פעמים רבות מדי אנשים משקיעים הרבה בבניית אתר אינטרנט מפואר ומצפים שהשמועות אודותיו יופצו באופן ויראלי, רק כדי לגלות שזה לא כל כך פשוט. התחרות האדירה באינטרנט מחייבת בעל אתרים לבצע קידום אתרים ואופטימיזציה למנועי החיפוש על מנת להשיג חשיפה ראויה.
תהליך קידום אתרים ואופטימיזציה למנועי החיפוש, מה שנקרא SEO בחוגים יודעי דבר, מתבסס בעיקר על מחקר של מילות מפתח וביטויי חיפוש. כשמתחילים לעבוד על קידום אתרים, מומחי SEO יחפשו ביטויים שונים הרלוונטיים לתחום בו עוסק האתר אותו הם רוצים לקדם.
יש לבחור את מילות המפתח בקפידה: מצד אחד, אנחנו רוצים להשתמש בביטויים שהיקף החיפושים שלהם רחב כי אז הקהל הפוטנציאלי שלנו גבוה יותר; מצד שני, אם נבחר בביטוי כללי מדי נטבע בים של אתרים המתחרים כולם על אותה משבצת.
עלינו למצוא ביטוי של שתי מילים ואפילו שלוש המתאר את תחום עיסוק האתר שלנו באופן הכי מדויק ויש לו היקף חיפושים רחב מספיק בשביל להצדיק את השימוש בו. ניתן להשתמש בכמה ביטויים שונים, אבל גם כאן מומלץ לא להגזים.
מילות המפתח יכתיבו את האופן בו תתבצע האופטימיזציה בשתי רמות – תוכן ומבנה:
רמת התוכן: יש לפזר את מילות המפתח בחוכמה בדפים השונים שבאתר. כל דף צריך להתייחס לביטוי ספציפי. אסור להתפשר על איכות הטקסט על ידי דחיסות-יתר של מילות מפתח וחיפוף באיכות הכתיבה – הגולשים יעלו על זה והאתר שלכם יאבד אמינות.
רמת המבנה: באופן דומה, הטעמה של מילות המפתח באזור פנימיים של האתר כגון כותרות דפים, תגיות וכדומה, יעזרו לגוגל לזהות את הרלוונטיות של האתר שלכם לתחום בו הוא עוסק.
קידום אתרים לא מסתמך אך ורק על אופטימיזציה, שכן אחד מהקריטריונים המשפיעים ביותר על הדירוג בגוגל הוא הרלוונטיות של אתרים בעיני אתרים אחרים. קישורים חיצוניים מאוד חשובים לגוגל כי הם מוכיחים שאנשים מתעניינים באתר שלכם.
קידום אתרים באמצעות פעילות שיווק באתרים חיצוניים היא מלאכה בפני עצמה, לכן כדאי לפנות לחברת קידום אתרים המציעה חבילת שירותים מלאה הכוללת שיווק באינטרנט ואופטימיזציה הן יחד.
חברת דרונט מציעה שירותי בניית אתרים, קידום אתרים ואופטימיזציה, אירוח, תחזוקה ועוד.