מגמות חמות בעולם של בניית אתרים

השנה החדשה מתקרבת במהירות, וזה הזמן לחשוב על בניית אתר אינטרנט לכבוד שנת 2023. כפי שאתם ודאי יודעים, טרנדים נעים ומתחלפים במהירות, ובתחום של בניית אתרים המצב אינו שונה. לכן, חשוב להישאר מעודכנים ככל הניתן, בעיקר אם אתם עומדים לבצע פרויקט עבור העסק שלכם.

כדי להימנע מהפתעות, זמן הזמן להכיר את המגמות המובילות עבור בניית אתרי תדמית או מכירות.

השקעה בחווית משתמש (UX)

חווית משתמש (UX) היא לא קונספט חדש, אבל החשיבות שלה נעשית ברורה יותר עם הזמן. עיצובים וממשק (UI) ידידותיים למשתמש הם היבטים חשובים, מהם אסור לכם להתעלם בעת​​עיצוב אתר.

חווית משתמש היא האופן בו מבקרים באתר מרגישים ומגיבים, כאשר הם מקיימים אינטראקציה עם האתר שלכם. אחת המגמות הכי חמות בהיבט הזה של בניית אתרים בוורדפרס או במערכת אחרת, היא כיצוב אתרים בגישה מינימליסטית (מעט מלל, פונטים חזקים ומסרים תמציתיים).

העקרון של בניית אתרים מינימליסטיים הוא תמציתיות וישירות, אך כדי שזה יעבוד יש לתכנן היטב את האלמנטים השונים מראש. לפי מחקרים רבים, לוקח למבקר/ת שניות ספורות לגבש דעה על האתר שלכם, ובזמן קצר זה אתם צריכים להוכיח כי האתר ידידותי למשתמש, מהיר ומושך תשומת לב.

אופטימיזציה קולית וחיפוש קולי

בשנים האחרונות מועדפות הערות קוליות על פני הודעות ישירות, הן לשימוש אישי והן לשיווק/מכירות. אופטימיזציה של חיפוש קולי הוא תהליך של ייעול המידע מאחורי עמודי האתר, כדי להופיע בחיפושים קוליים במנועי חיפוש.

לפי גוגל, 27% מהאנשים משתמשים בחיפוש קולי בנייד. ככל שמדובר בתכונה יותר מבוקשת, כך יותר חשוב לכלול אותה גם באתר שלכם.

מצב כהה

מגמה שכל חברה לבניית אתרים חייבת להכיר, מכיוון שהיא תפסה תאוצה משמעותית מאוד. כיום, יותר ויותר אנשים מודעים ליתרונות של בניית אתרים עם מצב Dark Mode. כאשר עושים את זה היטב, שימוש בצבעים כהים עבור האתר שלכם יכול לשדר מראה ותחושה מקצועיים ואמינים. בנוסף, הוכח שמצב כהה מפחית באופן דרסטי את האור הכחול, מגביל את העומס על העיניים וחוסך בחיי סוללה.

דפי מובייל מואצים (AMP)

רוב משתמשי האתר שלכם יעדיפו להשתמש בסמארטפונים על פני מחשבים, ומזמן כבר ברורה החשיבות של בניית תבניות רספונסיביות לנייד.

ישנם יתרונות רבים של הוספת AMP בעת פיתוח האתר שלכם, מכיוון שדפי מובייל מואצים עוזרים לזרז את הפעילות ולשפר את חווית המשתמש. אפשרות נוספות בהיבט זה: אפליקציות אינטרנט פרוגרסיביות (PWA). אלה הם למעשה אתרים שעובדים כמו אפליקציות במכשירים ניידים.

נְגִישׁוּת

השקעה בנגישות האתר, מבטיחה שכל המשתמשים יוכלו לגשת אליו ללא הפרעות או תקלות, ללא קשר לצרכי הנגישות שלהם. המטרה: להתמקד בהסרת כל המחסומים שעלולים לשבש את הגישה לאתר האינטרנט, או למנוע ממשתמשים לפעול באתר כפי שהם מעוניינים.

נגישות לאינטרנט היא כבר לא עניין של "כדאי", אלא של "חובה". אם אתם עומדים להתחיל פרויקט של בניית אתרי תדמית, עליכם לקחת זאת בחשבון. הדרך הנכונה לעשות זאת, היא לכלול את הנגישות בתוך העיצובים וה-UX שלכם מההתחלה, במקום לשלב את המאפיינים החשובים כתוספת בסוף הפרויקט.

בניית אתר אינטרנט עם דרונט דיגיטל

בסופו של דבר, לא אתם אלה שצריכים להכיר את המגמות החמות, אלא חברה לבניית אתרים איתה תעבדו על הפרויקט. המומחים של דרונט לא רק מעודכנים בטרנדים, הם גם יודעים בדיוק כיצד ליישם אותם, ומבינים אילו מהם רלבנטיים עבורכם ואילו פחות.

אנחנו מציעים מסלולים של בניית אתרים בוורדפרס באיכות גבוהה, לעסקים בכל הגדלים ומכל התחומים.

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...