דרונט דיגיטל
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

דגשים לבניית אתר אינטרנט

אל תמציאו את הגלגל- קל מאוד ללכת לאיבוד בעולם הרחב של עיצוב האתרים, ובין מספר האופציות הטכנולוגיות העומדות בפניך.

היצמד לפורמט קבוע של אתרים, אלא אם כן יש ברשותך משאבים גדולים מאוד להקמת אתר. פעמים רבות אתרים המשקיעים 100% בעיצוב ומעט מאוד בפונקציונאליות, יוצרים בלבול אצל הגולשים ומאבדים אותם במהרה.בחר אתר דינאמי הניתן לעריכה ושינוי על ידי עובדיך, 90% מעיצוב האתר נקבע על ידי התוכן ואופן הצגתו!

מחקרים הראו כי הצלחה של אתר בעיני הגולש נקבעת בשתי השניות הראשונות. דאג שהניווט והחיפוש יהיו פשוטים וסטנדרטיים. זהירות! אתרים המתבססים על טכנולוגיית פלאש המרשימה מבחינה עיצובית, בעייתיים ויקרים לעדכון ונמצאים בנחיתות קשה בקרב על מיקום במנועי החיפוש. בחר תוכנה העונה לדרישות האינדוקס של גוגל - במיקום גבוה במנועי החיפוש מעל למתחרים מקנה יתרון עצום לאתר.

קשר דו כיווני עם לקוחות- אתר מקצועי חייב לאפשר פניה מהירה אל החברה.

בעזרת טופס מסודר המפרט את סיבת הפניה של הלקוח. הפנייה צריכה להישמר בבסיס נתוני האתר ולא להסתמך על הגעה בדואר אלקטרוני לפחות 20% מפניות הצור קשר בדו"אל- לא מגיעות ליעדן! פעמים רבות פניות דרך אתרים מגיעות למבוי סתום, לכן כדאי גם להפעיל מעקב מסודר של הפניות לארגון.

בנוסף, בחר בטכנולוגיה המאפשרת איסוף פרטי גולש בנקודות גלישה מסוימות (למשל כניסה לפורום תמיכה מקצועי) בעזרת טפסים ייעודיים, מידע זה מאפשר שליחה של דיוור שיווקי / מקצועי ממוקד ואישי.
בנוסף מידע רב על העדפות הלקוח דרך התנהגותו באתר נתונים אלו מסייעים לשימור הלקוחות ולהגברת המכירות.

תגובות
מס. התגובהתוכן התגובה
1. בעז 'ביבס" (12/09/2011 09:06:36)
דברו איתנו
צור קשרדלג על צור קשר

נשמח לשמוע ממך

מלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
*
checked
עבור לתוכן העמוד

© כל הזכויות שמורות,1999-2018, דרונט דיגיטל. אין לעשות שימוש בחומר המופיע בדף זה ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.