מה עושה חברת בניית אתרים

מרבית בעלי העסקים בישראל כבר מבינים שהם חייבים להקים אתר אינטרנט מקצועי, רציני ומושך עבור העסק שלהם. הלקוחות פונים ל-Google כדי לחפש מידע על המוצרים או השירותים שהם צריכים, ובית עסק שלא יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות עם אתר שמעוצב נכון ומשדר אמינות, לא יצליח לממש את הפוטנציאל שלו. כמובן שהקמה של אתר היא לא עסק פשוט, כרוכה במספר תהליכים שונים ומצריכה ידע רב, וכן עדיף לעשות את זה באמצעות חברת בניית אתרים מקצועית.

מה עושה חברת בניית אתרים?

חברת בניית אתרים מספקת חבילת פתרונות 360 לאפיון, עיצוב והקמה של אתרים מכל הסוגים, וגם נותנת ללקוחות שלה כלים לניהול שוטף של האתר לאחר עלייתו לאוויר. באמצעות חברות כאלה אפשר לבנות אתרי תדמית לעסקים בכל התחומים, אתרי סחר המכילים חנות אינטרנטית, סוגים שונים של דפי נחיתה ועוד. חברה לבניית אתרים מעסיקה אנשי מקצוע עבור כל אחד משלבי הפרויקט ויודעת כיצד לענות על צרכיהם של בתי עסק ולהתאים עבורם את האתר הנכון. בנוסף, תקבלו בחברות הללו שטחי אחסון לאתר שלכם, נפח תעבורה, חיבור לדומיין וכו'.

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים חברה לבניית אתרים?
שימוש בוורדפרס – יש המון אפשרויות למערכות לניהול תוכן שעל בסיסן ניתן לבנות אתרים, אבל מומלץ מאוד לבחור בחברה שבונה אתרים במערכת וורדפרס – מערכת ה-CMS הפופולרית והטובה ביותר. זו פלטפורמה זולה וגמישה מאוד, שמאפשרת לכל אחד להקים אתר על פי סוג וגודל העסק שלו ולנהל אותו בשוטף בצורה פשוטה וידידותית. המערכת מבוססת על קוד פתוח ולכן ניתן לשנות אותה ולהוסיף לה על פי הצרכים של כל אחד.

התאמה אישית – יש מאפיינים שכל אתר זקוק להם על מנת להצליח כמו מבנה נכון ומסודר, טעינה מהירה ורספונסיביות במובייל, אבל מעבר לכך יש גם צרכים שונים לאתרים שונים. כאשר מחליטים על חברה לבניית אתרים, חשוב לוודא שהיא מסוגלת לעצב לכם אתר שישקף בצורה הטובה ביותר את המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות, וזאת מבלי לפגוע בחוויית וממשק המשתמש (UX/UI). כאשר מעצבים אתר צריך לרדת לעומקם של פרטים כמו באיזה צבעים משתמשים ומהי השפה השיווקית של המדיה. אל תבחרו בחברה שתקים לכם אתר שמבוסס על תבנית אשר לא תשרת אתכם כראוי.

מסירות ותשומת לב – לא כל חברה לבניית אתרים שיודעת לבנות אתר טוב ויפה היא בחירה טובה. חשוב להפקיד את גורל האתר של העסק שלכם בידי מי שיהיה קשוב לכם ויבין איך להפוך את הבקשות שלכם למציאות בצורה היעילה ביותר. כמו כן, חשוב להבין שהעבודה לא מסתיימת לאחר הבנייה של האתר. לאחר סיום העבודה ומסירת האתר ללקוח, החברות הטובות ביותר גם יבצעו עבורכם תיקונים בהתאם לדרישות שתעלו, יעזרו לכם להטמיע פיקסלים (קטעי קוד מגוגל, פייסבוק ועוד) באתר וידריכו אתכם כיצד להשתמש במערכת הניהול של האתר ולעדכן את התכנים והמדיה שמוזנים בו לאחר שיהיה מוכן. בנוסף, חשוב מאוד לוודא שהחברה אשר בונה לכם את האתר גם מספקת לכם טיפים לגבי שיווקו וקידומו באמצעים שונים ברשת.

דרונט דיגיטל – חברת בניית אתרים שמובילה להישגים

דרונט מובילה בתחום בניית אתרים מבוססי וורדפרס משנת 1999. הקמנו כבר למעלה מ-3,000 אתרי אינטרנט עבור לקוחות עסקיים, ואנחנו יודעים מה לעשות כדי לעזור לכם להצליח. הניסיון הרב שצברנו, איכות האתרים שבנינו, הצוות המקצועי והשירות המסור שלנו, כל אלה גורמים לבעלי עסקים לבחור בדרונט כספק פתרונות האינטרנט שלהם. אנחנו מבינים מהם הדברים החשובים ביותר עבור כל לקוח, ויודעים להתאים לכם אישית את האתר שאתם צריכים ורוצים. תוצאות החיפוש בגוגל מראות בבירור – העסקים שבחרו בנו הרוויחו בגדול. אם תבחרו בדרונט תקבלו ליווי צמוד, כל הדרך לנוכחות דיגיטלית מרשימה שתסייע לכם לבלוט על פני המתחרים ואף לגבור עליהם.

לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולזהור
במרחב הדיגיטלי
לא משנה מה התחום העסקי שלך אנחנו יכולים לעזור לך
  • לבלוט
  • ולככב
במרחב הדיגיטלי
One Stop Shop דרונט מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי להצליח:
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • שירותי הזנת תכנים מקצועית
  • תרגום תכנים לכל השפות
  • secured-pament-icon
    שירותי סליקה
  • מערכת דיוור ניוזלטרים
  • תמיכת משתמשים לעזרה בשוטף
  • אירוח אתר מאובטח,גיבויים ועדכונים

נשמח לשמוע ממך :)

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

contact inner pages

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
We
  • love
  • love
  • love
what we do and it shows:

טעימה קטנה מפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס:

מאמרים וטיפים בנושא בניית אתר לעסק:

הקמת אתר וורדפרס

פיתרון של הקמת אתר וורדפרס הפך עם השנים לנפוץ בשל היתרונות הרבים של המערכת. רוצים להקים אתר מקצועי שישרת את צרכי העסק שלכם ויזניק אותו קדימה? היכנסו לכתבה

קרא עוד »

בניית אתרים לשיווק

בניית אתרים לשיווק חברה או עסק באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. עם התפתחות הטכנולוגיה והתחזקות הנוכחות של האינטרנט בחיי היום-יום, חברות רבות פונות לשיווק באינטרנט של מוצרים חדשים וישנים ולהגברת נוכחות המותג שלהן בקרב הקהל.

קרא עוד »

נשמח לשמוע ממך :)

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

contact from header

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם מלא*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
בודק...