם דרונט דיגיטל, תוכלו לבנות את האתר שהעסק שלכם צריך, ולבחור בין מספר מסלולים במחירים שונים, כך שללא ספק תמצאו אצלנו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

למחירון בניית אתר וורדפרס >

 

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...