דרונט דיגיטל
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בניית אתרים לחברות


בניית אתרים לחברות דורשת חשיבה מעמיקה וירידה לפרטים הקטנים. יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון, וזה עלול להיות מבלבל. כדי לעזור לכם לעשות סדר בבלגן, הכנו לכם כמה טיפים חשובים.

תחשבו על הלקוחות כאשר את מאפיינים ומעצבים את האתר


חשוב לצפות מראש מה הלקוחות שלכם רוצים, ואיך ניתן להניע אותם לפעולה בצורה הטובה והמהירה ביותר. איך עושים את זה? ראשית, מתחילים תהליך של בניית אתרים לחברות עם בחינה עצמית - מהם ההרגלים החוזרים והקבועים שלכם, כאשר אתם גולשים באינטרנט? אנחנו מדברים בעיקר על גלישה בנייד, מכיוון שזוהי הפלטפורמה היא נפוצה ורלבנטית כיום. אם תעשו את זה, כנראה שתגיעו לפחות לחלק מהמסקנות הבאות:
אתם כל הזמן מחפשים ובודקים דברים בטלפון.
הגלישה שלכם לפעמים מכוונת מטרה, ולפעמים מאוד כללית ואפילו אקראית.
לעיתים רחוקות אתם ממש קוראים דברים עד הסוף, בלי לרפרף ולדלג.
אתם מתוסכלים בכל פעם שיש צורך להגדיל או להקטין את המסך.
אתם מתעצבנים בקלות על קישורים שבורים, טקסטים שקשה לקרוא או קושי למצוא את התוכן שאתם מחפשים.
אין לכם הרבה סבלנות - תוך זמן קצר, תסכול ועצבים יובילו אתכם לגלוש למקום אחר.
נשמע פחות או יותר נכון? ובכן, זה כי כמעט לכולם הרגלים דומים. כעת, כאשר אתם מודעים לזה, אתם יכולים לצאת לדרך עם בניית אתר לחברה, ולתכנן מוצר שיספק ללקוחות שלכם חווית גלישה מעולה.

חשיבותה של היררכיה נכונה במסגרת בניית אתרים לחברות

בדרך כלל, כאשר מתחילים לתכנן אתר, קודם כל מתחילים לחשוב על תמונות, סרטונים, פונטים וכו'. כמובן שאלה חשובים ונדרשים, אבל ראשית עליכם לחשוב על השלד של האתר - מה תהיה היררכיית המידע שתציגו ללקוחות? זה חשוב מאוד, כי כך אתם מתכננים את נתיב הגלישה באתר שלכם, ודואגים שכל אחד ואחת ימצאו בו את מה שהם צריכים. בנוסף, היררכיה נכונה ויעילה היא גורם משמעותי באלגוריתם של גוגל, אשר קובע באיזה מיקום יופיע האתר שלכם בתוצאות חיפוש.
כך עושים את זה:
נסו לסדר את האתר, כך שגם אתם וגם הלקוחות שלכם תשיגו מטרות במקביל. כלומר, אם להם חשוב לקבל מידע מסוים, תנו להם אותו מבלי שיצטרכו להתאמץ, ותשלבו בו הנעה לפעולה כדי שגם אתם תוכלו להפיק ממנו תועלת.
אחדו תכנים ועמודים שעוסקים בנושאים דומים.
אחרי שהסתיימה בניית אתר לעסק, נתחו בעקביות נתוני גלישה. איך הגולשים מתנהגים באתר? על מה הם לוחצים ועל מה פחות? בהתאם לכך, ניתן לערוך עדכונים בהיררכיה, במבנה האתר ובתכנים השונים.

אל תשכחו להשקיע בתוכן איכותי ומקדם


תוכן הוא נדבך חשוב מאוד בתחום של בניית אתרים לחברות. אם תגישו לגולשים תוכן בעל ערך ומעניין, אולי תגרמו להם לקרוא לפחות את רובו וחשוב מכך - תשאירו אותם זמן רב יותר באתר. מלבד זאת, תוכן יכול לעזור לכם לטפס בתוצאות החיפוש של גוגל, באמצעות שימוש בביטויי חיפוש נפוצים. יש המון סוגים של תכנים אותם אפשר לשלב באתר, בהתאם כמובן לסוג העסק. בין השאר, יש תכנים שנועדו לתאר, כאלה שנועדו לשכנע ואחרים שנועדו לחנך. בכל מקרה, כולם צריכים תמיד להניע את הגולשים לפעולה.
תבחרו חברת בניית אתרים לחברות טובה ומקצועית
הטיפים שלמעלה כלליים ונכונים לכל עסק, אבל תזכרו כי בניית אתר לחברות בתחום מסוים, לא בהכרח זהה להקמת אתר בתחומים אחרים. כדי שתצליחו באמת ליישם את כל הפרקטיקות הכי מוצלחות ולהקים אתר שיביא תוצאות בשטח, אתם צריכים להיעזר בחברה מקצועית, מנוסה ועם רקורד מוכח של הצלחות. אתם מוזמנים לפנות לדרונט דיגיטל, חברת בניית אתרים לחברות שמבינה מה אתם צריכים, וגם יודעת כיצד לגרום לזה לקרות, בצורה הכי טובה ובעלויות שפויות.



מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • כדי לייצר נוכחות דיגיטלית אמיתית ולהצמיח את העסק באמצעות בניית אתר תדמית או מכירות תהיו מוכרחים להשקיע. השאלה היא איך ניתן לצמצם את ההוצאה הזו כמה שיותר?
  • כדי לייצר נוכחות דיגיטלית אמיתית ולהצמיח את העסק באמצעות בניית אתר תדמית או מכירות תהיו מוכרחים להשקיע. השאלה היא איך ניתן לצמצם את ההוצאה הזו כמה שיותר?
  • אם אתם מתכוונים לבנות אתר לעסק שלכם, כבר עשיתם החלטה אחת נכונה. על מנת שתהנו מאתר שיקפיץ את העסק קדימה ויגדיל את הרווחים יש כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שתתחילו
דברו איתנו
צור קשרדלג על צור קשר

נשמח לשמוע ממך

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
*
checked
עבור לתוכן העמוד

© כל הזכויות שמורות,1999-2018, דרונט דיגיטל. אין לעשות שימוש בחומר המופיע בדף זה ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.