דרונט דיגיטל
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

איך בונים אתר מכירות מצליח?

במשך מאות שנים, הצלחה במסחר הוגדרה על ידי נוסחה פשוטה. סוחרים היו צריכים מיקום רווחי, שיווק אגרסיבי וחכם ומוצרים עם פוטנציאל רווח גבוה, והם היו מסודרים. במאה ה-21, זה הרבה יותר מורכב. יש מותגים גדולים ומוכרים שלא מצליחים ליצור חיבור משמעותי עם הצרכנים המודרניים, המיקום הפיזי יכול להוות מטרד יותר מאשר נוחות, וכיום ניתן להפעיל חנות מצליחה בתקציב יחסית דל.

כל זה מקל על קמעונאיים בדיגיטל למצוא את מקומם, אפילו בשווקים שנראים רוויים. זה הזמן להכות על הברזל בעודו הוא חם, לנצל את נהירת הצרכנים לרכישות ברשת ולהקים אתר מכירות משגשג. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות חנות אינטרנטית, שתקפיץ את העסק שלכם כמה רמות למעלה.

איך יוצאים לדרך?

כל בנייה של אתר מכירות מתחילה באפיון מדויק של העסק, האתר שרוצים לבנות והפעילות בהווה ובעתיד. את האפיון, כמו את תהליך הבנייה כולו, מומלץ לעשות בליווי ועם עזרה של מומחים - חברה לבניית אתרים מקצועית, מיומנת ומנוסה. אלה השלבים הראשונים של בניית חנות אונליין:

ניתוח SWOT - אלה ראשי תיבות באנגלית של חוזקות, חולשות הזדמנויות ואיומים. ביצוע ניתוח כזה, הוא דרך פשוטה ויעילה להעריך את פעילות העסק ואת היעדים שעליכם להגדיר עבור האתר.

זיהוי פערים בתעשייה - במבט ראשונה, אולי נראה שכל נישות המסחר האלקטרוני כבר זוכות למענה, אך זה לא נכון. בעזרת מחקר ממוקד, תוכלו לחשוף ולזהות דרישות של צרכנים אשר לא מולאו, אפילו במסגרת קטגוריות מוצרים יחסית פופולריות.

ניתוח לקוחות - רעיונות טובים בעולם המחקר, נולדים כאשר צרכים פוגשים צרכנים. עליכם לדעת בדיוק לאילו קהלי יעד אתם מתכוונים לפנות (לפחות בשלב הראשון). נתחו את הקהלים על פי גילאים, עיסוקים, רמות הכנסה, תחומי עניין, ערכים ושאיפות.

כיצד מייצרים אתר מכירות ממיר?

כמובן שיש עשרות (אם לא מאות) טיפים בהם ניתן להשתמש לבניית איקומרס ממיר, בשלל נושאים שונים (עיצוב, נגישות, אבטחה, SEO ועוד ועוד). ריכזנו עבורכם כמה מהחשובים ביותר:

עיצוב אתרים מרתק - גם אם יש לכם את המוצר הטוב ביותר ושירות מעולה, נתוני המכירות שלכם לא יתרוממו בהתאם, אם האתר לא מספק חווית רכישה מספיק נוחה ומושכת. כדי להקים חנות מקוונת רווחית, צריך לייצר ממשק וחווית משתמש ברמה גבוהה

מאוד. ניתן להשתמש בתבניות מוכנות של וורדפרס, יחד עם תוסף ווקומרס עבור חנות אינטרנטית, אך מומלץ לעבוד עם מעצב טוב ליצירת תבניות מותאמות אישית.

עמוד "אודות" מדהים - אנו חיים בעידן, בו צרכנים מעוניינים לקבל מידע לא רק על המוצרים, אלא גם על החברות עצמן, בעיקר כאשר מדובר על עסקים קטנים. השקיעו בעמוד מעוצב, אשר מעביר את המסרים שלכם בצורה ברורה: מי אתם, מה אתם עושים ומה

יש לכם להציע שאחרים לא יכולים.

פרסום ברשתות חברתיות - פרסום ושיווק במדיה חברתית, יכולים לעזור לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים בדרכים יצירתיות.

בלוג - הפעלת בלוג מושכת תנועה בחנות. פוסטים המכילים מילות מפתח לקידום אתרים ומכילים מידע שימושי לצרכנים, צפויים לעזור לכם להיות מדורגים גבוה בתוצאות של מנועי החיפוש. בלוג הוא גם מדיום לחיבור עם קהלים ברמה עמוקה, ולבניית אמון

כאשר הוא מספק ערך כלשהו לקוראים.

בניית אתר מכירות עם דרונט דיגיטל

כפי שאתם מבינים, יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון כדי לבנות אתר מכירות מצליח. אין צורך לחשוש, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נדאג להכל. דרונט היא חברה ותיקה, מנוסה ובעלת קבלות להצלחה, עבור בניית אתרי מכירות בתחומים שונים. נלווה אתכם משלב התכנון ועד לעליית האתר לאוויר, וגם לאחר מכן אנחנו פה כדי לייעץ כדי להפיק מכל אתר מכירות את המקסימום.


מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דברו איתנו
צור קשרדלג על צור קשר

נשמח לשמוע ממך

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
*
checked
עבור לתוכן העמוד

© כל הזכויות שמורות,1999-2018, דרונט דיגיטל. אין לעשות שימוש בחומר המופיע בדף זה ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.