דרונט דיגיטל
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מערכת B2B מה זה בעצם ?

עסקת מכירה הנקשרת בין שני גורמים עסקיים הנקראת גם B2B, כוללת בתוכה שלל תהליכים הקשורים זה בזה. כתוצאה מכך הופך תהליך ההזמנה לאוסף מורכב של קבלת החלטות, תוכנות, מערכות ועוד.

  

עיקר העבודה בתהליך ההזמנה נמצאת בצד הלקוח, עליו לוודא שבחר את כל המוצרים או הפריטים הדרושים לפעילות חברתו. ברוב המקרים הזמנות של לקוחות אלו הינן הזמנות גדולות החוזרות על עצמן, בשונה מהזמנות של לקוח קצה.

 

מסחר אלקטרוני (E-commerce) מוכח היום כדרך יעילה עבור קונים מקצועיים לרכוש מוצרים מורכבים או שירותים. בזכותו הופך התהליך מאטום ובלתי מוחשי לתהליך שקוף ופשוט יותר. זהו השלב הראשון וההגיוני מבוסס צורכי לקוח, בהגדלת והפשטת תהליך המכירה.

 

יש סיבה שתעשיית מסחר אלקטרוני B2Bמגלגלת טריליוני דולרים בשנה, ושממוצע שיעורי ההמרה של אתרי מכירות B2B נוטים להיות קרובים יותר לעשרה אחוזים, לעומת אחוז או שניים עבור B2C.

לפי נתוני גוגל 57% מהמכירה מתרחשת עוד לפני שהלקוח יצר קשר עם החברה, הסיבה לכך היא שהלקוח כבר ביצע תריסר חיפושים לפני שפגע באתר שבו בוצעה הרכישה.

 

אתר המכירות הפונה ללקוחות עסקיים, יכלול בתוכו אלמנטים בסיסיים כגון מנוע חיפוש, אפשרויות ניווט, מידע אודות המוצרים ודפי היסטוריה של החשבון האישי כמו בכל אתר סחר. ביחד עם זאת, במובנים רבים חנות B2B שונה מחנות B2C.

אתר המכירות הפונה ללקוחות עסקיים, יכלול בתוכו אלמנטים בסיסיים כגון מנוע חיפוש, אפשרויות ניווט, מידע אודות המוצרים ודפי היסטוריה של החשבון האישי כמו בכל אתר סחר. ביחד עם זאת, במובנים רבים חנות B2B שונה מחנות B2C.

דברו איתנו
צור קשרדלג על צור קשר

נשמח לשמוע ממך

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
*
checked
עבור לתוכן העמוד

© כל הזכויות שמורות,1999-2018, דרונט דיגיטל. אין לעשות שימוש בחומר המופיע בדף זה ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.