ניתן לשפר ביצועים מסחריים של אתר אינטרנט בתנאי שיודעים מהם המטרות העיסקיות, איזה נתונים למדוד ומה חשוב עבור הלקוחות שלך. מדוע מבחני המרה חשובים ? כי הם הכלי היחידי שמספק מידע עובדתי לשאלה -" מה יעבוד עבורך הכי טוב ?
הסטטיסטיקה מנצחת
מקרה לדוגמא: דפי נחיתה שהכנו עבור מותג רכב יוקרתי הניבו שיפור של 80% בקמפיין PPC לעומת דף שעוצב באופן כמעט זהה. שינוי קטן לעומת הגירסה הקודמת אחראי להבדל. המשמעות של שיפור יחסי המרה ב- 80% עבור הלקוח שלנו היא עצומה.
המחשה דרך מספרים
אם לדוגמא על כל 1000 ש"ח מאפיק שיווק מסויים קיבלת עד עכשיו 10 פניות, עלות פניית לקוח היא 100 ש"ח. נניח שיחס ההמרה במקרה זה עומד על 10%.
אם נשפר את יחס ההמרה ב -50% תקבל יחס המרה של 15% ועלות פניית לקוח תרד לסכום של – 66 ש"ח. באותם 1000 ש"ח שהופנו לאפיק השיווק תוכל להביא 15 פניות. התוצאה הישירה: חיסכון של 33% לכל ליד.
אנחנו בודקים ואתה נהנה מהתוצאות
מבחני המרה הם כלי יעיל לשיפור יחסי המרה ואת הביצועים העיסקיים של האתר שלך ומדד לרמת אפקטיביות של אפיקי שיווק שונים. צריך לדעת לעצב מבחני המרה- ישנם דברים שמיותר למדוד וישנם דברים קריטיים שישפיעו בכל תחום ועל קהלי יעד רחבים.
הערך המוסף של מבחני המרה הם תובנות עסקיות חשובות. מה בדיוק מושך לקוחות , מהו התמחור נכון יותר ואיזה מבצע מטריף אותם. אנחנו נוביל עבורך את המבחן, את התוצאות כבר תראה במספרים ובסיכום החודשי.